piotrb14

belarus i raberwerk 2,5m

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
piotrb14    192

witam, chciałem się was zapytać czy traktor traci więcej mocy z broną wirnikową 2,5m z womem na 540 czy na 1000 obrotów?? i z jaką prędkością jeździcie z takimi maszynami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ovi    210

ja ciągam belarusem brone aktywną laly z prędkością ok 7km/godz na obrotach wom 540 (w jaki sposub zmienić żeby bylo na womie 1000obr?).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    192

jest zmiana obrotów w ciągniku wom na 1000 trzeba odkręcić taką blaszkę i kluczem przekręcić taki wałeczek koło miejsca w którym się przestawia smarowanie skrzyni biegów w belarusie 1025 po przeciwnej stronie jak jest tłumnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris19911    9

Ale to zależy od tego na jakie obroty brona jest przystosowana. My redliniarke zamawialiśmy na 1000 bo moim zdaniem jest lżej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karolt    0

Napewno bedzie mozna szybciej jezdzic jak bedzie na 1000 obrotów ale czy brona wytrzyma takie obroty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ovi    210

brona może i wytrzyma ale szprzegło szlak trafi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris19911    9

Przy 1000 obr są napewno mniejsze spadki mocy i obrotów przy większym obciążeniu jednostkowym w trakcie pracy.

u mnie wyliczyłem że na 1 obrót wału w redliniarce przy przekładni 1000 potrzebuje 3,7 obrotu WOM a przy przekładni 540 potrzebne by było 2 obr. o ile dobrze to wyczytałem.

Edytowano przez kris19911

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ovi    210

który to jest dekiel , ten z boku czy od spodu kadłuba.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj