rafik256

Instrukcja napraw Autotronic + Dynashift serii 30xx/31xx po polsku

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
lukbold    1054

na moje oko to Ty szukaj mechanika i szykuj grubszą kasę... bez powodu z krzaków tego traktora nie było trzeba wyciągać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemek4534    0

 rozlaczylem dzisiaj przedni most na walku i po wrzuceniu biegu przez chwile slychac jak cos pracuje w tylnim moscie a porem wlacza sie walek na przedni naped. wie ktos czy jest mozliwosc wyjecia do tylu gornego zbiornika paliwa???oczywiscie bez ruszania kabiny

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemek4534    0

Juz wszystko jasne po zdjeciu blachy tej co jest na niej rozdzielacz podnosnika widze ze walek wychodzacy ze skrzyni sie kreci a tuleja laczaca ten walek z walkiem atakujacym tylnego mostu stoi w miejscu (lub kreci sie z atakiem). rozpatruje jeszcze mozliwosc przesuniecia sie tej tuleji do tylu, lecz nie wiem czy istnieje takowa mozliwosc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

Istnieje taka możliwość i pewnie to jest przyczyna Twojego problemu. Ma ona zabezpieczenie przed przesuwaniem w postaci kołka sprężystego i pewnie się z nim coś stało. Czarny scenariusz to taki że się jednak frezy ścieły, choć to mało prawdopodobne. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

matko jedyna... pisałem o tym 2 tygodnie temu a ten się dziś obudził i dekiel zdjął w końcu

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemek4534    0

Tak wiem ze pisales :-) wiesz czy istnieje mozliwosc wymiany tej tuleji przez dekiel z lewej strony czy musze rozjechac skrzynie od mostu? Jeszcze nie wiem jak to wszystko wyglada i mam nadzieje ze tylko kolek sie rozsypal i przesunela sie ta tuleja?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

Zdejmiesz dekiel to się dowiesz, ale na 90% da radę. Na wałku jest hamulec ręczny i by się do niego dobrać trzeba to rozmontować i robi się to bez rozpoławiania. Tak jest w mniejszej serii i tym się sugeruję a nie chce mi się szukać katalogu od twego modelu i analizowac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
steyr9170    0

mam steyr 9170 proszę o podanie jakiegoś kontaktu bo nie wiem czy ta instrukcja bedzie pasowała do mojego ciagnika

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
klistron    0

Jestem zainteresowany tą instrukcją. Czy posiadasz instrukcje do modeli 3670-3690
sterowanie skrzynią biegów.
Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość eliasztp   
Gość eliasztp

Cześć piszę w sprawie instrukcji. Nie mogę wysłać Ci wiadomości. Proszę o kontakt 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jessejgm    0
Dnia 02/04/2011 o 09:19, rafik256 napisał:

Olá

Como mencionei antes em um dos tópicos relacionados ao MF, retomei a preparação das instruções de reparo Autotronic e Dynashift para as séries 30xx e 31xx em polonês. No final, consegui juntar tudo e agora posso responder a todos aqueles que pedem que o manual esteja pronto.

 

Aqui está seu conteúdo:

 

Operação, inspeção e reparo AUTOTRONIC sem um testador 3

Descrição do Autotronic 3

Geral sobre Autotronic 5

1. Poder 6

2. Sensor de pressão hidráulica (teste 1) 6

3. Sensor de pressão hidráulica (Teste 2) 6

4. Bloqueio do diferencial 6

5. Interruptor de freio 7

6. Tração nas quatro rodas 7

7. Levante o interruptor para cima / para baixo 7

8. Mudanças no intervalo 'lebre' / 'tartaruga'. 7

9. PTO 8

10. Verifique o sensor de velocidade do motor 8

11. Verificação do sensor de velocidade da PTO. 8

12. Verificando o sensor de velocidade. 9

13. Fios elétricos dos intervalos 'lebre' / 'tartaruga' 9

14. Fiação da válvula solenóide de tração nas quatro rodas. 9

15. Fios elétricos da eletroválvula do bloqueio do diferencial 9

Inspeção e reparos com um testador 10

A Geral 10

B ECTU tester 11

C Operação adequada. 13

D. Mau funcionamento. 17

E. Identificação da cablagem do trator. 22

F. Diagrama de fiação (com ETCU) 23

G. Diagrama de fiação (sem Autotronic) 30

Sistema Dynashift 33

A Geral 33

B. Funções da unidade de controle. 34

C. Instruções para realizar os testes. 35

D Diagrama de fiação, sem sensor de temperatura 41

 

Na seção: descrição autotronic, todas as funções pelas quais o painel autotronic é responsável são descritas, ou seja, (parte do manual)

 

AUTOTRONIC - sistema de controle eletrônico de transmissão - funciona automaticamente em:

 

1. Mudanças nos intervalos 'lebre' / 'tartaruga'

2. PTO

3. Bloqueio do diferencial

4. Tração nas quatro rodas

 

Autotronic é responsável pela proteção hidráulica das funções 1-4

Se a pressão hidráulica ficar muito baixa (17 bar), automaticamente:

A. Exclusões:

2 - PTO

3 - Bloqueio do diferencial

B. Bloqueios:

1 - O alcance muda 'lebre' / 'tartaruga'

C. Inclusões:

4 - Tração nas quatro rodas

 

A seguir, temos uma descrição do que, quando e como funciona. Como e quando liga. O que significa piscar, acender indicadores individuais, etc. Portanto, descreve exatamente como o Autotronic controla todas as funções.

As seções 1 a 15 descrevem como verificar todas as funções Autotronic e os circuitos individuais.

Inspeção e reparo com um testador. Há uma descrição detalhada do diagnóstico de falha em circuitos Autotronic com valores de medição específicos dados em pontos individuais dos circuitos. A descrição dos testes ajuda a verificar tudo passo a passo e determinar a causa da falha, por ex.

 

Teste Nº1 - Verificação de energia

 

Se todas as luzes do painel não acenderem, verifique a, be c.

a) fonte de alimentação: o motor está desligado, com a ignição desligada

verifique a tensão entre A1 e A8

 

Se V = 12V: valor correto. Não há problema com a fonte de alimentação (ver B)

Se V = 0V: valor incorreto. Verifique a tensão entre A1 e a caixa da caixa de engrenagens

Se V = 12V: quebra de fio A8

Se V = 0V: quebra de fio A1

 

B) sensor de embreagem

O trator dá partida após soltar a embreagem

O trator não dá partida quando a embreagem é pressionada / o interruptor da embreagem está funcionando corretamente (ver c)

 

Ignição desligada, pressione o pedal da embreagem e verifique a resistência entre A3 e A8:

Se R = 1-1,5 ohms: valor correto

Se R = infinito: quebra de linha A3 ou sensor de embreagem com defeito

 

Claro, diagramas de circuito com uma descrição detalhada dos fios estão anexados a tudo. Este também é o caso do Dynashift. Descrição do funcionamento, diagramas e algo que nem todos sabem sobre testes que verificam o funcionamento do Dynashift e de todos os sensores associados a ele. Graças a eles, podemos ler, através dos códigos exibidos por meio de engrenagens sob carga, qual sensor ou circuito está danificado.

 

Trecho das instruções para Dynashift

C. Instruções para realizar os testes.

 

O sistema possui seu próprio programa de teste.

Um switch de teste está instalado em….

 

Outro fragmento deste texto

 

Teste 2: teste do sensor de embreagem

 Mova a chave para a posição 'trabalho'. As luzes A e B devem acender. Cada vez que a embreagem é pressionada, ela deve mudar de A, B para C, D.

Culpa:

 verifique o interruptor da embreagem e os fios correspondentes (terminal 4 do conector J1).

 

 mova a chave para a posição de 'teste'

 o indicador luminoso B acende: continuar

 

O que, onde e como testar, pode ser encontrado no manual.

 

Se você estiver interessado neste manual, entre em contato comigo por meio de mensagens privadas. Eles obterão todas as informações de que precisam: como obter o manual e quais serão os custos.

 

A administração do fórum foi tão gentil que me permitiu montar este tópico, então peço a todos que não façam bagunça e encaminhem todas as dúvidas e preocupações diretamente para mim por meio de mensagens privadas. Por favor, não poste neste tópico.

 

Atenciosamente, rafik256

Good afternoon. I can't get in touch. I'm interested in the manual. Please send me email: jessejoabe2007@gmail.com

@Rafik256

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LUKAS616    0
Dnia 4.04.2011 o 17:57, rafik256 napisał:

Jak już będziesz miał ode mnie ta instrukcję to będziesz wiedział ze takie rzeczy są normalne w przypadku zapalenia się kontrolki od ciśnienia. To tam należy szukać przyczyny awarii. Wszystkie co wiem na temat MF jest zawarte w instrukcji napraw. To właśnie z niej się tego wszystkiego dowiedziałem. Także każdy kto chce lepiej poznać swój ciągnik i zasady jego funkcjonowania powinien mieć taka instrukcję. Nie dość że pozwoli ona lepiej poznać ciągnik to pozwoli również zdiagnozować prawie wszystkie awarie jakie występują w obrębie autotronic i dynashift.

Cześć, czy masz może jeszcze instrukcję napraw do mf 3080?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesiek43    0

Cześć! poproszę  intrukcje napraw  jak ktoś  posiada  do massey 3635 Datatronic głównie chodzi nie wyświetla jak popada zaswieciły sie cztery 9999 ,  trwało to z godz. i nie świeci nic   zdjęcie dl przykłady jaki komputer

datatronic.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Witam. Podesłalby ktoś zdjęcie gdzie zamontować linkę od hamulca recznego? Albo jakoś logicznie podpowiedział gdzie ja zaczepić?
    • Przez Kawid
      Witam mam problem z dynashift w MF 3075 ponieważ sam przełącza tryby A, B ,C ,D podczas jazdy lecz gdy włączam światła wszystko się uspokaja
    • Przez Ajaa
      Witam mam pytanie podejdzie mi silnik z Massey Ferguson 690t do Massey Ferguson 3065?
    • Przez Szym_on
      Witam mam pytanie odnośnie rewersu ponieważ ciągnik po zdjęciu pokrywy i odblokowaniu biegów i ponownym założeniem pokrywy przestał się przełączać z A na B jak ręcznie wepchnąć siłowniczek to bez problemu jest przełączony i bezproblemowo załącza sią na biegi A a chcieć przełączyć na biegi b to jakby lekko wajcha jest zapierana i  co nie pozwala przełączyć siłownika na biegi B  Gdzie może być przyczyna ? może ktoś by mógł podpowiedzieć .
    • Przez Diabel1
      Witam mam problem ze sprzęgłem w moim maseyu. Jak się olej zrobi ciepły sprzęgło zaczyna nierówno brać to znaczy na wolnych obrotach robi się problem z ruszeniem. Zdarza się że pedał sorzęgła zwolnisz a ciągnik nadal stoi.Słabnie taż wspomaganie. Myślałem że to pompa,wymieniłem pompe, filtry , olej , i było troszke lepiej przez dwa dni i sytuacia wróciła.prosze o jakieś rady , wskazówki co robić.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj