Polecane posty

przemek111447    141

koledzy schodz mi paliwo z niego,wymieniłem wezyk od nadmiaru,nowe podkładki wszedzie załozyłem,kupiłem nowa pomke i dalej mi schodzi co mam jesscze zobic?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

a drugi wężyk od poboru :P , a pompkę całą kompletną czy tylko tą pomocniczą ręczną zmieniłeś :huh:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jendrek    124

W miejscu gdzie wychodzi przewód z filtra paliwa do pompy załóż zawór zwrotny, też tak miałem w 7211 i to pomogło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Węże wszystkie wymień bo najmniejsze pęknięcie powoduje powrót paliwa do baku. Podkładki są fajne metalowo-gumowe. Rewelacja, lekko dokręcisz i musi być szczelne. Zaworek powrotny w pompie też nie należy do najszczelniejszych i do tego jest kiepsko dostępny. Kup zaworek wpinany w węża. Dużo pomaga. Sprawdz czy korek paliwa puszcza powietrze do baku. Jak nie to robi się duże podciśnienie i musi gdzieś wciągnąć powietrze. Tyle chyba.

 

Coś takiego.

 

http://allegro.pl/zawor-zaworek-zwrotny-paliwa-6mm-8mm-10mm-12mm-fv-i1530870798.html

 

 

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotr6530    1

Miałem ten sam problem,założyłem zaworek zwrotny i na razie jest spokój. B)


widły 50zł, śipa 40zł ,wyrzucanie obornika bezcenne!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No niestety ale przyznaje, że z tym paliwem to zetory to juz chyba tak maja. Kto u nas ma zetora serii 7... lub 5... to ma z tym problem. U nas to samo, wszystko wymienione każdy przewód pompka wszystko nowe, podkładki miedziane opaski i co?... potrzyma miesiąc gora 2 i to samo. U mnie notorycznie siada zaworek ten co przy pompie zauważyłem ze momentalnie wyrabia sie ta kulka która odcina paliwo i sprężynka.Tych zaworków to lezy w garazu z 10.Mam dodatkowo zaworek zwrotny na przewodzie ale tez to niewiele pomaga.Pytałem sie kiedyś mechanika to mówi ze mieli tak przy proksimie wszystko wymienili i dalej to samo. W końcu okazało sie że to coś w pompie paliwowej. Teraz mam pompke bosha to bynajmniej nie trzeba odkręcac jezeli ciągnik postoi dłużej niż godzine to zanim wsiąde zawsze nacisne 3-4 razy i odpali.Jedno jest pewne pompy paliwowej napewno nie bede ruszał bo ciągnik odpala od razu nie kopci i nie leje sie paliwo niech se bedzie jak jest wole przepompowac troche niz ruszyc pompe i moze wstawic jakies gowniane zamienniki.

 

( Zaworek u mnie kosztuje 17 zł przekładam go moze z 5 min mam nawet taki specjalnie wyprofilowany klucz ale se powiedziałem PIERD...E NIE ROBIE i tak sie zjebi...e)

Edytowano przez MajsterPopsuj88

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maks    84

danielhaker - po kilku latach to juz w krew wchodzi ;)

 

Ja mialem nawet mysl, zeby zalozyc instalacje z pompka od samochodu rownolegle do pompki recznej. Wsiadam, kluczyk, kolo niego gdzies przycisk od pompki, wcisnac na chwile zeby podciaglo paliwo i odpalac :)

 

Mialem kiedys zaworek zwrotny ale na zasilaniu filtra i tam sie nie sprawdza, bo w zbioniku zawsze sa smieci. Troche wciagnie to sie na zaworku zatrzyma i nie zamyka sie a po pewnym czasie ogranicza przeplyw i ciagnik traci moc.

Najlepiej to jak jendrek pisal, za filtrem i moze cos da.


Zapraszam również do odwiedzenia mojego profilu: www.youtube.com/user/maksikk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielhaker    6890
Ja mialem nawet mysl, zeby zalozyc instalacje z pompka od samochodu rownolegle do pompki recznej. Wsiadam, kluczyk, kolo niego gdzies przycisk od pompki, wcisnac na chwile zeby podciaglo paliwo i odpalac smile.gif

 

Ja też myślałem żeby zrobić jakąś pompkę w kabinie. Mój to postoi pół godziny i już paliwa nie ma. Odpalić to odpali nawet i tydzień czasu jakby stał i nie przepompował ale będzie kręcił z 8 sekund a przepompowany pali na dotyk.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emtecc    22

U mnie 7745 zimny i po długim postoju (np tydzień) pali tak szacunkowo do 4 sekund. Gdy jest ciepły i odpalam po godzinie pali od strzała. Ostatnio miałem dziwną sytuację... po przyjeździe z pola i próbie uruchomienia po ok. 30-stu minutach od zgaszenia nie chciał zapalić. Kręciłem rozrusznikiem 2 razy po więcej niż 10 sek i nawet się nie odezwał.

Po przepompowaniu zapalił od strzała.

Pompka ręczna nie była mocno zakręcona... brakowało około pół obrotu aby ją dokręcić. Możliwe że przez to zeszło paliwo?

To taka jedyna sytuacja od roku .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filipo    15

Dzisiaj kosiłem zetorem 5340 i nagle zgasł. myslałem ze to cos z paliwem ale paliwo było i wszystko okeej, i niemoge go teraz odpalic. Filtr jest dosc czysty węze tez raczej wszystkie drozne i pompka ręczna ani niechce zaciągnąc paliwa. co to moze byc?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prezesmax    4

w zbiorniku masz taki filierek i on musiał się zabrudzić odkręć zbiornik i wyjmij czujnik z wężami


Zetor i tylko Zetor

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adiksutil16    9

-- połączono --

 

Witam. Niedawno kupiłem Zetora 7340. Wszystko było ok tylko że pompka ciągnęła powietrze. W końcu doszłem że przewód który ciągnie paliwo z baku był przetrzaśnięty. Naprawiłem to, odkręciłem wszystkie przewody od pompy wtryskowej żeby sie dobrze odpowietrzył i pompałem pompką. No odpowietrzyłem, ładnie odpalił, ale?? Na drugi dzień nie chciał odpalić i trzeba było znowu pompać zeby odpalił. Mało z tego jak go zgasiłem no to 20-30 minut i już paliwo zeszło i znowu nie chciał odpalic. I tak już jest. Daodam ze jak go kupiłem to mógł stać miesiac i paliwo nie zeszło a teraz po 30 minutach?? Prosze pilnie o pomoc, sezon sie zbliża a ja nie wiem co robić.

Edytowano przez Marcin91
dublowanie tematów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fendt309c    41

A jak palisz go jak jest zimny to przyciskasz ten przycisk przy pompie ten dodatkowy wtrysk by lepiej odpalił?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    221

@fendt309c kolega raczej nie wciska tego przycisku bo go w nowszych Zetorach po prostu już nie ma.

Trochę dziwne że nagle paliwo przestał trzymać. Gdzieś musisz mieć nieszczelność. przeżyj jeszcze raz wszystkie przewody paliwowe. Jak nic nie znajdziesz to możesz pobawić się i wstawić zawór zwrotny aby się paliwo nie cofało.

tj. coś takiego:

http://moto.allegro.pl/zawor-zwrotny-paliwa-6-mm-qap-oryginal-gwarancja-i3048700489.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Siema jest jeden sposób aby to sprawdzić , każdy mówi że cały układ paliwowy musi być idealnie szczelny- tak i to jest prawda, ale jak to sprawdzić???

Ja znalazłem sposób , 1 zdejmij węże przy zbiorniku 2 ten od powrotu zaciśnij na końcu tak aby paliwo nie uciekało 3 do węża od zasilenia podłącz sprężone powietrze ok 3bar(ja tak zrobiłem) , uważaj aby w tym wężyku było paliwo bo inaczej zapowietrzysz układ ( ja wężyk przeciągnełem pod wydech i zalałem go od góry ropą, wtedy podłączyłem pistolet od sprężarki do wężyka ,założyłem ścisk na wężyk, puściłem powietrze i po chwili ukazały się wszystkie miejsca którędy zasysane było powietrze "te miejsca pociły się ropą" 4 założyłem nowe ściski i wężyki 5 od 2 miesięcy nie ma problemu z pompowaniem rano.

Jeśli coś jest nie jasne to piszcie na gg

Edytowano przez Zetor5211itT25

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem to samo w 7211 Przez rok był spokój wsiadałeś i odpalałeś a teraz musze go pompowac, poprostu zaworki nie trzymaja i paliwo wraca , przed 1 zapaleniem musze go pompować a pózniej juz nie chyba ze bedzie stał ponad 6 godzin nie palony to od nowa pompuje. Zamontuj taka grusze do pompowania lepsza jest niz zwykła pompka bo 4 naciszniesz i starczy a pompka musisz troche pompować i sie leje zniej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    70

są już od dawna pompki Boscha ,których nie kręcisz przed pompowaniem i nie ciekną . Cały układ w tych zetorach musi być idealnie szczelny łącznie ze śrubkami przelewowymi na górze wtryskiwaczy i od tej szczelności trzeba zacząć!!


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adiksutil16    9

A powiedzcie mi jeszcze gdzie są te zaworki zwrotne?? Bo wiem że jest na powrocie z pompy wtryskowej, a gdzie jeszcze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez kamil5421
      Witam. Posiadam Ciągnik zetor Forterra 125 i mam w nim tuz z WOM . lecz wałek raczej kręci się w przeciwnym kierunku , gdyż jak podłącze  jakąś maszynę to maszyna stoi a sprzęgło wałka chodzi jakby na " luzie " czy jest mozliwość zmiany obrotów w przekładni WOM . w załaczniku zdjęcie poglądowe ze strzałka obrotu wałka ,



    • Przez kamil5421
      Witam tak jak w temacie. Co może być przyczyną zaciecia zegara od ciśnienia powietrza.?
    • Przez ZimowyZolnierz
      mam problem z zetorem 9540 jak w tytule traktor po wciśnięciu pedału sprzęgła hamuje, od czego zacząć poszukiwania? Dodatkowo jak obsługiwać wzmacniacz momentu obrotowego (pierwszy traktor z tego typu bajerami) skrzynia 4 biegowa.
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj