Skocz do zawartości

Polecane posty

pisklaczun    89

witam mam pytanie czy da się wymontować zbiornik paliwa bez ściągania kabiny, czy tak wogóle się da?? bo zbiornik jest zasyfiony i zamula bardzo filtr paliwa i ciągnik zaraz się muli ;[

a pytanie 2 to http://allegro.pl/rozrusznik-z-red-mf-690-699-3060-3065-niemiecki-gw-i1536331990.html nada się do tego ciągnika?? i czy warto go kupować?? ;)

i jeszcze 3 pytanie to jakie oznaczenia ma mieć filtr hydrauliki(linki z filtrami mile widziane)

pozdrawiam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grabcio    23

Rozrusznik się nada bo wyraźnie pisze do jakich ciągników pasuje. Ja bym go kupił ponieważ silnik lżej na nim odpala i jest mniejszy pobór prądu z akumulatorów.


Jeżeli pomogłem wciśnij zieloną strzałkę ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    193

Przecież w 3060 najczęsciej i tak były rozruszniki z przekłądnią tyle że planetarną zbiornik da się wyciągnąć trzeba tylko uniesć kabinę trochę do góry tyłem a poza tym masz przecież korek spustowy na dnie więc nie wiem po co chcesz go wyciągać i tak go wypłuczesz a co zabija ci się pompka paliwowa (sitko w niej )?? filtr to wydatek rzędu 290-300zł nawet u mnie możesz kupić chyb aże masz ten najkrótry który jest mniej dokładny to on jest tańszy poniżej 200zł

 

 


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

pisklaczun    89

filtr paliwa ciągle mi zabija i nie ma mocy ciągnik a jak spuszczałem paliwo to "tj kluski" by leciały, wiem że jest korek ale nie wiem czy będę miał pewność że dobrze wyczyszczę ale narazie tak jak mówisz @Mariusz bo to za dużo roboty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrkudry    0

Przecież w 3060 najczęsciej i tak były rozruszniki z przekłądnią tyle że planetarną zbiornik da się wyciągnąć trzeba tylko uniesć kabinę trochę do góry tyłem a poza tym masz przecież korek spustowy na dnie więc nie wiem po co chcesz go wyciągać i tak go wypłuczesz a co zabija ci się pompka paliwowa (sitko w niej )?? filtr to wydatek rzędu 290-300zł nawet u mnie możesz kupić chyb aże masz ten najkrótry który jest mniej dokładny to on jest tańszy poniżej 200zł

Zbiornika nie da się dokladnie wyczyscić nie wyciągając go.Sposobem na niezabijanie się sitka w pompce zasilającej jest zamontowanie przed nią przepływowego filterka takiego np. jak w MB 124.Kosztuje grosze i łatwo go wymienić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tomek44
      Witam jestem właścicielem MF 4235 od niedawna. Mam problem z rewersem mechanicznym otóż przy przesuwaniu dźwigni rewersu do przodu od czasu do czasu (średnio co 5 przesunięcie) występuje zgrzyt , przesuwając dźwignie do tyłu nie dzieje się nic, wchodzi ładnie. Czy jest to zużyty synchronizator czy problem tkwi gdzie indziej a może po prostu taka już jego uroda... Z góry dziękuje za odpowiedź. 
    • Przez Michał123
      Dzień dobry, planuje zakupić traktor massey ferguson 3060, ale słyszałem, że jest wrażliwy na oleje. Chciałbym dowiedzieć się czy to prawda. Z góry dziękuję za odpowiedź.  
    • Przez dereniek
      witam dlaczego jak na włączonym biegu wstecznym i wcisnietym sprzegle (ciagnik pracuje) ciagnik zjezdza z gorki i po chwili tak jak by sprzęgło go hamowalo i ciagnik staje co moze byc wysprzeglik czy pompka
    • Przez Adam11
      Witam, zapraszam do filmu, robimy wspomagania elektryczne też do MF, zapraszam do pytań 
       
       
    • Przez diaz34
      Witam, problem polega na tym ze ciagnik jak sie rozgrzeje traci moc i wydaje mi sie ze niechodzi na wszystkich cylindrach, wczesniej nigdy tak sie nie dzialo, dodam ze z odmy dymi troche jak sie rozgrzeje i czuc dziwny zapach lecz olej nie widze zeby ubywal. Ostatnio zostal zamontowany tur a i zostala odlaczona sprezarka powietrza lecz to chyba nie ma zadnego zwiazku ?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.