Polecane posty

pisklaczun    90

witam mam pytanie czy da się wymontować zbiornik paliwa bez ściągania kabiny, czy tak wogóle się da?? bo zbiornik jest zasyfiony i zamula bardzo filtr paliwa i ciągnik zaraz się muli ;[

a pytanie 2 to http://allegro.pl/rozrusznik-z-red-mf-690-699-3060-3065-niemiecki-gw-i1536331990.html nada się do tego ciągnika?? i czy warto go kupować?? ;)

i jeszcze 3 pytanie to jakie oznaczenia ma mieć filtr hydrauliki(linki z filtrami mile widziane)

pozdrawiam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grabcio    23

Rozrusznik się nada bo wyraźnie pisze do jakich ciągników pasuje. Ja bym go kupił ponieważ silnik lżej na nim odpala i jest mniejszy pobór prądu z akumulatorów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    205

Przecież w 3060 najczęsciej i tak były rozruszniki z przekłądnią tyle że planetarną zbiornik da się wyciągnąć trzeba tylko uniesć kabinę trochę do góry tyłem a poza tym masz przecież korek spustowy na dnie więc nie wiem po co chcesz go wyciągać i tak go wypłuczesz a co zabija ci się pompka paliwowa (sitko w niej )?? filtr to wydatek rzędu 290-300zł nawet u mnie możesz kupić chyb aże masz ten najkrótry który jest mniej dokładny to on jest tańszy poniżej 200zł

 

 


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

pisklaczun    90

filtr paliwa ciągle mi zabija i nie ma mocy ciągnik a jak spuszczałem paliwo to "tj kluski" by leciały, wiem że jest korek ale nie wiem czy będę miał pewność że dobrze wyczyszczę ale narazie tak jak mówisz @Mariusz bo to za dużo roboty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrkudry    0

Przecież w 3060 najczęsciej i tak były rozruszniki z przekłądnią tyle że planetarną zbiornik da się wyciągnąć trzeba tylko uniesć kabinę trochę do góry tyłem a poza tym masz przecież korek spustowy na dnie więc nie wiem po co chcesz go wyciągać i tak go wypłuczesz a co zabija ci się pompka paliwowa (sitko w niej )?? filtr to wydatek rzędu 290-300zł nawet u mnie możesz kupić chyb aże masz ten najkrótry który jest mniej dokładny to on jest tańszy poniżej 200zł

Zbiornika nie da się dokladnie wyczyscić nie wyciągając go.Sposobem na niezabijanie się sitka w pompce zasilającej jest zamontowanie przed nią przepływowego filterka takiego np. jak w MB 124.Kosztuje grosze i łatwo go wymienić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez azzadek
      Miał ktoś taki problem z Bizonem? Mianowicie chodzi o czystość nasion rzepaku w zbiorniku. Pole jest lekko pod górkę, dosłownie niewielkie wzniesienie, ale jak kosiłem dzisiaj to  jadąc z górki to leciało sporo syfu do zbiornika (kawałki łodyg, połamane łuszczyny). Natomiast pod górkę czyste ziarno. Da się to jakoś "naprawić"? Na płaskim również leci syf. Z górki sporo kawałów łuszczyn, pod górkę czysto. Na płaskim tak samo, brudne. Moje ustawienie na rzepak:
      - obroty bębna 450
      - wiatr 1,5 (i tak przy tym wietrze wyrzucał rzepak z tyłu)
      - obie kierownice wiatru na dół
      - szczelina 4cm (ok 23 na skali)
      - sita oba otwarte na pierwszy ząb (były też oba zamknięte i żadnej różnicy w zbiorniku)
      - wrzucał mi kawałki suchych łuszczyn to napiąłem łańcuch podajnika kłosowego, to było lepiej.
      Co z nim robić? To pierwszy rok gdy miałem rzepak, za rok też będę miał i chciałbym sobie poradzić z tym problemem bo rzepak będzie na płaskim polu ;/
    • Przez MariuszGontarek
      Panowie, może ktoś podpowie. W sobotę zetor 7011 palil od strzała kilkanaście razy palony i gaszony (żniwa) a kolejnego dnia, po wcisnieciu startera bloga cisza i tylko przygasające kontrolki oleju i akumulatora. Zupelnie żadnego dźwięku, na "krótko" odpalil od razu. Czy ktoś ma pomysł co mogło nawalic? Ktoś miał podobnie?  
    • Przez peterson
      Cześć, potrzebuję rozrusznika do kosiarki Tecumseh OHV 120. Numery porównawcze: 37425, 36914. Wiem, że mogę sam na necie poszukać(mam kilka ofert na oku, ale może macie coś tańszego) małe mam w tym doświadczenie i proszę Was o pomoc w znalezieniu oferty w jak najniższej cenie. Jak macie jakieś dobre oferty to podeślijcie w komentarzu, pozdrawiam i z góry dzięki !
    • Przez Fugeo
      Cześć
      Znacie jakiś skuteczny środek do czyszczenia plam z oleju, ropy, smaru z kostki brukowej?
    • Przez radekFT675DT
      Witam mam problem z moim mf a mianowicie, ciągnik jeździ normalnie do póki wrzucę N na rewersie i ponownie chce ruszyć, wtedy wyskakuje błąd i nie chce jechać, ale wystarczy pobawić się rewersem kilka razy wcisnąć sprzęgło i załapie, dzieje się to tak raz na jakiś czas ale tylko wtedy gdy przełączę rewers w pozycje N, a gdy nie wrzucę rewers na N to jeździ cały dzień bez problemu, myślałem że to może czujnik dolnego położenia sprzęgła ale chyba to nie on bo mogę cały dzień używać sprzęgło i nic się nie dzieje do póki nie wrzucę N na rewersie Czy ktoś wie co to może być ?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.