Skocz do zawartości

Polecane posty

pisklaczun    90

witam mam pytanie czy da się wymontować zbiornik paliwa bez ściągania kabiny, czy tak wogóle się da?? bo zbiornik jest zasyfiony i zamula bardzo filtr paliwa i ciągnik zaraz się muli ;[

a pytanie 2 to http://allegro.pl/rozrusznik-z-red-mf-690-699-3060-3065-niemiecki-gw-i1536331990.html nada się do tego ciągnika?? i czy warto go kupować?? ;)

i jeszcze 3 pytanie to jakie oznaczenia ma mieć filtr hydrauliki(linki z filtrami mile widziane)

pozdrawiam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grabcio    23

Rozrusznik się nada bo wyraźnie pisze do jakich ciągników pasuje. Ja bym go kupił ponieważ silnik lżej na nim odpala i jest mniejszy pobór prądu z akumulatorów.


Jeżeli pomogłem wciśnij zieloną strzałkę ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    198

Przecież w 3060 najczęsciej i tak były rozruszniki z przekłądnią tyle że planetarną zbiornik da się wyciągnąć trzeba tylko uniesć kabinę trochę do góry tyłem a poza tym masz przecież korek spustowy na dnie więc nie wiem po co chcesz go wyciągać i tak go wypłuczesz a co zabija ci się pompka paliwowa (sitko w niej )?? filtr to wydatek rzędu 290-300zł nawet u mnie możesz kupić chyb aże masz ten najkrótry który jest mniej dokładny to on jest tańszy poniżej 200zł

 

 


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

pisklaczun    90

filtr paliwa ciągle mi zabija i nie ma mocy ciągnik a jak spuszczałem paliwo to "tj kluski" by leciały, wiem że jest korek ale nie wiem czy będę miał pewność że dobrze wyczyszczę ale narazie tak jak mówisz @Mariusz bo to za dużo roboty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrkudry    0

Przecież w 3060 najczęsciej i tak były rozruszniki z przekłądnią tyle że planetarną zbiornik da się wyciągnąć trzeba tylko uniesć kabinę trochę do góry tyłem a poza tym masz przecież korek spustowy na dnie więc nie wiem po co chcesz go wyciągać i tak go wypłuczesz a co zabija ci się pompka paliwowa (sitko w niej )?? filtr to wydatek rzędu 290-300zł nawet u mnie możesz kupić chyb aże masz ten najkrótry który jest mniej dokładny to on jest tańszy poniżej 200zł

Zbiornika nie da się dokladnie wyczyscić nie wyciągając go.Sposobem na niezabijanie się sitka w pompce zasilającej jest zamontowanie przed nią przepływowego filterka takiego np. jak w MB 124.Kosztuje grosze i łatwo go wymienić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez diaz34
      Witam, problem polega na tym ze ciagnik jak sie rozgrzeje traci moc i wydaje mi sie ze niechodzi na wszystkich cylindrach, wczesniej nigdy tak sie nie dzialo, dodam ze z odmy dymi troche jak sie rozgrzeje i czuc dziwny zapach lecz olej nie widze zeby ubywal. Ostatnio zostal zamontowany tur a i zostala odlaczona sprezarka powietrza lecz to chyba nie ma zadnego zwiazku ?
    • Przez RafaKluczyski
      Witam. Mam taki problem, a mianowicie po wymianie pompy wody przestało działać ogrzewanie. Szukałem na forum i się doczytałem, że trzeba gazować i powinno się samo odpowietrzyć. Dzisiaj próbowałem i przewód jeden zaczął robić się gorący. Wszedłem na dach, otworzyłem przednią pokrywę i też jeden normalnie zaczął się robić gorący, a drugi po pewnym czasie lekko ciepły. Wszedłem do kabiny i dziwnie, bo raz dmuchało ciepłym raz zimnym, znowu ciepłym i zimnym. Co może być? Miał ktoś taki lub podobny problem? Dzięki z góry za pomoc
    • Przez Peron
      Witam.
       
      Czy ktoś może się orientuje, jakie są kolory farb do poszczególnych modeli? W internecie pełno farb, ale nie jest opisane, na co która jest stosowana i cieżko  coś dobrać.
      Potrzebuję farbę na felgi do serii 3080. Teraz są pomalowane na szaro, ale spod farby wygląda szary, ale lekko metalizowany. 
      W internecie znalazłem opinię, że na felgi ma być krzemowa szarość, ale sam już nie wiem, bo wydaje mi się za ciemna. 
      Ma ktoś praktykę w tym temacie?
    • Przez bartex
      Witam. Mam problem z MF 3060 bez przedniego napędu. Zaświeciła mi się kontrolka od ciśnienia oleju w skrzyni po umyciu ciągnika, wspomaganie działało, EHR też, a żółw/zając, WOM i blokada już nie. Więc przeczyściłem styki na czujniku ciśnienia i od tamtej pory nie zaświeca się po wciśnięciu sprzęgła przed uruchomieniem silnika kontrolka ciśnienia oleju w skrzyni i żółw/zając. W czym jest problem? Pomóżcie. Z góry dzięki.
    • Przez Zmudicia
      Witam mam problem z wyciekiem który ostatnio mi się pojawił. Cieknie z prawej strony skrzyni nad filtrem od hydrauliki. doczytałem że jest to zawór hamulca przyczepy dodam że cieknie spod plastikowej zaślepki. Czy ktoś miał taki problem i pomógł by mi to rozwiązać?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.