Polecane posty

ahme999    116

nie, nie, nie-to że masz łacznik górny(cięgło) na sztywno nie znaczy że maszyna opiera sioę na kole podporywym. Poobserwuj cięgło podczas pracy narzędzia-zawsze działa na nie siła ściskająca i razem z dolnym ramionami tworzą mechanizm, który w zalezności od swojej geometrii przenosi obicążenia od maszyny na ciągnik.

Najłatwiej to zatrybić na przykładfzie ciągnika z przyczepą-jeśli zaczep przyczepy obniża się w kierunku ciągnika (zaczep w ciągniku masz za nisko) to przyczepa podczas ciągnięcia zwietrza ci ciągnik.


-----PRODUKCJA MASZYN ROLNICZYCH NA ZAMÓWIENIE-----

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

@ahme999 masz rację w przypadku małych pługów lecz jak założysz pług 4, 5 ,6 skibowy to zauważysz, że bez kółka podporowego nie da się orać i pług będzie wchodził w ziemię po ramę. Próbując podnieść pług w czasie pracy przednia oś ciągnika będzie się podnosić.Czyli przy dużych pługach nie da się utrzymać stałej głębokości roboczej trzymając narzędzie na podnośniku i bez koła podporowego. W tej sytuacji na łącznik górny działają tylko siły rozciągające

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszekd    110

Witam

Napiszę tutaj jak naprawiłem układ hydrauliczny wzmacniacza w 1614

Przez wiele lat ciągnik borykał się ze zbyt niskim ciśnieniem w tym układzie, a lekarstwo było proste wymiana rozdzielacza pod pokrywą i poprawienie szczelności pod nią właśnie danie nowych uszczelek i wyskrobanie zwałów silikonu pozostawionego po pseudo mechanikach. Teraz wszystko działa dobrze i mikropompa się naprawiła i wom i przedni napęd i nie trzeba sprzęgła kłowego do przedniego napędu bo ciągmie wzorowo.

Pozdrawiam wszystkich mechaników.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MateuszL123    1

Witam. Praca jak narazie idzie do przodu. Jako wzmacniacz wykorzystam przekłądnię stosowaną kiedyś w ciągnikach CASE o przełożeniach 1/1.25/1.67. Mam pytanie- skąd wychodzi wał napędowy w U914 i pochodnych? Chodzi oczywiście o napęd przedni. Z czym zazębiają się koła przystawki? Pozdrawiam.

Edytowano przez MateuszL123

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor7441    0

Witam

 

Tak jak w temacie poszukuje wszelki informacji o wielostopniowym wzmacniaczu momentu w ursusie badz w zetorze może ktoś się akurat z tym spotkał może ktoś ma i rozbierał takową skrzynie

 

Pozdrawiam i dziekuje za wszelkie odpowiedzi

 

Ale błędy masakryczne

Edytowano przez milanreal1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

mówisz o żółwiu czy inny wzmacniacz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor7441    0

Czy to zółw czy zając to juz obojetne prawidłowo zwie się to wzmacniacz momentu obrotowego lub tak zwane pół biegi jak kto woli

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek15h    110

Takie coś nie istnieje ani w ciężkiej serji ursusa ani zetora.Tam był montowany jednostopniowy wzmacniacz momentu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316

z tego co mi stryjek opowiadał to na eksport było kilka sztuk właśnie z dwustopniowym ale nie na rynek polski.

W nowszych modelach był też dostępny np w tym: http://otomoto.pl/ursus-1152-A187103.html


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenon385    14

No tak jest on jednostopniowy a skoro jak juz wiemy były przypadki dwustopniowych czyli na 1 biegu miał jakby 2 półbiegi w sumie ciekawa sprawa wie ktoś może jak to wyglądało od środka?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316

no ja chciałbym choć w katalogu to zobaczyć.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor7441    0

I widzicie jednak cos bylo wiec trzeba teraz czlowieka ktory widzial to na wlasne oczy i zeby to jeszcze rozebral i mozna zaczac swoje przerabiac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316

pamiętaj że wiele rzeczy było w stadium konstruktorskim i nie doczekało się seryjnej produkcji na rodzimy rynek.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszekd    110

Witam

Może ktoś jest w stanie odpowiedzieć na takie pytanie. Czy w modelach xx34 pompa podnośnika wspomaga układ hydrauliczny wzmacniacza momentu obrotowego. .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszekd    110

No nie są to do końca odrębne obwody bo obwód wzmacniacza zasila pompę wspomagającą podnośnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusFan1222    23

Macie na myśli ta pompkę tłoczkową która znajduje na dole w koszu sprzęgłowym lub w skrzyni pośredniej na zewnątrz jak kto woli. Podobno w nowszych modelach ciężkiej serii nie było tego ''ustrojstwa'' fabrycznie, bynajmniej u mnie tego nie ma. Na pewno nikt jej sobie nie odkręcił, wymontował ;)


W życiu nie można mieć wszystkiego :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
CBMarek    4

koledzy mam problem wzmacniacz działa bardzo dobrze wszystko działa poprawnie a z miejsca gdzie jest wstawiony wzmacniacz cały czas wydobywa sie dziwny dzwiek jargotania co sie dzieje wszystko wstawione nowe wszystko po kolei jak w katalgou porobione i trzeszczyi jarkgocze. czy cos wchodzi w wibracje czy o co chodzi czy ma sie to ułozyc dotrzeć ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wpsowa692    1

Wszystkie tryby w przekładni planetarnej wymienione na nowe ?

Czasem tak jargocze na włączonym zającu ciśnienie rośnie czy co i takie wydaje dźwięki .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daniel2012    35

Witam, mam pytanie ile kosztuje załozenie wzacniacza do c-385 od podstaw, został on kiedys wyrzucony nie ma nawet wajchy, oraz macie moze gdzies jakis schemat jak włozyc szybką skrzynię oraz czy rzeczywiscie jest ona szybka?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daniel2012    35

Chłopaki mam wyrzucony wzmacniacz w c-385, poszły lozyska w skrzyni to bym chciał tez go naprawic, co potrzeba kupic i ile mniej wiecej szykować? dajcie nazwy to zobacze co ile kosztuje...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Szymon94
      Mam pytanie odnośnie pokrywki bocznej skrzyni biegów Ursus 1224. Chodzi o pokrywkę z prawej strony na korpusie skrzyni przekładniowej. Chciałbym ją zdemontować i obejrzeć wzmacniacz momentu. Do pokrywy jest przykręcona rurka olejowa. Od czego ona jest, to powrót oleju? Można tą pokrywkę zdemontować bez obaw że tam od tej rurki jakiś nypel nie odpadnie?
    • Przez Lukas1995
      Witam pacjent tak jak w tytule po wymianie sprzęgła nie idzie włączyć biegów dodam że przy wciskaniu sprzegła silnik przystaje na wciśnietym sprzegle traktor nie chce odpalić a gdy puszcze zapali gdzie szukać przyczyny ??? tarcz i docisk wymieniony został
    • Przez Andrzej66Lud
      Witam, wymieniam sprzeglo w mtz starego typu, czy założyć nowy typ czy słoneczko.  Które z nich jest lepsze. Zdjęcia różnych rodzajów dla podglądu 



    • Przez ursusikc330m
      Witam,co może być przyczyną że nie chce przeżucić z żółwia na zająca ani na zimnym ani na ciepłym jak jest włączony przedni napęd i przełoże dźwignie na zająca to gaśnie kontrolka od napędu i wyłącza przedni napęd ciśnienie w mikropompce chyba jest odpowiednie bo kontrolka się nie zapala,pacjent to Ursus 1634 
    • Przez Przemq
      Witam forumowiczów.  Mam problem od grudnia posiadam ursusa 1214w wersji de luxe sprowadzony z Danii w 2012 roku jestem drugim właścicielem w Polsce a mój  problem polega na tym, że przy przeglądzie okazała  się  być pęknięta obudowa skrzyni  biegów była dopiero ryska na farbie ale ze strachu , że nie  wytrzyma roboty w polu przy siewach wziąłem dobrego spawacza i mi to pospawal specjalnymi elektroda mi plus do tego całość skleilem klejem Belzona 1321 takzwanym płynnym metalem i wytrzymało to siewy lecz obawiam się czy na dłuższą metę zda to egzamin? Czy trzeba szukać  drugiej obudowy? Silnik i skrzynia mechanicznie są w bardzo dobrym stanie technicznym. Ciagnik bardzo  mało  pali około 9ltr na 1 ha przy agregacie uprawowo i 10 przy pługu 4 skibowym brix. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj