Polecane posty

kajetan    0

Witam ponownie.

 

Spróbuję w takim razie z wymianą oleju na taki jak napisałeś kolego. Od czegoś trzeba zacząć, a to jest w sumie najtańsze wyjście na początek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszekd    110

Kolego kup prawdziwy orlenowski 80w90 hipol. Ciekawe czy masz chłodnicę oleju tego przekładniowego ??

Jak ci gubi ciśnienie na przystawce przedniego napędu to jak będzie olej spuszczony dobra okazja by ją przejrzeć rak jak i tylny wom koszt nie wielki a na pewno jest tam jakis wyciek co jeszcze bardziej potęguję słabe działanie układu. Ja zastanawiam się nad wymianą rozdzielacza od tych urządzeń tego pod deklem skrzyni biegów on według mnie też gubi ciśnienie.

 

Mam zamontowany na stałe manometr zamiat czujnika i widać dokładnie kiedy ciśnienie spada przy załączeniu którego z mechanizmów, i jakie jest jak wszystko mam wyłączone i wyraźnie widać że gdzieś to ciśnienie gubi.

Edytowano przez leszekd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1614    0

witam wzmacniacz nigdy bym nie zaspawał bo spadek cisnienia w tym układzie wałek wzmacniacz przedni napend to jeden układ dlatego wymiana mikropompki i tak bendzie konieczna co do zmacniacza kontrola cisnienia taka kontrolka z plusem na zajoncu nie mogom byc niskie obr ponizej 1200 tak samo na postoju jak szkrzynia tarabani przełkanczamy na zółwia i pszestaje zbyt niskie ciśnienie nie wyłancza do konca tasmy sprezyna silniejsza od tłoka ktury jom wyciska i zacioga tasme a taśma slizga sie jakby na pół sprzegle olej nadal podawany na tarczki i awaria sie szykuje bo tarczki słabo ścisniente sie ślizgajom a taśma zacioga i wiekszośc wzmacniaczy tak sie zepsuła jesli chodzi o zólwoa to odpowiada tasma regolacje przeprowadzic co 400 500 motogodzin 2 metody odkrencic dekielek od strony sprzegła wyjonc sprerzyne dokrencic nakrentke śrubokrentem do oporu i popóścic o 1 25 do 1 5 obr i zmpntowacz nie krencic nakrentkami centrujoncymi tylko z lewej strony ta niżej i zmacniacz jak bendzie ciśnienie w układzie to ma wytrzymac co najmiej 4 tys motogodzin wiem jak przerobic podnośnik 1614 na 6700

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1614    0

wzmacniacz pisacz to pomoge wychowałem sie na ciezkiej seri tak samo podnosnik w 385 1634 wiem jak przerobic na 7 ton

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Automoderacja spowodowana brakiem działań administracji forum.

Edytowano przez gonzobonzobong

Chivas Regal kontra czarny Jaś wędrowniczek 2:1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1012    42

Wracając do tematu to kolega raczej na pewno ma tarczki na wzmacniaczu do wymiany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

jesli chodzi o zólwoa to odpowiada tasma regolacje przeprowadzic co 400 500 motogodzin 2 metody odkrencic dekielek od strony sprzegła wyjonc sprerzyne dokrencic nakrentke śrubokrentem do oporu i popóścic o 1 25 do 1 5 obr i zmpntowacz nie krencic nakrentkami centrujoncymi tylko z lewej strony ta niżej i zmacniacz jak bendzie ciśnienie w układzie to ma wytrzymac co najmiej 4 tys motogodzin wiem jak przerobic podnośnik 1614 na 6700

 

Kolego najpierw radzę Ci popoprawiać te błędy, bo ich tyle narobiłeś, że nie idzie czytać co tu stworzyłeś. ;[ jak już podajesz jak się reguluje wzmacniacz to podaj instrukcję dokładnie, bo gdzieś słyszałeś że dzwonią tylko nie wiesz gdzie. ;[

Edytowano przez MAT912

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XaWi    1

Witam posiadam ursus 1014 i ma on założone wałki zamiast wzmaciacza momentu co musiał bym kupić aby założć wzmacniacz tak jak powinien być orginalnie.Proszę o odpowiedź

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bubel500    4

Jakie wałki? Pierwszy raz słyszę o czymś takim.


Zetor Team
Pomogłem? Naciśnij zieloną strzałkę obok mojego postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XaWi    1

nie ma wogÓle wzmacniacza tylko jest założony wałek przez całość nie ma bębna ani nic co powinno być i nie wiem czy opłaca się go zakładać chociaż przydał by się.

Edytowano przez przemrolnik
Cytowanie poprzedniego posta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316

było, było i jeszcze raz było.

Było jak zdemontować wzmacniacz i zamontować wałek.

Było jak zaspawać wzmacniacz.

Było jak go przywrócić.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bubel500    4

Nie wiem dokładnie ile mógłby kosztować.. Może około 1200 - 1500 zł. Ale na pewno opłaca się założyć jeżeli będziesz ciągał nim ciężary, masz górzysty teren, albo masz dużo orki. W niektórych przypadkach wzmacniacz ułatwia pracę :)


Zetor Team
Pomogłem? Naciśnij zieloną strzałkę obok mojego postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gucik131    28

ja jak robiłem z nowych części 3tys. kosztował teraz części podrożały to szacuje że ok 3,8 tys. bęben satelity mikropomka taśma i jeszcze część po której chodzi bęben :) a tobie jeszcze będzie potrzebny jeden bęben po którym chodzą satelity. a wzmacniacz fajnie sprawa. a tematy o wzmacniaczu ze 100 razy było. pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XaWi    1

Nie wiem dokładnie ile mógłby kosztować.. Może około 1200 - 1500 zł. Ale na pewno opłaca się założyć jeżeli będziesz ciągał nim ciężary, masz górzysty teren, albo masz dużo orki. W niektórych przypadkach wzmacniacz ułatwia pracę :)

No własnie mam kilka ha ktore sa podgórke . bo w sklad wzmacniacz wchodzi beben, kosz satelitarny i własnie nie wiem co jeszcze bo nie ma tam nic oprócz jednego tryba .Byłbym wdzieczny za podanie co wchodzi w skład wzmacniacz momentu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nitek    0

Witam, mam ursusa 1614 i poprzedni właściciel coś w nim zaspawał, ale nie wiem czy to zając czy żółw, mam skrzynie 4 biegową i ciągnik jeździ strasznie powoli, tzn jakieś 18 km/h.

 

1. Czy poprzedni właściciel zaspawał żółwia ?

2. Jeśli go zaspawał to czy da się zaspawać zająca zamiast żółwia i jak to zrobić, jeśli to możliwe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kozulek2    228

Dobre...dawno tak się nie uśmiałem,radze poczytać kolego to nie boli...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszekd    110

Do wszystkich znawców tematu którym wzmacniacz się psuje co roku i chcą go spawać czy to na żółwiu czy na zającu nie ważne. Wyremontujcie skrzynię biegów i skrzynię pośrednią wstawcie tam dobre łożyska a nie te najtańsze jakie można dostać z dalekich krai i wszystko będzie działać.

Można zmieniać biegi, można jeździć na obu prędkościach, nic się nie ślizga i nic nie trzeba ustawiać. Tylko zróbcie ten remont i nie wypisujcie bzdur bo znowu ktoś zechce żółwia spawać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszekd    110

A co się nie spodobało?

Większość exportów naprawia tylko to co się popsuło ale nie zastanawia się nad tym dlaczego.

Bo uśmiać się z czegoś to można ale coś ciekawego podpowiedzieć to inna bajka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kozulek2    228

temat wzmacniacza jest tu pięknie opisany(wystarczy poszukać) i nie warto się powtarzać,akurat wzmacniacz psuje się z trochę z innych powodów, bo to inna bajka i nie wystarczy wymiana łożysk (choć nie zaszkodzi)...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszekd    110

Ale bardzo pomoże bo naprawa wzmacniacza kosztowała 10 tyś a nie 3 jak tu wielu pisze. I od tego remontu dział wszystko poprawnie już kilka lat. A wcześnie właśnie tak było że poskładasz i od razu popsuty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kozulek2    228

naprawiałem wzmacniacze za mniej niż 3 tys i chodzą do dziś,za 10 tys to całą skrzynię się robi jak jest rozwalona...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Szymon94
      Mam pytanie odnośnie pokrywki bocznej skrzyni biegów Ursus 1224. Chodzi o pokrywkę z prawej strony na korpusie skrzyni przekładniowej. Chciałbym ją zdemontować i obejrzeć wzmacniacz momentu. Do pokrywy jest przykręcona rurka olejowa. Od czego ona jest, to powrót oleju? Można tą pokrywkę zdemontować bez obaw że tam od tej rurki jakiś nypel nie odpadnie?
    • Przez Lukas1995
      Witam pacjent tak jak w tytule po wymianie sprzęgła nie idzie włączyć biegów dodam że przy wciskaniu sprzegła silnik przystaje na wciśnietym sprzegle traktor nie chce odpalić a gdy puszcze zapali gdzie szukać przyczyny ??? tarcz i docisk wymieniony został
    • Przez Andrzej66Lud
      Witam, wymieniam sprzeglo w mtz starego typu, czy założyć nowy typ czy słoneczko.  Które z nich jest lepsze. Zdjęcia różnych rodzajów dla podglądu 



    • Przez ursusikc330m
      Witam,co może być przyczyną że nie chce przeżucić z żółwia na zająca ani na zimnym ani na ciepłym jak jest włączony przedni napęd i przełoże dźwignie na zająca to gaśnie kontrolka od napędu i wyłącza przedni napęd ciśnienie w mikropompce chyba jest odpowiednie bo kontrolka się nie zapala,pacjent to Ursus 1634 
    • Przez Przemq
      Witam forumowiczów.  Mam problem od grudnia posiadam ursusa 1214w wersji de luxe sprowadzony z Danii w 2012 roku jestem drugim właścicielem w Polsce a mój  problem polega na tym, że przy przeglądzie okazała  się  być pęknięta obudowa skrzyni  biegów była dopiero ryska na farbie ale ze strachu , że nie  wytrzyma roboty w polu przy siewach wziąłem dobrego spawacza i mi to pospawal specjalnymi elektroda mi plus do tego całość skleilem klejem Belzona 1321 takzwanym płynnym metalem i wytrzymało to siewy lecz obawiam się czy na dłuższą metę zda to egzamin? Czy trzeba szukać  drugiej obudowy? Silnik i skrzynia mechanicznie są w bardzo dobrym stanie technicznym. Ciagnik bardzo  mało  pali około 9ltr na 1 ha przy agregacie uprawowo i 10 przy pługu 4 skibowym brix. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj