Polecane posty

robcio866    0

kupiłem ursusa 914 i gdy olej jest zimny to przedni napęd i wzmacniacz chodzą ale gdy po 2 godzinach pracy gdy olej jest już ciepły to przód i wzmacniacz nie chodzą.żółw chodzi poprawnie ale zając nie chce się włączyć.proszę o odpowiedz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaskurp    7

Odnośnie regulacji taśmy wzmacniacza. Instrukcja napraw mówi tak; należy odkręcić dekiel po lewej stronie i wyjąć sprężynę zaciskającą hamulec i wkręcić dekiel z powrotem, ale bez sprężyny, potem zakręcić do oporu śrubę napinającą hamulec i poluzować ją o 1 i 1/3obrotu. Podobnie zrobić z trzema śrubami ustalającymi hamulec. każdą z nich dokręcić i odkręcić o 1 i 1/3 obrotu w kolejności najpierw ta przy śrubie regulacyjnej potem ta u góry i na końcu ta po prawej stronie, jak to zrobimy odkręcamy okno w skrzyni po prawej stronie, jak bęben się lekko kręci to jest ok i składamy a jak ciężko albo wcale to powtarzamy. luz między taśmą a bębnem powinien wynosić 0,3-0,5mm. Jak jest ok to odkręcamy dekiel, wkładamy sprężynę, zakręcamy dekiel po lewej i te okno po prawej stronie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
K1ROVEZ    1

Nie mam dużego Ursusa, ani dużego pojęcia o nich, ale kiedyś na praktyce rozpoławiałem U912 i z tego co pamiętam to tzw. mikropompka od wzmacniacza momentu jest w skrzyni pośredniej i żeby się do niej dobrać to ciągnik na wózki niestety...

A czy można tak z zewnątrz sprawdzić ciśnienie jakie ona daje to nie wiem...


good God damn and other such phrases...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wpsowa692    1

na pokrywie skrzyni masz czujnik ciśnienia tam można podłączyć manometr ciśnienie ma być około 10 atm.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaskurp    7

Mam pytanie, czy wam wzmacniacz też zdusza traktor? Mianowicie po wyregulowaniu taśmy jak ustawie tak 600-700 obr. silnika na wciśniętym sprzęgle i wyluzowanych obu wajchach zmiany biegów i jak puszcze sprzęgło to mi zdusza traktor tak do 500 obr. Jak ustawie tak jak poprzednio tyle, że 1000 obr i puszcze sprzęgło to zduszania traktora nie odczuwam więc to hamowanie nie jest wielkie. I tu moje pytanie czy u was też tak jest? Ja nie mam odniesienia bo przed regulacją taśmy takiego eksperymentu nie robiłem. Czynność wykonywana na pozycji "zając". Ursus c385

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz12145    0

wczesniej pisałem o regulacji i opdciagnołem srube ta pod skosem <dokreciłem> o 1,5 obrotu i jak by lepiej brał i teraz takie pytanie a do czego słuzy ta srubka ktora jest wkrecana prostopadle do sciany obudowy skrzyni bo regulowałem ta pod skosem

 

i jeszcze jedn zecz jak to jest ze sprzegłem bo mam w 8111 ze najpierw wyciskam 4cm i dopiero wyciskam dobze ale tam pod spodem gdzie sie napina czy poluzowuje dzwigienke na osi jest taka sruba z kontrom co z nia zrobic czy ma byc dokrecona do konca zeby nie było luzu na osi

no nie wytłumacze tego bo to musiał by ktos robic

 

prosze o odpowiedzi i pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaskurp    7

Te trzy śrubki są do wy pozycjonowania taśmy. Tzn do ustawienia jej w jednakowej odległości od bębna bo przecież możesz mieć prawidłowo wyregulowana taśmę ale w jednym miejscu będzie ona miała 0.5mm odstępu a w drugim miejscu będzie dociśnięta do bębna. Parę postów wyżej opisałem sposób regulacji hamulca wraz z tymi śrubkami ustalającymi.

 

Odnośnie regulacji sprzęgła to jeżeli słabo bierze to regulujesz skręcając bądź wydłużając odpowiednią dźwigienkę. A kontra jest po to żeby to się po wyregulowaniu samo nie przestawiało więc jeżeli regulujesz to kontrę poluzować i regulujesz, po wszystkim z powrotem kontrujesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz12145    0

do tego stopnia uposledzony nie jestem wiem ze na ciagiełku jest nakretka ktora sie kontruje

ale chodziło mi o ta srube ktora reguluje branie sprzegła ale na osi taka sryba z kontra wkrecana

 

a z tym regulowaniem napiecia tasmy to czytam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adrian2    17

A jaki jest wzmacniacz(półbiegi) w Zetorach 7520-10540.To samo co w cięzkich typu 8011,16245?


-U-R-S-U-S- i wszystko jasne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
david85    3

pewnie taki sam bo co innego zetor by wymyślił niż te sypiące się wzmacniacze a nowa forterra 12 coś tam ma tki sam jak te wcześniejsze modele

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adrian2    17

Jedynie to,że w niektórych modelach jest trzy stopniowy wzmacniacz...


-U-R-S-U-S- i wszystko jasne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bigos123456    0

W C-385 występuje dziwny problem. Zając załącza się tylko gdy obroty silnika są poniżej 1500 na minutę. Gdy wciśnie się gaz do oporu nie chce się przełączyć z żółwia na zająca. Czy ktoś wie o co w tym chodzi? Cały wzmacniacz jest po remoncie, mikropompa była wymieniona, sprzęgło wałka też było remontowane. Wszystko było dobrze jakieś 3-4 miesiące a teraz wychodzą takie jaja. Co to może być?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem że działa to na zasadzie iż napęd satelitów realizowany za pośrednctwem satelit jest przekazywany na koło słoneczne (centralne) bądź na koło zewnętrzne tak? Jak realizowane jest unieruchomienie tych kół? Jedno jest blokowane hydrauicznie a drugie? Hamulec hamuje koło zewnetrzne przy pomocy taśmy tak? A koło centralne?


sprzedam

Opryskiwacz Pilmet 

www.olx.pl/oferta/opryskiwacz-pilmet-2018-18-m-2000l-nie-hardi-rau-evrard-CID757-IDxqwma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Neo    0

Tak chce się go pozbyc. Działało to ustrojstwo 3 lata niby dobra rzecz ale ostatnio już się nie da podciągnąć tej taśmy bo jest na maksa a dalej się slizga żółw. Interesuje się też tym sprzegłem kłowym do przedniego napędu i tymi wałkami do szybkiej skrzyni bo ta 25 to stanowczo za wolna. Gdzie to można kupić, jestem z okolic zambrowa, ewentualnie zamówić kurierem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jozin    0

ja wzmacniacz zaspawałem i ni kupowałem żadnego wałka fakt teraz wzmacniacz nie przepuszcza jak coś to się sprzęgło pali ale żałuje bo biegi wchodzą dużo gorzej jak był wzmacniacz to mniej trzeszczało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Szymon94
      Mam pytanie odnośnie pokrywki bocznej skrzyni biegów Ursus 1224. Chodzi o pokrywkę z prawej strony na korpusie skrzyni przekładniowej. Chciałbym ją zdemontować i obejrzeć wzmacniacz momentu. Do pokrywy jest przykręcona rurka olejowa. Od czego ona jest, to powrót oleju? Można tą pokrywkę zdemontować bez obaw że tam od tej rurki jakiś nypel nie odpadnie?
    • Przez Lukas1995
      Witam pacjent tak jak w tytule po wymianie sprzęgła nie idzie włączyć biegów dodam że przy wciskaniu sprzegła silnik przystaje na wciśnietym sprzegle traktor nie chce odpalić a gdy puszcze zapali gdzie szukać przyczyny ??? tarcz i docisk wymieniony został
    • Przez Andrzej66Lud
      Witam, wymieniam sprzeglo w mtz starego typu, czy założyć nowy typ czy słoneczko.  Które z nich jest lepsze. Zdjęcia różnych rodzajów dla podglądu 



    • Przez ursusikc330m
      Witam,co może być przyczyną że nie chce przeżucić z żółwia na zająca ani na zimnym ani na ciepłym jak jest włączony przedni napęd i przełoże dźwignie na zająca to gaśnie kontrolka od napędu i wyłącza przedni napęd ciśnienie w mikropompce chyba jest odpowiednie bo kontrolka się nie zapala,pacjent to Ursus 1634 
    • Przez Przemq
      Witam forumowiczów.  Mam problem od grudnia posiadam ursusa 1214w wersji de luxe sprowadzony z Danii w 2012 roku jestem drugim właścicielem w Polsce a mój  problem polega na tym, że przy przeglądzie okazała  się  być pęknięta obudowa skrzyni  biegów była dopiero ryska na farbie ale ze strachu , że nie  wytrzyma roboty w polu przy siewach wziąłem dobrego spawacza i mi to pospawal specjalnymi elektroda mi plus do tego całość skleilem klejem Belzona 1321 takzwanym płynnym metalem i wytrzymało to siewy lecz obawiam się czy na dłuższą metę zda to egzamin? Czy trzeba szukać  drugiej obudowy? Silnik i skrzynia mechanicznie są w bardzo dobrym stanie technicznym. Ciagnik bardzo  mało  pali około 9ltr na 1 ha przy agregacie uprawowo i 10 przy pługu 4 skibowym brix. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj