Polecane posty

benek79    16

Tylko ze moj wzmacniacz jest po remoncie,tarczki i tasma po wymianie mikiro pompka tez. a moze to wina oleju bo mam zalany LUX.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

A pierścienie uszczelniające i wszystko co się razem z nimi zużywa wymieniałeś ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszekd    110

Do wojteczek11

Kolego taki generalny prawdziwy remont około 3 tyś.

Nowy bęben coś około 800 zł nowa żeliwna flansza- 250 plis taśma hamująca plus łożyska skrzyni pośredniej, mikropompka, tryby z koszem satelit. Plus drobiazgi .

 

Do Benek 79

Wydaje się ze problem bierze się aż w skrzyni biegów. Tam cos jest nie tak-wibracje przechodzą na wzmacniacz i przez to ucieka ciśnienie. Miałem taki problem i dopiero remont skrzyni załatwił problem. Olej lux to nienajlepsze rozwiązanie. A nie można zapominać o łożyskach w skrzyni pośredniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maciek    29

A powiedzcie mi którędy zasysa olej mikropomka czy jest tam jakaś siatka którą można oczyszcić,wczoraj spusciłem olej było trochę ponad 30 l to chyba bardzo mało ale powinno jeszcze działać ,na wskaźniku było ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszekd    110

Na obudowie skrzyni biegów masz 2 filtry jeden ssawny dugi tłoczny. Ssawny to ten zapinany na drut możesz go oczyścić tłoczny musisz wymienić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yogi    13

witam mam problem z wzmacniaczem w moim 1224 mianowicie jest po generalnym remącie i zostało w nim wszystko wymienione poza rozdzielaczem sterującym całym wzmacniaczem i wszystko jest ok nic sie nieslizga tylko gdy spuszcze obroty poniżej 1400 to sam sie załancza (żółw) pomimo tego że dzwignia jest w połorzeniu zająca a gdy dodam gazu ponad 1500 to znów samoczynnie wskakuje na zająca! i niewiem czy może to byc przyczyna jakis nieszczelnosci w rozdzielaczu czy cos innego? może już ktos sie z czyms takim spotkał?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ogier1998    8

Mam pytanie jak wygladaja biegi w Ursusie 914 szosowe plowe itp


Ursus 912
Ursus C-4011
Moje sprzęty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Masz 2 zakresy biegów do przodu i jeden do tyłu które zmienia się lewą dzwignią. I - zakres biegów polowych, II - biegi szosowe, R - biegi wsteczne. Prawą dźwignią wybierarasz numer biegu tzn 1, 2, 3, 4. Na każdym biegu masz możliwość zastosowania 1 półbiegu zmienianego bez wciskania sprzęgła (żółw, zając). Wyżej jest podany link jak go należy używać.


sprzedam

Opryskiwacz Pilmet 

www.olx.pl/oferta/opryskiwacz-pilmet-2018-18-m-2000l-nie-hardi-rau-evrard-CID757-IDxqwma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateunia19    0

witam. czytam o wzmacniaczu i nie za bardzo rozumiem..

na którym lepiej jeździć żeby sie szybciej nie zużywał na zającu czy na żółwiu??? przy normalnej jedzie drogą na pole.???

z żółwia na zająca można przełączać przy ok 1200 obrotach a z zająca na żółwia?? tak samo???

mam zamiar naprawić wzmacniacz i dla tego się pytam o to...

dzięki za odpowiedź

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wg instrukcji zająca można uzywac tylko przy obrotach silnika powyżej 1200 obr/min. Przy przełączaniu z zająca na żółwia obroty silnika nie mają znaczenia co jest zreszta logiczne.


sprzedam

Opryskiwacz Pilmet 

www.olx.pl/oferta/opryskiwacz-pilmet-2018-18-m-2000l-nie-hardi-rau-evrard-CID757-IDxqwma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateunia19    0

aha dzięki.

czyli zająca używa się do że tak powiem lekkiej jazdy a żółwia tylko wtedy gdy jest ciężko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316

Obu używa się wtedy gdy jest taka możliwość. Orząc jadę na zającu - jest góreczka lub cięższy kawałek ziemi i tracę obroty to przełączam na zająca, za góreczką znowu zając. Unikasz wtedy używania sprzęgła i częstszych zatrzymań na zmianę biegu (bo jakbyś na zółwiu tracił obroty to jedynie redukcja biegu).


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin91    286
Wg instrukcji zająca można uzywac tylko przy obrotach silnika powyżej 1200 obr/min.

 

Tzn. że szkodliwe jest jeżeli ciągnik pracuje poniżej 1200 obr/min. i dźwignia jest w pozycji zając... To mój poprzedni Zetor cały czas pracował z dźwignią w pozycji zając i przez 8 lat nic mu się nie stało... :P


Mój kanał YouTube ----> MarcinExplorer

Mój fanpage na Facebooku ----> MarcinExplorer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojteczek11    2

no to ja odnosnie tego wzmacniacza, ojciec kupił ursusa c385 z 17lat temu i nigdy nie uzywał wzmacniacza wogóle nie wiadomo czy on działał, ta wajcha sie zapiekła ostatnio wziołem zciągłem pokrywe od skrzyni tą w kabinie i chciałem ruszyc tą rączke od wzmacniacza na skrzyni nie chciała isc to pobiłem i cos sztrzeliło i teraz lata sobie dokołoa, niegdy zadna kontrolka sie nie swieciła, mam pytanie jak sprawdzic cczy ten wzmacniacz wogłe jest od czego zacząc naprawy, pompa działa bo wałek chodzi a to jest ta sama pompa, somsiad raz w swoim c385 naprawiał ten wzmacniacz ale nic mu z tego nie wyszło,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin91    286

Jak kręci Ci się dookoła dźwignia to sprawdź najpierw w tunelu pod kierownicą czy nie spadła dźwignia na łączeniu bądź nie urwała się...


Mój kanał YouTube ----> MarcinExplorer

Mój fanpage na Facebooku ----> MarcinExplorer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz12145    0

duzo przeczytałem waszych wypowiedzi ale dalej nie wiem jak rozwiazac moj problem

mianowicie wszystko jest dobrze ale jak daje na zółwia to zaczyna wyc i momentalnie traci moc

co mam zrobic kontrolka jest dobra cisnienie tez

jak pas naciagnąć ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wpsowa692    1

pas? to sie chyba nazywa taśma z lewej strony na skrzyni tuż za okienkiem z dźwignią włączania pompy podnośnika masz wkręconą taką dziwną śrubę to jest regulacja napięcia taśmy hamulca żółwia trzeba poluzować kontrę i wkręcić tą śrubę na początek z 1 obrót i sprawdzić jak będzie dalej wył na żółwiu to jeszcze dokręcić jeśli dokręcanie nie pomoże no to pi... taśma pękła albo sprężyna w cylinderku.można to oblukać przez to duże okno z prawej strony skrzyni wpierw spuścić olej.co do 1200 obr. na zającu takie zalecenia sa bo dołożyli blokadę przedniego mostu i się mikropompka nie wyrabia,mam na oku 4 ciężkie ursusy i nikt tam nie pilnuje tych 1200 obr tylko fakt żaden nie ma blokady przedniego mostu.co do tych 1200obr na żółwiu to już zupełna lipa,na żółwiu olej ze wzmacniacza jest kierowany na zlew czyli oleju w skrzyni może nie być a żółw będzie działał oczywiście czysto hipotetycznie bo wiadomo co się stanie jak go tam nie będzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ggrigor    0

Mam tez problem z zolwiem.

Generalnie bez obciazenia dziala normalnie, ale z obciezeniem slychac jakby sprzeglo sie slizgalo i ciagnik przestaje jechac.

1. Czy moze byc to wina niewyregulowanej tasmy wzmacniacza?

2. Jak to jest z tym wzmacniaczem: domyslnym ustawieniem jest zolw a zajac jest zalaczany chydraulicznie czy moze na odwrot?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojteczek11    2

U mnie w instrukcji ursusa C-385 pisze ze wzmacniacza mnozna uzywac podczas jazdy i tyle o żadnych obrotach nie pisze. mogli byście odpisac na moje wczesniejsze pytanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Szymon94
      Mam pytanie odnośnie pokrywki bocznej skrzyni biegów Ursus 1224. Chodzi o pokrywkę z prawej strony na korpusie skrzyni przekładniowej. Chciałbym ją zdemontować i obejrzeć wzmacniacz momentu. Do pokrywy jest przykręcona rurka olejowa. Od czego ona jest, to powrót oleju? Można tą pokrywkę zdemontować bez obaw że tam od tej rurki jakiś nypel nie odpadnie?
    • Przez Lukas1995
      Witam pacjent tak jak w tytule po wymianie sprzęgła nie idzie włączyć biegów dodam że przy wciskaniu sprzegła silnik przystaje na wciśnietym sprzegle traktor nie chce odpalić a gdy puszcze zapali gdzie szukać przyczyny ??? tarcz i docisk wymieniony został
    • Przez Andrzej66Lud
      Witam, wymieniam sprzeglo w mtz starego typu, czy założyć nowy typ czy słoneczko.  Które z nich jest lepsze. Zdjęcia różnych rodzajów dla podglądu 



    • Przez ursusikc330m
      Witam,co może być przyczyną że nie chce przeżucić z żółwia na zająca ani na zimnym ani na ciepłym jak jest włączony przedni napęd i przełoże dźwignie na zająca to gaśnie kontrolka od napędu i wyłącza przedni napęd ciśnienie w mikropompce chyba jest odpowiednie bo kontrolka się nie zapala,pacjent to Ursus 1634 
    • Przez Przemq
      Witam forumowiczów.  Mam problem od grudnia posiadam ursusa 1214w wersji de luxe sprowadzony z Danii w 2012 roku jestem drugim właścicielem w Polsce a mój  problem polega na tym, że przy przeglądzie okazała  się  być pęknięta obudowa skrzyni  biegów była dopiero ryska na farbie ale ze strachu , że nie  wytrzyma roboty w polu przy siewach wziąłem dobrego spawacza i mi to pospawal specjalnymi elektroda mi plus do tego całość skleilem klejem Belzona 1321 takzwanym płynnym metalem i wytrzymało to siewy lecz obawiam się czy na dłuższą metę zda to egzamin? Czy trzeba szukać  drugiej obudowy? Silnik i skrzynia mechanicznie są w bardzo dobrym stanie technicznym. Ciagnik bardzo  mało  pali około 9ltr na 1 ha przy agregacie uprawowo i 10 przy pługu 4 skibowym brix. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj