Polecane posty

CheM    0

A w którym miejscu znajduje się ten tłoczek? Jest  on przed wzmacniaczem momentu czy za? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asasinator666    108

U mnie w zetorze 8045 były identyczne objawy. Skoro problem pojawia się po rozgrzaniu to coś z olejem. Pewnie gdzieś traci ciśnienie. Mikropompka zmieniona? W miejscu czujnika ciśnienia (pod podłogą) wkręć zegar (od opryskiwacza starczy- powinno być około 10 bar- u mnie po wyremontowaniu było 12 do 13 i cztery lata już działa bez problemowo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
debrzyna    2031
lukbold    1054

jak pierdziele... co za padło ten wzmacniacz w 80tce... jak widze wzmacniacz w moim MFie to stwierdzam że to jakiś prostak wymyslił i dlatego po 30 latrach musze 2 oringi wymienic za 3zł. a w 80tce śrubki, zaworki, sprężynki... nie dziwota że ma sie co sypać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
herbpio    7

Witam a wie ktoś może jak założyć koło pasowe 2M 1 D na tzw wkładkę frezową? czy można założyć zwykłe koło pasowe na frez? ma ktoś katalog, jakieś skany? piszę w tym temacie bo w innych nikt nie odpowiada, mam taki silnik w 1614

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

asasinator666 masz racje umkneło mi to ze przy rozgrzanym, w takim wypadku trzeba szukać w ciśnieniu oleju sterowania


Diagnostyka komputerowa i naprawa ciągników rolniczych

Części do polskich i zachodnich ciągników rolniczych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
CheM    0

Dzieki wielkie za ta grafike ale ten tłoczek jakis czas temu wymieniałem i nic nie pomogło. Rozebrałem z prawej strony dekiel i widze ze od przodu jakas duza podkładka na tym wale ma luz i ma dziury na srubie. Tak jakby z tego schematu to nr 4.

Nawet gdy zaczynam regulacje hamulca wzmacniacza to tez nic nie pomaga 

Edytowano przez CheM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
debrzyna    2031

Ja tez poległem Ale doszedłem do wniosku ze gra nie jest wara świeczki i zacisnąłem taśmę na amen i jeżdżę na żółwiu. Zwracam tylko uwagę żeby mi się wajcha nie przestawiła na zajaca

A pierścień to musi byc przykręcony Ciśnienie może tez uciekać na tłoku sprzęgła 12

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
CheM    0

Postaram się rozebrać i zrobić jakieś zdjęcia czy nagrać filmik co się dzieje i jakie są objawy i wstawię wam do obejrzenia.  Rozbiorę jeszcze ten tłoczek nr 19  ale wydaje mi się że jest on ok. I mikropompke też jakiś czas temu wymieniałem razem z tym tłoczkiem. Musze ta tarcze dokręcić nr 4 z schematu bo lata. Tak mi się wydaje ze to ona. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
CheM    0

Wyjąłem niedawno tłok hamulca  i zauwazyłem ze ma delikatne ryski na koncu gdzie jest taki mały oring i ten oring jest niewyczuwalny. Zastanawiam sie nad odkreceniem całego tego mechanizmu i zakupu nowego i zamontowania. Czy to jest sens?? czy wymienic sam tłok bez cylindra?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asasinator666    108

Po co pchać się w koszta i wymieniać jak leci (sam tak zrobiłem i teraz leży u mnie rozdzielacz wzmacniacza i cylinder zacisku taśmy), bo wymiana na nowe nic nie pomogła. Najpierw ciśnienie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Ma rację, że kwestia ciśniania, ale sprawdzanie ciśnienia niewiele pomoże jak nie ruszy w robotę. W moim wałek wom stawał w robocie a ciśnienie było 10-11 bar. Dopiero jak się rozgrzał to wskazówka falowała z 7-10 bar. Trzeba w robocie sprawdzić. Ciśnienie może uciekać przez pierścienie ma bębnie wzmacniacza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oOMateQOo    0

Tarczki, uszczelniacze wymienione na pewno co do mikropompki nie mam pojecia bede dzwonił jutro do mechanika i zobaczymy co bedzie. 

A czy moge dalej wykonywac prace w polowe w obawie ze nic sie nie stanie z wzmacniaczem do momentu przyjazdu mechanika???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

u mnie bylo cos takiego ze dopóki byk zimny olej to było ok,jak się rozgrzał to tak jakby się sprzęgło ślizgało, i na zającu nie bylo roboty wcale,okazalo sie ze w tulei wzmacniacza przesunął się jeden z pierścieni i olej spierdzielał otworami w tejże tulei

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Właśnie.o tych pierścoeniach pisałem. Są tam pierścienie tłokowe fi 65 tylko szerokości nie pamiętam. Prawie identyczne są w tylnym sprzęgle wom. Pod korpusem tulei na której siedzi kosz są oringi. Pracować możesz,bo nic tam nie urwiesz. Sprawdź czy na przewodzie zasilającym tłok korpus nie ma nieszczelności, ale to jak rozpołowisz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oOMateQOo    0

usterka została usunięta przyczyna było ubytek oleju około 15litrów, teraz wszystko chodzi jak należy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sythe    0

Witam. Chciałbym wyregulowac tasme hamulca wzmacniacza ale nie mam pojecia gdzie ta regulacja sie znajduje. Bylbym wdzieczny za podpowiedz gdzie tego szukac i w jaki sposob to regulowac (np. jesli to jakas sruba to w prawo sie luzuje czy naciaga)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sythe    0

Niby wszystko ok, ale gdzie ta srube zlokalizowac w c-385 i w ktora strone krecic by poluzowac (z rysunku wynika ze raczej w lewo ale wole sie upewnic)?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grabcio    28

Z lewej strony ciągnika jak się zaczyna skrzynia biegów na dole jest mała kwadratowa pokrywka na 4 śruby i nad nią jest śruba regulacyjna od taśmy, wkręcona pod skosem. Jeżeli chcesz poluzować taśmę musisz przekręcić śrubą w lewo tj. w stronę przodu ciągnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sqadak    0
koledzy a macie jakiś niezawodny sposób na demontaż bębna wzmacniacza bez uszkadzania pokrywy wzmacniacza, piescienie wycieraja rant i bęben zejdzie tylko na siłę ale niestety z częścią zeliwnej tuleji na pkrywie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Szymon94
      Mam pytanie odnośnie pokrywki bocznej skrzyni biegów Ursus 1224. Chodzi o pokrywkę z prawej strony na korpusie skrzyni przekładniowej. Chciałbym ją zdemontować i obejrzeć wzmacniacz momentu. Do pokrywy jest przykręcona rurka olejowa. Od czego ona jest, to powrót oleju? Można tą pokrywkę zdemontować bez obaw że tam od tej rurki jakiś nypel nie odpadnie?
    • Przez Lukas1995
      Witam pacjent tak jak w tytule po wymianie sprzęgła nie idzie włączyć biegów dodam że przy wciskaniu sprzegła silnik przystaje na wciśnietym sprzegle traktor nie chce odpalić a gdy puszcze zapali gdzie szukać przyczyny ??? tarcz i docisk wymieniony został
    • Przez Andrzej66Lud
      Witam, wymieniam sprzeglo w mtz starego typu, czy założyć nowy typ czy słoneczko.  Które z nich jest lepsze. Zdjęcia różnych rodzajów dla podglądu 



    • Przez ursusikc330m
      Witam,co może być przyczyną że nie chce przeżucić z żółwia na zająca ani na zimnym ani na ciepłym jak jest włączony przedni napęd i przełoże dźwignie na zająca to gaśnie kontrolka od napędu i wyłącza przedni napęd ciśnienie w mikropompce chyba jest odpowiednie bo kontrolka się nie zapala,pacjent to Ursus 1634 
    • Przez Przemq
      Witam forumowiczów.  Mam problem od grudnia posiadam ursusa 1214w wersji de luxe sprowadzony z Danii w 2012 roku jestem drugim właścicielem w Polsce a mój  problem polega na tym, że przy przeglądzie okazała  się  być pęknięta obudowa skrzyni  biegów była dopiero ryska na farbie ale ze strachu , że nie  wytrzyma roboty w polu przy siewach wziąłem dobrego spawacza i mi to pospawal specjalnymi elektroda mi plus do tego całość skleilem klejem Belzona 1321 takzwanym płynnym metalem i wytrzymało to siewy lecz obawiam się czy na dłuższą metę zda to egzamin? Czy trzeba szukać  drugiej obudowy? Silnik i skrzynia mechanicznie są w bardzo dobrym stanie technicznym. Ciagnik bardzo  mało  pali około 9ltr na 1 ha przy agregacie uprawowo i 10 przy pługu 4 skibowym brix. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj