Polecane posty

rolniku360    224

jeżeli przy kierownicy wyłączasz wom a on dalej chodzi to do wymiany hamulce w womie musisz rozłożyć wom i najlepiej wymienić tarczki i te hamulce a co do pompki to zmierzyć ciśnienie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolniku360    224

z tyłu na zasilaniu womu najlepiej

a ciśnienie to jeśli mnie pamięć nie myli to 18 atmosfer choć tego pewny nie jestem ale jak np. będzie o jedną czy dwie mniej to nie ma co ruszać 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
machony    0

a jak nie będzie takiego ciśnienia to jest winna mikropompka czy jakiś jest rozdzielacz ?? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolniku360    224

jak nie będzie ciśnienia to najpewniej pompka ale żeby ją zmienić musisz rozjechać na skrzyni pośredniej 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
machony    0

ok dzięki bardzo a jak z wzmacniaczem też mam problem bo nic nie działa nic nie zwalnia ciągnika ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolniku360    224

no to musisz zobaczyć już właśnie nie pamiętam ale jeśli dobrze kojarzę to z boku korpusu jest taka osłona którą się odkręca i jest wgląd na taśmę na wzmacniaczu i może być ona zaspawana albo dopiero po rozjechaniu i rozebraniu wzmacniacza może być zaspawana planetarka ale tak z doświadczenia ci powiem że jak chcesz to składać na nowych częściach to dłużej niż dwa lata ci to nie pochodzi bo taki teraz materiał najlepiej zamiast wzmacniacza wstawić wałki i po problemie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolniku360    224

nie będzie wzmacniacza będą tylko polowe i szosowe i bez problemów moim zdaniem przy 902 wzmacniacz jest zbędny 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Witam,od niedawna posiadam u912,za wiele nie było nim jeszcze robione bo był silnik na dotarciu,ale teraz jak podrobie z godzinę to zaczyna w wariować ten cały wzmacniacz momentu,na zimnym oleju wszystko jest ok,z czasem przezucajac na zająca najpierw zwalnia a potem przyspiesza,a później to w ogóle nie ma różnicy pomiędzy żółwiem i zającem,filtry czyste,olej wymieniony,nigdzie nie ma wycieków,czy to wina tej mikro pompki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Wcześniej wzmacniacz działał? Jak pada mikropompa to ciągnik jeździ na żółwiu. Ciągnik nie zwalnia po przełączeniu na żółwia? Sprawdź taśmę i tłok hamulca taśmy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Nie zwalniał a poźniej to i na żółwiu pod obciążeniem praktycznie stawał w miejscu,jak jest zimny to wszystko gra,a ta taśmę i tłok gdzie sie sprawdza?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Do sprawdzenia taśmy odkręcasz prostokątną pokrywę po prawej. Uszczelniacze na tłoku wymienia się z lewej strony pod filtrem oleju. Jest tam walcowa pokrywa na kwadratowej podstawie 4 otworami. Najlepiej jeszcze sprawdź ciśnienie na mikropompie, bo to tylko domysły.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Koledzy wyraźcie ogólne opinie na temat wzmacniacza momentu w tych ciągnikach... Jeden pisze że wytrzymuje to dwa lata drugi pisze że dwadzieścia... Jeden przepracuje 1000 mth w orce na wzmacniaczu a drugi po remoncie przejeżdża z domu na pole i dalej to nie działa... Podajcie chociaż ile mth na tym można przepracować bez awarii przy prawidłowej eksploatacji??? Waham się czy założyć wzmacniacz czy go wyeliminować całkowicie ze skrzyni... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Mi wytrzymywał 500 mth, dużo robiłem na nim, może i połowę to na żółwiu. Praktycznie co roku tarcze zmieniałem,  z tuleją różnie, co 3 lata pompę  i tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    70

może ,jako ciekawostkę , napiszę ,że w nowszej serii  ( 7520-10540)  na wzmacniaczu można jeździć do woli i wytrzymują  ,bez zaglądania ,około 6000mtg jak pilnujesz poziomu oleju .Montowano takie jak w 80-tkach - jednostopniowe i dwustopniowe -każdy bieg główny dzielony na dwa półbiegi .

Jakby te pierwsze dało się wpasować do 80 -tek to bajka . :)

Edytowano przez DarekD

nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JarekWalak    0

Nie prawda wzmacniacz nie całkiem odpowiada półbiegowi tak jak w powershift,ponieważ jeśli się dłużej na nim jeździ to się tam tarczki zjadą i po wzmacniaczu tongue.gif

 

sam sie zjedziesz taśma odpowiada za zółwia a tarczki za zajonca  jak jest prawidłowo napienta cały dzien mozesz jechać nie wolno dawac na zajonca ponizej 1200 obr i odpalanie na zajoncu jest szkodliwe tak samo zima musi sie nagrzac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
CheM    0

Witam. Mam problem z moim ursusem c385a. Gdy jadę na zającu i włączam przy kierownicy WOM to nie załącza się i w tym samym momencie przełączę na żółwia to WOM sie odrazu włącza lecz gdy daje gazu ciągnik nie przyspiesza jakby ciśnienie gdzieś uciekało i z powrotem włączam zająca WOM działa i ciągnik jedzie normalnie. I tak za każdym razem. Jeszcze czasami jak jadę na zającu i włączę WOM przy kierownicy to muszę dać dużo gazu i poczekać kilkanaście sek i włączy się WOM. Co może być przyczyną? Czy  ktoś miał podobne objawy? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
debrzyna    2031
Po mojemu to masz nieszczelność na tłoczku od taśmy ,tam ucieka ciśnienie. Jak jest żółw to olej na taśmę nie idzie i nie ucieka ciśnienie.Jak zając to ciśnienie idzie na taśmę, .tam ucieka i brakuje go do załączenia tarczek wom 
 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oOMateQOo    0

Witam wszystkich.

Od pewnego czasu mam problem z moim ursusem c385 a mianowicie mechanik robił mi remont wzmacniacza momentu gdyż wcześniej był zaspawany i spawy po krótkim czasie posciły( Nie ja spawałem takiego kupiłem), problem jest taki ze jak ciagnik sie rozgrzeje to przy dużym obciążeniu zachowuje sie tak jakby sprzęgło sie ślizgało i problem ma sie zebrac a jak sie juz zbierze to idzie bez problemów, sprzegło było robione pare tygodni przed remontem wzmacniacza wiec awarie sprzęgła wykluczam, co moze byc przyczyna? moze cos ze wzmacniaczem jest? 

Prosze o pomoc z góry dzieki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oOMateQOo    0

 

Witam wszystkich.

Od pewnego czasu mam problem z moim ursusem c385 a mianowicie mechanik robił mi remont wzmacniacza momentu gdyż wcześniej był zaspawany i spawy po krótkim czasie posciły( Nie ja spawałem takiego kupiłem), problem jest taki ze jak ciagnik sie rozgrzeje to przy dużym obciążeniu zachowuje sie tak jakby sprzęgło sie ślizgało i problem ma sie zebrac a jak sie juz zbierze to idzie bez problemów, sprzegło było robione pare tygodni przed remontem wzmacniacza wiec awarie sprzęgła wykluczam, co moze byc przyczyna? moze cos ze wzmacniaczem jest? 

Prosze o pomoc z góry dzieki.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    2467

a tarczki wymieniłeś od wzmacniacza jaki stan oleju jak mikropompka i ja jej napęd poszukaj na forum są już takie tematy


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pewnie masz za luźno ustawiona taśmę bądź niskie ciśnienie oleju. Zakładam ze wzmacniacz jest złożony poprawnie zmienione są uszczelnienia pierścienie itp


Diagnostyka komputerowa i naprawa ciągników rolniczych

Części do polskich i zachodnich ciągników rolniczych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Szymon94
      Mam pytanie odnośnie pokrywki bocznej skrzyni biegów Ursus 1224. Chodzi o pokrywkę z prawej strony na korpusie skrzyni przekładniowej. Chciałbym ją zdemontować i obejrzeć wzmacniacz momentu. Do pokrywy jest przykręcona rurka olejowa. Od czego ona jest, to powrót oleju? Można tą pokrywkę zdemontować bez obaw że tam od tej rurki jakiś nypel nie odpadnie?
    • Przez Lukas1995
      Witam pacjent tak jak w tytule po wymianie sprzęgła nie idzie włączyć biegów dodam że przy wciskaniu sprzegła silnik przystaje na wciśnietym sprzegle traktor nie chce odpalić a gdy puszcze zapali gdzie szukać przyczyny ??? tarcz i docisk wymieniony został
    • Przez Andrzej66Lud
      Witam, wymieniam sprzeglo w mtz starego typu, czy założyć nowy typ czy słoneczko.  Które z nich jest lepsze. Zdjęcia różnych rodzajów dla podglądu 



    • Przez ursusikc330m
      Witam,co może być przyczyną że nie chce przeżucić z żółwia na zająca ani na zimnym ani na ciepłym jak jest włączony przedni napęd i przełoże dźwignie na zająca to gaśnie kontrolka od napędu i wyłącza przedni napęd ciśnienie w mikropompce chyba jest odpowiednie bo kontrolka się nie zapala,pacjent to Ursus 1634 
    • Przez Przemq
      Witam forumowiczów.  Mam problem od grudnia posiadam ursusa 1214w wersji de luxe sprowadzony z Danii w 2012 roku jestem drugim właścicielem w Polsce a mój  problem polega na tym, że przy przeglądzie okazała  się  być pęknięta obudowa skrzyni  biegów była dopiero ryska na farbie ale ze strachu , że nie  wytrzyma roboty w polu przy siewach wziąłem dobrego spawacza i mi to pospawal specjalnymi elektroda mi plus do tego całość skleilem klejem Belzona 1321 takzwanym płynnym metalem i wytrzymało to siewy lecz obawiam się czy na dłuższą metę zda to egzamin? Czy trzeba szukać  drugiej obudowy? Silnik i skrzynia mechanicznie są w bardzo dobrym stanie technicznym. Ciagnik bardzo  mało  pali około 9ltr na 1 ha przy agregacie uprawowo i 10 przy pługu 4 skibowym brix. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj