Polecane posty

Witajcie mam problem z moim ursusem c385. Na zającu zakleszczają się biegi, zgrzytają przy zmianie biegów oraz szarpie przy ruszaniu, lecz na żółwiu tych problemów niema. Moim zdaniem trzeba zmienić mikropompkę (wzmacniacz momentu). najbardziej daje się to w znaki przy rozładunku bel z przyczepy.Jeśli ktoś wie o co chodzi to niech napisze. Z góry dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Witaj

zacznę od najprostszych pytań

 

1] próbowałeś rególować sprzęgło znaczy się podkręcać popuszczać itp?? jeśli tak to dało to coś czy nie?? jeśli nie to spróbój :P

2 ] wszystkie biegi ci się zakleszczają na szosowych i na terenowych ?? czy tylko niektóre ??

3 ] kied zaczyna brać sprzęgło ??? jak puszczasz na początku czy końcu ??? spróbuj wyrególować tak żeby brało na końcu jak już prawie całkiem puścisz pedał i wtedy jeć się przejechać i zobacz czy jest różnica.

 

Odpisz jak poprubujeż wszystkiego to pomyślimy :D

to tak jak z chorymi jak poznasz objawy to wyleczyć łatwiej :P

Pozdrawia !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    1478

wyregulować sprzęgło i hamulec skrzyni, jak nie pomoże to dopiero rozbieraj...


"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

właśnie FINN wie co mówi, zrób jak pisze. Chociaż ja napisałem to samo, ale jak widać można powiedzieć w skrócie hehe ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Mam taki problem... Wyrzuciłem wzmacniacz z trójki skrzyni w ursusie 1614, wymieniłem mikropompke i co nie tylko i nie mam wogóle ciśnienia na tym układzie... Kanały zaslepialem i odslanialem robiłem rożne operacje i dalej nie ma ciśnienia na układzie w skrzyni :-( daje stówę jak ktoś powie co to moze byc :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1123

Zawór zacięty, lub łącznik gumowy na ssaniu wadliwy, jeżeli kanały zaślepiłeś odpowiednio to powinno być ciśnienie w układzie WOMu jak i napędu.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Który zawór może być zacięty? Chyba nie ten w rozdzielaczu bo rozdzielacz pod pokrywą też zmieniłem na inny... gdzie znajduje się ten łącznik gumowy bo nie widziałem tego jak na razie dodam też że nie ma obiegu na chłodnice oleju i po dłuższej pracy olej w skrzyni się gotuje...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1123

Jak nie ma ciśnienia to nie może być obiegu na chłodnicę, bo na chłodnicę idzie nadwyżka z zaworu jak dobrze kojarzę. łącznik w okolicy pompy połączony z rurką od smoka w katalogu tablica T-28 poz. 25.

 

Pytanie czemu olej się gotuje, nie wszystkie modele miały chłodnicę i jakoś szło pracować.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Jeszcze nie sprawdziłem tego łącznika ale zaczelem sprawdzać gdzie kieruje sie olej skoro nie do chłodnicy, robiłem to sprężarką no i okazało sie ze powietrze lekko przechodziło przez jedną z rurek od womu a dokładniej mówiąc na tłoczki chamujace bęben womu... W poniedziałek złoże wom i wtedy napisze czy jest jakas poprawa :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek72511    81

Witam panowie. Mam taki problem, u mnie w 914 przestały działać półbiegi. Znaczy tak, rano na zimnym oleju działają bez problemów, ale po +/- 15 minutach przestają działać. Podpowie ktoś co to może być za przyczyna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1123

Jak po tych +/- 15 min wygląda sytuacja ciśnienia, lampka od ciśnienia zapala się , napęd działa ?


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

no co innego jak nie mikro pompka... zacznij od sprawdzenia filtra oleju od mikro... jeżeli będzie czysty to mierz ciśnienie w układzie tak jak podpowiada Sadek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Ja wczoraj w 904 założyłem czujnik od ciśnienia oleju od silnika z 360 który jest ustawiony na 0,6 Bara i dzisiaj cały dzień ciągnik chodzić w podorywce to nawet czujnik nie zgasł.Pompa do wymiany.

 

A założyłem taki czujnik ponieważ miałem wkręcony hamulcowy który odwrotnie działa.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

No ja akurat sobie zamontowałem normalny manometr ciśnieniowy od reduktora acetylenowego :)

 

Co do mojej usterki ciśnieniowej kolejne co zrobiłem to zamontowałem dzisiaj wom i uruchomiłem ciągnik, wzrost ciśnienia był zadowalający ale moja radość nie trwała zbyt długo bo po odpaleniu i przepracowaniu 15 minut ciśnienie znowu spadło z 11 do 5-3 atmosfer a potem zanikało całkowicie....

Nie miałem zielonego pojęcia co się dzieje... Postanowiłem odłączyć przewód od przedniego napędu i na próbę uruchomić ciągnik i wtedy ku mojemu zaskoczeniu ciśnienie wynosiło 14 atmosfer i po paru jazdach miało ładne bite 11 i na chwile obecną przystawka od napędu jest rozmontowana w drobny mak i szukam teraz gdzie jest ta nieszczelność...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witaj

zacznę od najprostszych pytań

 

1] próbowałeś rególować sprzęgło znaczy się podkręcać popuszczać itp?? jeśli tak to dało to coś czy nie?? jeśli nie to spróbój :P

2 ] wszystkie biegi ci się zakleszczają na szosowych i na terenowych ?? czy tylko niektóre ??

3 ] kied zaczyna brać sprzęgło ??? jak puszczasz na początku czy końcu ??? spróbuj wyrególować tak żeby brało na końcu jak już prawie całkiem puścisz pedał i wtedy jeć się przejechać i zobacz czy jest różnica.

 

Odpisz jak poprubujeż wszystkiego to pomyślimy :D

to tak jak z chorymi jak poznasz objawy to wyleczyć łatwiej :P

Pozdrawia !!!

 

Odpowiadam, lepij puźno niż wcale.

1) Nie

2)Kleszczą wszyskie szosowe 1-4 (Terenowe nie)

3)Sprzęgło bierze +/- w połowie. po wyregulowaniu nie ma różnicy :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    1478

wyrególuj dobrze sprzęgło... jeśli to nie pomoże to trzeba szukac dalej...


"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

masz w nim sprzęgło znaczy się docisk słoneczkowy czy na 3 łapki. bo na słoneczkowym jeśli nie puścisz sprzęgła extremalnie wolno to będzie trochę szarpać i ustaw sprzęgło tak, żeby brało na samym początku. Dosłownie jak puścisz sprzęgło 2 mm to niech już bierze. 

 

I ważne sprawdź jaki masz w nim docisk i mi napisz.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Koledzy pilni potrzebuję pomocy, bo mam mało czasu na naprawę. Zabrałem się za wymianę mikropompy, bo tylko ona jedna została mi do wymiany. Prawie wszystko wymienione na nowe i uszczelnione a wałek nadal staje pod obciążeniem. Muszę też dostać się za bęben wzmacniacza momentu, tylko nie wiem jak to zdjąć. Jak wyjmę pierścień segera  to dostanę w czoło przez te sprężyny za nim. Całość niby rusza się minimalnie na wałku, ale dalej nic nie mogę zrobić. Pierwszy raz to wyciągam i przydałoby się wymienić tarczki(wzmacniacz działał) i dostać do przewodu za bębnem. Tam we wzmacniaczu jak widzę na schemacie też są uszczelniacze. Być może tam traci ciśnienie o czym pisałem jak ktoś pamięta.

 

Zdjęcia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robson79    1

Witam kolego ja akurat wczoraj miałem rozebrany wznacniacz w mak. Teraz w żadnym wypatku nie próbuj wyciągać tego pierścienia segera to trzeba zrobić na stole przy pomocy ściągacza. Jak nie jest wyrobiona tuleja w bębnie gdzie chodzą po niej pierścienie uszczelniające to powiniejn zejść sam lekkim szarpnięciem do siebie a jak nie to ściągacz. Łapiesz kłami za bęben i śrubą centralną sciągacza w wałek i musi zejść. Jak to zrobisz to odkręć jeszcze pokrywę za bębnem bo tam na wałku jest też pierścień jeden lub dwa to zależy do modelu czy rocznika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Dzięki Robson za odpowiedź. Poradziłem już sobie z tym następnego dnia, ale bez uszkodzeń się nie obyło. Wyrobiona tuleja w bębnie i w efekcie zerwanie krawędzi na pokrywie. Czekam kolejny dzień na części, bo pierścienie miały być na dzisiaj i nie było. Miała być wymiana mikropompy za niecałe 3 stówki, ale jak mam rozciągnięty to do wymiany sprzęgło, itp drobiazgi i remont na chwilę obecną to nieco ponad 3 tyś. Mam nauczkę na przyszłość i potwierdziło się coś co zauważyłem, że taniej kupić przez internet, bo nawet takie grene ma po 20, 40 zł czy nawet więcej marży na jednej części a myślałem, że to w agromie jest drogo. Jedyny plus to faktury z 28 dniowym terminem płatności.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
machony    0

Witam mam ursusa 902 nie dawno kupiłem taki sprzęt i mianowicie moje pytanie jest takie nie dział w nim wzmacniacz momentu nic nie reaguje jak może być przyczyna że nie chodzi albo jak co sprawdzić żeby wiedzieć gdzie jest przyczyna dodam że wałek wom chodzi na postoju kręci się???Pozdrawiam 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian912    86

Może być padnięta mikropomka lub  mogą być zaspawane, i coś mi się wydaje że mogą być raczej zaspawane bo jak byś dał zająca to by nie jechał bo pompa by przepuszczała i sprzegło by ślizgało a włącza wyłącza ci się wałek hydraulicznie przy kierownicy ? 

Edytowano przez damian912

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
machony    0

przy kierownicy chyba to nie działa tylko jak włączę tą rączkę obok fotela przy podłodze to chodzi  a przy kierownicy to nie reaguje nic ???


a jak to jest zaspawane to gdzie i co tam spawają i jak można to przywrócić tak żeby to było tak jak się należy ??a jeszcze jak sprawdzić ta mikro pompkę czy jest dobra zmierzyć ciśnienia czy jak bo właśnie w traktorze widać tak że była ona wymieniana 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Szymon94
      Mam pytanie odnośnie pokrywki bocznej skrzyni biegów Ursus 1224. Chodzi o pokrywkę z prawej strony na korpusie skrzyni przekładniowej. Chciałbym ją zdemontować i obejrzeć wzmacniacz momentu. Do pokrywy jest przykręcona rurka olejowa. Od czego ona jest, to powrót oleju? Można tą pokrywkę zdemontować bez obaw że tam od tej rurki jakiś nypel nie odpadnie?
    • Przez Lukas1995
      Witam pacjent tak jak w tytule po wymianie sprzęgła nie idzie włączyć biegów dodam że przy wciskaniu sprzegła silnik przystaje na wciśnietym sprzegle traktor nie chce odpalić a gdy puszcze zapali gdzie szukać przyczyny ??? tarcz i docisk wymieniony został
    • Przez Andrzej66Lud
      Witam, wymieniam sprzeglo w mtz starego typu, czy założyć nowy typ czy słoneczko.  Które z nich jest lepsze. Zdjęcia różnych rodzajów dla podglądu 



    • Przez ursusikc330m
      Witam,co może być przyczyną że nie chce przeżucić z żółwia na zająca ani na zimnym ani na ciepłym jak jest włączony przedni napęd i przełoże dźwignie na zająca to gaśnie kontrolka od napędu i wyłącza przedni napęd ciśnienie w mikropompce chyba jest odpowiednie bo kontrolka się nie zapala,pacjent to Ursus 1634 
    • Przez Przemq
      Witam forumowiczów.  Mam problem od grudnia posiadam ursusa 1214w wersji de luxe sprowadzony z Danii w 2012 roku jestem drugim właścicielem w Polsce a mój  problem polega na tym, że przy przeglądzie okazała  się  być pęknięta obudowa skrzyni  biegów była dopiero ryska na farbie ale ze strachu , że nie  wytrzyma roboty w polu przy siewach wziąłem dobrego spawacza i mi to pospawal specjalnymi elektroda mi plus do tego całość skleilem klejem Belzona 1321 takzwanym płynnym metalem i wytrzymało to siewy lecz obawiam się czy na dłuższą metę zda to egzamin? Czy trzeba szukać  drugiej obudowy? Silnik i skrzynia mechanicznie są w bardzo dobrym stanie technicznym. Ciagnik bardzo  mało  pali około 9ltr na 1 ha przy agregacie uprawowo i 10 przy pługu 4 skibowym brix. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj