mirwal

john deere 6220 nie chce palić zkluczyka

Polecane posty

mirwal    0

Posiadam Jd 6220 z 2003 r nie chce mi zapalic z kluczyka po przekreceniu kluczykiem słychac zwieranie przekażników kontolki gasną i nie odpala , a na krutko po zwarciu przewodu cienkiego z grubym na rozruszniku zapala . Sprawdzałem przekaźniki sa dobre ( pozamieniałem przekażniki od świateł są takie same ) sprawdzałem włącznik na skrzyni biegów czy załacza jak jest na luzie jest dobry ( zamieniałem od innego jd na tantym działa ) sprawdzana też stacyjka na innym jest dobra bezbiczniki też w pożądku .Po przekręceniu kluczykiem na rozruch sprawdzałem na małym kabelku przy rozruszniku i nie daje prądu gdzieś nie łączy tylko gdzie czy ktos może pomóc .

Edytowano przez mirwal

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mikon71    6

.Po przekręceniu kluczykiem na rozruch sprawdzałem na małym kabelku przy rozruszniku i nie daje prądu gdzieś nie łączy tylko gdzie czy ktos może pomóc .

wymień przewód "mały kabelek" i powinno byc dobrze no chyba prąd sie nierozpuszcza nie??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

.Po przekręceniu kluczykiem na rozruch sprawdzałem na małym kabelku przy rozruszniku i nie daje prądu gdzieś nie łączy tylko gdzie czy ktos może pomóc .

wymień przewód "mały kabelek" i powinno byc dobrze no chyba prąd sie nierozpuszcza nie??

mozesz miec przerwe na kablu;p sprawdz z drugiej strony tego przewodu czy na wejsciu do niego jest prad i tak az dojdziesz do stacyjki wszystko sprawdz i bedziesz wiedział w kturym mijscu masz przerwe w napieciu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirwal    0

Myślałem że musze tak zrobić lecz chyba trzeba kabinę przechylić bo cieżko jest o dostep do instalacji i ciężko zoriętować się jak te przewody biegną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankris    12

Jako to jest wersja?

Zacznij od sprawdzenia czy wszystkie układy są powyłączane,np. czy nie jest załączony wom, biegi , rewers itd.

Czy miałeś jekieś błędy w układzie?

Czy nie zapalały się wcześniej kontrolki od skrzyni, filtra powietrza itd. bo może trzeba powymieniać.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirwal    0

Jako to jest wersja?

Zacznij od sprawdzenia czy wszystkie układy są powyłączane,np. czy nie jest załączony wom, biegi , rewers itd.

Czy miałeś jekieś błędy w układzie?

Czy nie zapalały się wcześniej kontrolki od skrzyni, filtra powietrza itd. bo może trzeba powymieniać.

 

 

 

Jest to wersja SE żadne kontrolki się wcześniej nie zapalały .Wcześniej miałem ze dwa lata temu podobny problem ale wystarczyło poryszać klemami na akumulatorze i problem znikł ale teraz własinie zaczołem od klem na akumulatorach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mario81    119

Kolego Mirwal znalazłes przyczene awarii w swoim jelonku?u mnie dzisiaj w 6320 stało sie podobnie.Nie zapala z kluczyka tylko na krótko przy rozruszniku.Co prawda u mnie kontrolki nie przygasają po przekreceniu kluczyka na rozruch ale zaczyna ich sie wieciej palic.Co ciekawe swiatła stopu przygasają jak sie da kluczyk na rozruch,pozostałe swiatła sa ok.Słychac przekazniki,bezpieczniki tez ok. i równiez nie ma prądu na tym małym kabelku przy rozruszniku jak sie przekreci na start.Chyba mamy ten sam problem :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kaziek    0

Kolego Mirwal znalazłes przyczene awarii w swoim jelonku?u mnie dzisiaj w 6320 stało sie podobnie.Nie zapala z kluczyka tylko na krótko przy rozruszniku.Co prawda u mnie kontrolki nie przygasają po przekreceniu kluczyka na rozruch ale zaczyna ich sie wieciej palic.Co ciekawe swiatła stopu przygasają jak sie da kluczyk na rozruch,pozostałe swiatła sa ok.Słychac przekazniki,bezpieczniki tez ok. i równiez nie ma prądu na tym małym kabelku przy rozruszniku jak sie przekreci na start.Chyba mamy ten sam problem :(

kolego te ciagniki jelonki to nic nie warte sa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirwal    0

Kolego Mirwal znalazłes przyczene awarii w swoim jelonku?u mnie dzisiaj w 6320 stało sie podobnie.Nie zapala z kluczyka tylko na krótko przy rozruszniku.Co prawda u mnie kontrolki nie przygasają po przekreceniu kluczyka na rozruch ale zaczyna ich sie wieciej palic.Co ciekawe swiatła stopu przygasają jak sie da kluczyk na rozruch,pozostałe swiatła sa ok.Słychac przekazniki,bezpieczniki tez ok. i równiez nie ma prądu na tym małym kabelku przy rozruszniku jak sie przekreci na start.Chyba mamy ten sam problem :(

 

 

 

 

Jeszcze nie szukałem przyczyny z powodu braku czasu muszę się obrobić dopiero się wezmę za niego teraz czas goni Zrobiłem jedynie obejście to znaczy puściłem dwa kabelki z rozrusznika do kabiny i podłączyłem pod starter taki jak w c-360 i po przekręceniu kluczykiem w pierwsze położenie naciskam zamontowany starter i tak narazie odpalam.

Ale po zakończonych pracach trzeba się będzie z tym jakos uporac jak znajdziesz jakieś rozwjązania daj znać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Duzy1    13

Sprawdź czy kostka co jest nad silnikiem nie przetarł się kabel u mnie tak było że przetarł się kabel i spaliła się kostka

2 możliwość to przekaźnik co znajduje się przy silniku z prawej strony pod alternatorem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mario81    119

Faktycznie tak jak kolega twierdzi kostka była walnieta i napiecie było tylko z jednej strony na kablu(czerwny przewód).Był tez przetarty jeden przewód(biały) i dotykał do masy i to moze było powodem ze cos tam sie w kostce wypaliło.Dzieki za porade.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirwal    0

Sprawdź czy kostka co jest nad silnikiem nie przetarł się kabel u mnie tak było że przetarł się kabel i spaliła się kostka

2 możliwość to przekaźnik co znajduje się przy silniku z prawej strony pod alternatorem

 

 

Duży 1 miał rację był walniety przekaźnik rozrusznika były też troche poprzecierane kable nad silnikiem ale kostka była ok

co do przekaźnika to jest on nie rozbieralny bo jest nitowany ale skoro był popsuty a był sprawdzany na innym ciągniku i wszystko wskazywało że jest uszkodzony to zdecydowaliśmy sie na

roznitowanie i sprawdzenie co się stało w środku

Okazało się że jest przewód rozlutowany a więc nastąpiło lutowanie a później skręcenie go na śrubki no i montaż i jest dobrze .

Cieki za rade formowiczom ,zachęcam do opisywania swoich przypadków oraz o sposobach ich usuwania w mojm przypadku była to prawie błachostka ale

strach pomyśleć ile by krzyknoł serwisant także zachęcam jeszcze raz do pomagania sobie na forum a tym co pomogli to serdeczne dzieki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Duzy1    13

Ile wziął by serwis to nie wiem tylko wiem że ten przekaźnik kosztuje coś ok 150 zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirwal    0

Ile wziął by serwis to nie wiem tylko wiem że ten przekaźnik kosztuje coś ok 150 zł

 

Na jednym z forum ktoś napisał że nie podnosi mu podnosnik w ciagniku jd 6220 i ze był u niego serwisant i skasował 600 zł i nic nie naprawił tylko stwierdził że komputer jest do naprawy

a koszt to 10 tys.i koleś jest w kropce także nasze rady są na wagę złota.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemo1987    0

witam!!!  dziś spotkał mnie identyczny problem wraz z przygasaniem kontrolek. Odpaliłem na krótko i zholowałem z pola. Jutr będę szukał przyczyny. Mam również problem z przekaźnikiem od jazdy. Podczas pracy spalił się, kupiłem 4 nowe * zamienniki i padł któryś bo przestał jechać. Kolejny problem załączając WOM ruszy po około 5 sekundach stanie a kontrolka od wom mruga a na pulpicie mruga wykrzyknik. Niby cewka a w serwisie 1150zł ...... dajcie znać jak możecie bo mam kumulacje. Maszyna pracuje po 14h dziennie i pięknie robi robotę ale z elektryką coś się narobiło........

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez slawek_82
      Witam. Czy jest możliwość w JD 6920 z układem paliwa Comon Rail zmniejszyć obroty na biegu jałowym z 850 na trochę niższe??
    • Przez Adamox
      Witam
      Mam problem
      W ciągniku widocznym na zdjęciu tj 7820 pojawił się problem z układem (chyba) paliwowym lub elektrycznym, lecz do tej pory nie jest to pewne 
      Przez pewien czas wyskakiwał błąd filtra paliwa , spontanicznie lub wtedy gdy pracując w polu traktor dostawał większego obciążenia ,lecz błąd był ignorowany gdyż filtry były wymienione na nowe
      Dzisiaj pracując w polu nie dało się ujechać 50m bez awarii , pracując z pługiem ciągnik zaczął przerywać podczas jazdy, ginęły obroty silnika a traktor na sekundę przygasał.
      Obroty nie były wgl sczytywane bo w miejsce obrotów pojawiały się - - - - - a podczas tego wyskakiwał błąd układ łączności , w międzyczasie również pojawił się błąd, lecz nie zawsze ,regulatory operatora 
      Zostały sprawdzane bezpieczniki lecz nic to nie dało 
      Był również pomysł z układem paliwa , zostały zakupione i założone nowe filtry paliwa ,pompka, przewody sprawdzone czy są drożne, odpowietrzenie zbiornika itd
      Co najlepsze zjawisko to występuje tylko podczas pracy w polu na biegu C3/4 gdyż na takim pracowałem 
       w trakcie jazdy po drodze wszystko jest w porządku (nie wiem czy ma to jakiekolwiek znaczenie jednak naprawdę jest to dziwny zbieg okoliczności) 
      Dodam jeszcze ze problem ten pojawił się już na wiosnę gdy ciągnik pracował na jałowych obrotach , na chwile przerwał prace silnika (nie gasnąc) i ginęły obroty oraz błąd układ łączności oraz gdy stał w garażu jakiś czas , przed odpaleniem już nie czytał obrotów ponieważ w tym miejscu tak jak i teraz pojawiały się kreski a nie 0 itd
      Można powiedzieć że Problem ten wtedy rozwiązał się sam bo wszystko nagle zaczęło działać i pracować , kilkadziesiąt hektarów przerobione bez problemu , a teraz z dnia na dzień zepsuł się i przyczyna jest nieznana do tej pory
      Może ktoś spotkał się z czym takim lub podobnym 
      Z góry dzięki

    • Przez zielo0ony
      Problem bardzo dziwny, otóż brak tylnych kierunkowskazów przy John Deere 7820. Przednie mrugają zgodnie z prawidłowym rytmem. Po podpięciu np przyczepy kierunkowskazy w przyczepie też działają prawidłowo. 
      Światła awaryjne działają również tylko z przodu.
      Mieliście może taki przypadek? 
      Proszę o jakieś wskazówki.
    • Przez slawek_82
      Witam. Mam takie pytanie chodzi o John Deere 6920 na Coman Rail przy każdym uruchamianiu silnika musi jakąś chwilę, kilka sekund zakręcić dlatego pytanie czy to normalne i tak te silniki mają czy może coś być nie tak i powinien palić od tzw. strzała...
    • Przez slawek_82
      Witam. Chodzi o układ pneumatyczny a konkretnie o sprężarkę powietrza czy jest możliwość wyłączania kompresora i załączania tylko kiedy jest potrzeba, tak aby nie byla ona cały czas aktywna i nie pompowała powietrza??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj