Skocz do zawartości
mirwal

john deere 6220 nie chce palić zkluczyka

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
john
mirwal    0

Posiadam Jd 6220 z 2003 r nie chce mi zapalic z kluczyka po przekreceniu kluczykiem słychac zwieranie przekażników kontolki gasną i nie odpala , a na krutko po zwarciu przewodu cienkiego z grubym na rozruszniku zapala . Sprawdzałem przekaźniki sa dobre ( pozamieniałem przekażniki od świateł są takie same ) sprawdzałem włącznik na skrzyni biegów czy załacza jak jest na luzie jest dobry ( zamieniałem od innego jd na tantym działa ) sprawdzana też stacyjka na innym jest dobra bezbiczniki też w pożądku .Po przekręceniu kluczykiem na rozruch sprawdzałem na małym kabelku przy rozruszniku i nie daje prądu gdzieś nie łączy tylko gdzie czy ktos może pomóc .

Edytowano przez mirwal

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mikon71    6

.Po przekręceniu kluczykiem na rozruch sprawdzałem na małym kabelku przy rozruszniku i nie daje prądu gdzieś nie łączy tylko gdzie czy ktos może pomóc .

wymień przewód "mały kabelek" i powinno byc dobrze no chyba prąd sie nierozpuszcza nie??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

.Po przekręceniu kluczykiem na rozruch sprawdzałem na małym kabelku przy rozruszniku i nie daje prądu gdzieś nie łączy tylko gdzie czy ktos może pomóc .

wymień przewód "mały kabelek" i powinno byc dobrze no chyba prąd sie nierozpuszcza nie??

mozesz miec przerwe na kablu;p sprawdz z drugiej strony tego przewodu czy na wejsciu do niego jest prad i tak az dojdziesz do stacyjki wszystko sprawdz i bedziesz wiedział w kturym mijscu masz przerwe w napieciu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mirwal    0

Myślałem że musze tak zrobić lecz chyba trzeba kabinę przechylić bo cieżko jest o dostep do instalacji i ciężko zoriętować się jak te przewody biegną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankris    10

Jako to jest wersja?

Zacznij od sprawdzenia czy wszystkie układy są powyłączane,np. czy nie jest załączony wom, biegi , rewers itd.

Czy miałeś jekieś błędy w układzie?

Czy nie zapalały się wcześniej kontrolki od skrzyni, filtra powietrza itd. bo może trzeba powymieniać.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirwal    0

Jako to jest wersja?

Zacznij od sprawdzenia czy wszystkie układy są powyłączane,np. czy nie jest załączony wom, biegi , rewers itd.

Czy miałeś jekieś błędy w układzie?

Czy nie zapalały się wcześniej kontrolki od skrzyni, filtra powietrza itd. bo może trzeba powymieniać.

 

 

 

Jest to wersja SE żadne kontrolki się wcześniej nie zapalały .Wcześniej miałem ze dwa lata temu podobny problem ale wystarczyło poryszać klemami na akumulatorze i problem znikł ale teraz własinie zaczołem od klem na akumulatorach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mario81    6

Kolego Mirwal znalazłes przyczene awarii w swoim jelonku?u mnie dzisiaj w 6320 stało sie podobnie.Nie zapala z kluczyka tylko na krótko przy rozruszniku.Co prawda u mnie kontrolki nie przygasają po przekreceniu kluczyka na rozruch ale zaczyna ich sie wieciej palic.Co ciekawe swiatła stopu przygasają jak sie da kluczyk na rozruch,pozostałe swiatła sa ok.Słychac przekazniki,bezpieczniki tez ok. i równiez nie ma prądu na tym małym kabelku przy rozruszniku jak sie przekreci na start.Chyba mamy ten sam problem :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kaziek    0

Kolego Mirwal znalazłes przyczene awarii w swoim jelonku?u mnie dzisiaj w 6320 stało sie podobnie.Nie zapala z kluczyka tylko na krótko przy rozruszniku.Co prawda u mnie kontrolki nie przygasają po przekreceniu kluczyka na rozruch ale zaczyna ich sie wieciej palic.Co ciekawe swiatła stopu przygasają jak sie da kluczyk na rozruch,pozostałe swiatła sa ok.Słychac przekazniki,bezpieczniki tez ok. i równiez nie ma prądu na tym małym kabelku przy rozruszniku jak sie przekreci na start.Chyba mamy ten sam problem :(

kolego te ciagniki jelonki to nic nie warte sa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirwal    0

Kolego Mirwal znalazłes przyczene awarii w swoim jelonku?u mnie dzisiaj w 6320 stało sie podobnie.Nie zapala z kluczyka tylko na krótko przy rozruszniku.Co prawda u mnie kontrolki nie przygasają po przekreceniu kluczyka na rozruch ale zaczyna ich sie wieciej palic.Co ciekawe swiatła stopu przygasają jak sie da kluczyk na rozruch,pozostałe swiatła sa ok.Słychac przekazniki,bezpieczniki tez ok. i równiez nie ma prądu na tym małym kabelku przy rozruszniku jak sie przekreci na start.Chyba mamy ten sam problem :(

 

 

 

 

Jeszcze nie szukałem przyczyny z powodu braku czasu muszę się obrobić dopiero się wezmę za niego teraz czas goni Zrobiłem jedynie obejście to znaczy puściłem dwa kabelki z rozrusznika do kabiny i podłączyłem pod starter taki jak w c-360 i po przekręceniu kluczykiem w pierwsze położenie naciskam zamontowany starter i tak narazie odpalam.

Ale po zakończonych pracach trzeba się będzie z tym jakos uporac jak znajdziesz jakieś rozwjązania daj znać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Duzy1    8

Sprawdź czy kostka co jest nad silnikiem nie przetarł się kabel u mnie tak było że przetarł się kabel i spaliła się kostka

2 możliwość to przekaźnik co znajduje się przy silniku z prawej strony pod alternatorem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mario81    6

Faktycznie tak jak kolega twierdzi kostka była walnieta i napiecie było tylko z jednej strony na kablu(czerwny przewód).Był tez przetarty jeden przewód(biały) i dotykał do masy i to moze było powodem ze cos tam sie w kostce wypaliło.Dzieki za porade.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirwal    0

Sprawdź czy kostka co jest nad silnikiem nie przetarł się kabel u mnie tak było że przetarł się kabel i spaliła się kostka

2 możliwość to przekaźnik co znajduje się przy silniku z prawej strony pod alternatorem

 

 

Duży 1 miał rację był walniety przekaźnik rozrusznika były też troche poprzecierane kable nad silnikiem ale kostka była ok

co do przekaźnika to jest on nie rozbieralny bo jest nitowany ale skoro był popsuty a był sprawdzany na innym ciągniku i wszystko wskazywało że jest uszkodzony to zdecydowaliśmy sie na

roznitowanie i sprawdzenie co się stało w środku

Okazało się że jest przewód rozlutowany a więc nastąpiło lutowanie a później skręcenie go na śrubki no i montaż i jest dobrze .

Cieki za rade formowiczom ,zachęcam do opisywania swoich przypadków oraz o sposobach ich usuwania w mojm przypadku była to prawie błachostka ale

strach pomyśleć ile by krzyknoł serwisant także zachęcam jeszcze raz do pomagania sobie na forum a tym co pomogli to serdeczne dzieki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Duzy1    8

Ile wziął by serwis to nie wiem tylko wiem że ten przekaźnik kosztuje coś ok 150 zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirwal    0

Ile wziął by serwis to nie wiem tylko wiem że ten przekaźnik kosztuje coś ok 150 zł

 

Na jednym z forum ktoś napisał że nie podnosi mu podnosnik w ciagniku jd 6220 i ze był u niego serwisant i skasował 600 zł i nic nie naprawił tylko stwierdził że komputer jest do naprawy

a koszt to 10 tys.i koleś jest w kropce także nasze rady są na wagę złota.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemo1987    0

witam!!!  dziś spotkał mnie identyczny problem wraz z przygasaniem kontrolek. Odpaliłem na krótko i zholowałem z pola. Jutr będę szukał przyczyny. Mam również problem z przekaźnikiem od jazdy. Podczas pracy spalił się, kupiłem 4 nowe * zamienniki i padł któryś bo przestał jechać. Kolejny problem załączając WOM ruszy po około 5 sekundach stanie a kontrolka od wom mruga a na pulpicie mruga wykrzyknik. Niby cewka a w serwisie 1150zł ...... dajcie znać jak możecie bo mam kumulacje. Maszyna pracuje po 14h dziennie i pięknie robi robotę ale z elektryką coś się narobiło........

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez michalnh
      Witam,
      Wiem, że temat był już poruszany ale nie znalazłem odpowiedniej sytuacji do mojego przypadku, mianowicie JD przed remontem skrzyni po rozgrzaniu rozłanczał jazde w przód paliła się kontrolka czerwona od ciśnienia oleju w skrzyni i czerwony wykrzyknik, rewers wskakiwał na N ponowne załanczanie raz przynosiło skutek raz nie, ciągnik raz jezdził na wysokich obrtotach raz nie. Do tyłu ciągnik jeździ normalnie na kazdym biegu, ale do przodu nie chce. Po remocie skrzyni dodam kompletnym remoncie sytuacja jest taka sama, równiez po rozgrzaniu dzieje się tak samo. Czy ktoś miał taki przypadek i może podpowiedziec co to ? Skrzynia, ciśnienia, oleje, filtry, kosze rewersu, tarczki są ok. Z góry dzięki na każdą odpowiedź.
    • Przez Alicjachojecka18
      Jak w temacie, mam problem z bezpiecznikami. Proszę o pomoc 
    • Przez Lukaszzablotni
      Dzisiaj podczas orki w moim  John deere 6320 wyrzuciło a raczej wyrzucalo płyn chłodniczy z korka przelewowego zaczęło to drastycznie przybywać , podejrzewam że to uszczelka pod głowica, wytworzyło ciśnienie i zamiast do obiegu wszystko wracalo do zbiornika wyrownawczego. Dało się też zaraz przed awarią zauważyć delikatny spadek mocy. Czekam na waszą pomoc czy to to czy szukać winny gdzie indziej, nie wiem czy przykładowo jakiś termostat czy coś się mogło zablokować i to mogło też być przyczyną. 
      Dodam jeszcze że nie sprawdzałem jeszcze stanu oleju czekam aż ostygnie będę widział czy się podniósł wtedy będzie oczywiste co jest przyczyną 
      Dodam jeszcze że sprawdzałem stan oleju jest Oki. A płyn który dostał się do zwiorniczka utrzymuje się na poziomie ponad max. Jak się nagrzeje sytulacja się powtarza.
    • Przez BartekJohn
      Witam. Mam problem z ciągnikiem John Deere 6620. Woziłem obornik i przez cały dzień nie było problemów z wałkiem WOM. Wieczorem umyłem ciągnik i gdy kolejnego dnia pojechałem na pole z pługiem zauważyłem, że miga kontrolka od włączania wałka WOM na błotniku. Spróbowałem włączyć wałek, z kabiny (nie z błotnika) i już ani razu się nie włączył. Ta kontrolka ciągle miga. Razem z nią miga kontrolka od napędu. Wiem, że są na jednym bezpieczniku, ale ten jest dobry( działa blokada kół). Co ciekawe gdy chcę właczyć wałek to na głównym wyświetlaczu km/h zamieniają sie na obroty ale i tak pokazuje zero. Sprawdzałem czujnik nad wałkiem i jest ok. Czy ktoś może udzielić mi jakiejś porady. Z góry dziękuję.
    • Przez jareq66
      Witam.
      mam problem z zapalajacą się czerwoną kontrolką w jd 6920S 2002rok( tryb z kropelką w środku strzałkami do środka). wg instukcji jest to kontrolka oznaczająca niskie ciśnienie w skrzyni biegów. Zaczyna migać przeważnie po godzinie, dwóch godz pracy. zdarza się, że miga od razu po zapaleniu zimnego silnika. Następnie po zgaszeniu i zapaleniu ciągnika przez pewien czas nie miga i ponownie zaczyna migać po jakimś czasie. W Ciągniku wymieniłem olej i dwa filtry hydrauliczne- oryginał john deere, stan oleju jest prawie na maximum. myślałem, że wymiana oleju rozwiąże problem, niestety kontrolka dalej miga.Ciągnik pracuje normalnie podczas migającej kontrolki. proszę o pomoc, może ktoś wie jak rozwiązać problem i czy może to być coś poważnego??
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.