Zaloguj się, aby obserwować  
chris92

Opis kontrolek w Zetor Forterra 8641.

Polecane posty

chris92    0

Witam.

Potrzebuje opisu kontrolek na desce rozdzielczej, gdyż kupiłem używany ciągnik (2002 rok) i nie dostałem książeczki z opisem ciągnika.

Jeżeli ktoś może mi pomóc, proszę o zapodanie chociaż fotki z opisanymi kontrolkami.

 

Za pomoc, z góry dziękuje.

Edytowano przez chris92

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesiu95    9

Może łatwiej by było wrzucić zdjęcie deski z ponumerowanymi kontrolkami, napewno ktoś by pomógł.

 

Ja osobiście moge ci przesłać zdjęcie z instrukcji proximy, ale nie wiem czy to jest to samo. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
chris92    0

Grzesiu95 owszem mógłbym zrobić zdjecie, ale nie wiem jak wywołać zapalenie się wszystkich kontrolek na raz. Jeżeli możesz to daj link do zdjęcia z instrukcji Proximy, raczej będzie w większym stopniu to samo co w Forrterze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GrzegorzOl    0

nie zrarzył wam się kiedyś wyciek oleju w forterze?? bo mi cieknie z silnika spod uszczelki głowicy lub pokrywy zaworów obok turbiny :blink: :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
chris92    0

Dzięki ci jendrek. Przeglądając stronkę znalazłem katalog części, ale niestety był po innym języku. Może ma ktoś z was katalog części w .PDF po polsku do Zetora Forterra 8641??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesiu95    9

Masz tu fotki z instrukcji, robiłem telefonem, ale mysle że są w miare czytelne :)

 

 

http://zapodaj.net/6375bfad44b0.jpg.html

 

http://zapodaj.net/0a611ddbce13.jpg.html

 

 

A co do wycieku to ja miałem w proxie wyciek spod głowicy, raz mi wymieniali u mnie, a za drugim razem musiałem zawieźdź do serwisu w celu sprawdzenia czy głowica jest prosta. Czyli dwa razy mi wymieniali na gwarancji.

Edytowano przez Grzesiu95

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj