Zaloguj się, aby obserwować  
chris92

Opis kontrolek w Zetor Forterra 8641.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor
chris92    0

Witam.

Potrzebuje opisu kontrolek na desce rozdzielczej, gdyż kupiłem używany ciągnik (2002 rok) i nie dostałem książeczki z opisem ciągnika.

Jeżeli ktoś może mi pomóc, proszę o zapodanie chociaż fotki z opisanymi kontrolkami.

 

Za pomoc, z góry dziękuje.

Edytowano przez chris92

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesiu95    9

Może łatwiej by było wrzucić zdjęcie deski z ponumerowanymi kontrolkami, napewno ktoś by pomógł.

 

Ja osobiście moge ci przesłać zdjęcie z instrukcji proximy, ale nie wiem czy to jest to samo. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

chris92    0

Grzesiu95 owszem mógłbym zrobić zdjecie, ale nie wiem jak wywołać zapalenie się wszystkich kontrolek na raz. Jeżeli możesz to daj link do zdjęcia z instrukcji Proximy, raczej będzie w większym stopniu to samo co w Forrterze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GrzegorzOl    0

nie zrarzył wam się kiedyś wyciek oleju w forterze?? bo mi cieknie z silnika spod uszczelki głowicy lub pokrywy zaworów obok turbiny :blink: :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
chris92    0

Dzięki ci jendrek. Przeglądając stronkę znalazłem katalog części, ale niestety był po innym języku. Może ma ktoś z was katalog części w .PDF po polsku do Zetora Forterra 8641??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesiu95    9

Masz tu fotki z instrukcji, robiłem telefonem, ale mysle że są w miare czytelne :)

 

 

http://zapodaj.net/6375bfad44b0.jpg.html

 

http://zapodaj.net/0a611ddbce13.jpg.html

 

 

A co do wycieku to ja miałem w proxie wyciek spod głowicy, raz mi wymieniali u mnie, a za drugim razem musiałem zawieźdź do serwisu w celu sprawdzenia czy głowica jest prosta. Czyli dwa razy mi wymieniali na gwarancji.

Edytowano przez Grzesiu95

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiekwm90
      opinie na temat ciągnika

      piście

    • Przez Darek43
      Witam mam problem z ciśnieniem oleju po remoncie zapala się kontrolka od oleju A przed nie paliła się czy to może być wina pompy  olejowej.
    • Przez kris14
      Witam.
      Przeglądając dzisiejszą dostawę fachowych czasopism rolniczych znalazłem informację że Zetor w "dalszej perspektywie" chce rozpocząć produkcję nowych, małych, prostych modeli które nazwie Zetor Major.
      Miały by być to ciągniki o mocach 50-70KM.
       
      Co najciekawsze, producent chce zastosować w nich silniki Zetor, Perkins i John Deere.
       
      Myślę że ten temat będzie dobrym miejscem do dyskusji i zbierania wszystkich informacji o tej serii.
       
      Pozdrawiam.
    • Przez mlody90
      Wraz z rozrostem gospodarstwa idzie potrzeba ciągnika o większej mocy, że jestem zadowolony z mojego Zetka wpadłem na pomysł zrobić z niego małego koksika O ile w temacie samochodów temat jest powszechnie dostępny i z autem już to przerabiałem to w kwestii ciągnika ciężko znaleźć informacje o takich zabiegach 😜
      Od początku:
      WTRYSKI I POMPA
      Nadszedł czas na ich regenerację więc wpadłem na pomysł zmiany końcówek na takie o większej wydajnośći jednak nie wiem od czego mogłyby się nadawać ( Jeszcze nie dzwoniłem i nie pytałem o to specjalistów bo sam chcę trochę zagłębić się w temat)
      INTERCOOLER
      Tutaj zastanawiam się nad zastosowaniem oryginalnego(wodnego) IC z modelu 10540 lub dołożeniem IC z jakiegoś busa dodatkowo dodać wentylator z nadmuchem na niego bo wiadomo, że nie będzie działał tak dobrze jak jest to w samochodach ( IC z auta będzie w fazie eksperymentu czy działa, czujniki temperatury niedługo przyjdą więc sprwadzimy na wiosnę o ile zmniejszy się temp. powietrza)
      TURBOSPRĘŻARKA
      Po oględzinach silnika przez mechanika i stwierdzeniu, że jest zdrowy i wytrzyma ( a nie powinno być problemu bo 6 lat temu był remonet generalny a od tamtej pory, regularne wymiany olejów i filtrów, żadnego pałowania na zimnym i gaszenia zaraz po ciężkiej pracy a nawet po lekkiej ciągnik chwilę postał na niskich obrotach i gaszony) na sma koniec po wtryskach oraz IC zostanie wrzucone ciut większe turbo albo zamówimy hybrydę.
       
      Przedstawiam tutaj plan modyfikacji jednak potrzebuję pomocy w kwestii końcówek wtrysków.
       
      Odrazu podziękuję tylko za komentarze w stylu " to się nie opłaca" , " potrzebujesz więcej mocy to sobie kup większy ciągnik" , " jak się nie znasz to się za to nie bierz". Tak, nie stać mnie na kupno nowego ciagnika z gotówkę, a kredytom mówię nie
    • Przez krystek1992
      Mam Zetorka 9641 i mam z nim problem mały. Co jakiś czas zapowietrza sie mi w nim tylni prawy hamulec. Mechanik mówił że trzeba instalacje uszczelnić. No i właśnie nie wiem gdzie to trzeba uszczelnić, jak i czym. Może ktoś już z tym sie spotkał, bardzo bym prosił o pomoc.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.