Skocz do zawartości

Pomoc w zakupie C-360 i pochodnych


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

a będzie ci się opłacać??? jak tak, i jest ci ona potrzebna to kupuj i remontuj

policz sobie koszta, na początku te które widać że wynikną ze zdjęć, potem dodaj drugie tyle na to czego na zdjęciach nie widać a na pewno pojawi się podczas remontu, policz ile ci to zajmie czasu, i jak poczujesz w tym biznes to wykładaj kasę i kupuj

Opublikowano

dziś na rynku ursusa c-360 kupisz bez problemu w dobrym stanie tyle że nie za tą cenę , ale jak juz doliczysz remont to wyjdzie cię tyle samo co byś kupił gotowa do pracy , ja jak kupiłem c-360 z 5/6 lat temu to po paru latach robiłem jej tylko kapitalny remat silnika ale była na chodzi i dalej by chodziła bez remontu

Opublikowano

Zadzwoń i spytaj co jest w nim do zrobienia. Na zdjęciach widać że przecieków to trochę ma, elektryka i blacharka tez do zrobienia/ poprawienia. Kilka części zdemontowanych i też trzeba to policzyć. Ciekawe co ze skrzynią i silnikiem. Ludzie potrafia zrobić cudo z takiej maszyny, ale jak wyjdzie w tym przypadku z opłacalnością.

Opublikowano

czasami poczekasz i może Ci się trafić jakaś dobra, która jeszcze po pracuje i za niższą cenę np. szkoły rolniczej, lub gdzie nie pracowała ciężko Ja miałem c-360 do remontu zdobyłem c- 360 ze szkoły rolniczej, stan bardzo dobry silnik ma bardzo dobry skrzynia i most nie wyje z kabina tylko że jest z lat 70 ale to chyba nie ma znaczenia jeżeli ciągnik nie zuzyty :)

Opublikowano

kolego poczekaj i poczytaj w ogłoszeniach a na bank znajdziesz kompletną c-360 do 7tys ;) gotową do pracy a nie tak jak ta. Nie pakuj się w taki szajs ;) Takie moje zdanie.

Opublikowano (edytowane)

No ja bym tego nie wziął bo ani ramion nie ma pompa pewnie popsuta ulana czyli dużo roboty i to sie wiąże z kosztami silnik mamy juz z jakies 5tys ciekawo jak skrzynia ale jak na moje oko to do remontu bo po wyglądzie wszystko widać a po za tym jestem mechanikiem to wiem że bym tego na 100pro nie kupił i tobie też nie radze bo os też do remontu i w dodatku opony łyse jak kolano a jeden lać z koło 1000zł czyli 7tys sam silnik i opony a gdzie reszta? to już masz ponad 10tys a za 15tys to kupisz c-3603p albo c-360 za 13to już taką kupisz że mucha nie siada a jak siądzie no to zdechnie

Edytowane przez milanreal1
orty
Gość Profil usunięty
Opublikowano

Po prostu nie widzę tam nic co jest warte jakiegokolwiek zainteresowania a juz na pewno inwestycji, masz może inne zdanie?

Opublikowano

Remontowałem podobną c360 niekompetną,stała na felgach,brak kabiny,wysadzony silnik,most i skrzynia w bardzo dobrym stanie,cena 4 tyś,5,5tyś to koszta doprowadzające ją do stanu fabrycznego,na Twoim miejscu nie brał bym jej,dodając do tej ceny wydatki wyjdzie 12-13 tyś,w tej cenie można kupić już coś normalnego.

Opublikowano

Ja bym jej nie brał dlatego że tu jest za duży koszt żeby w nią włożyć :) Widać że przecieków jest sporo elektryka do zrobienia silnik do remontu i to cię sporo wyniesie już lepiej kupić za te 13-15 tyś w dobrym stanie niż wkładać w tą popsutą 60'tkę jakiekolwiek pieniądze

Opublikowano

Witajcie ... ;)

 

Mam sprawę, otóż ostatnio natrafiłem na yt na bardzo ciekawy ciągniczek

, i pomyślałem sobie czy nie kupić taki, a sprzedać swoją c-360 ? Tylko jedno mnie ciekawi, czy z takim ciągniczkiem nie miałbym problemów, czy części są dostępne, noi jakby sobie radził w polu/ lesie ?? Cena za niego 12 tyś, czyli cena przeciętnej c360 ^^ Co o tym sądzicie ??
Opublikowano

Nie. ladnie zrobione ale nia ma nawet połowy tego uciągu co 60-ka, uniwersalnosci jeśli chodzi no zapięcie maszyn rolniczych, większej przyczepy, kombinacja z częściami zamiennymi też nie będzie bezproblemowa, poruszanie się po drogach publicznych itd. Kiepski pomysł.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v