pawlus224

Pomoc w zakupie C-360 i pochodnych

Polecane posty

adrin6231    13

bez kabiny i cięzarków bym go nie wzioł jeszcze ta rejestracja a raczej jej brak i wogóle niezbyt wygląda jest duzo do robienia chyba ze ma isc do oboru robic to ewentualnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlo694    39

to lepiej nie bierz jak nie ma rejestracji. Nigdy nie wiadomo jaką miał przeszłość. A bez niej cięzko gdziekolwiek wyjechać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mirek37   
Gość mirek37

moim zdaniem to bym sobie darował te 60tkę,ponieważ do niej dołożysz kupę roboty i pieniędzy no i jeszcze kabina ,a i tak nie dorówna komfortem mtz lub zetora wiem co mówię bo miałem 60tkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dannygumis    21

Jak cieknie i przyjdzie się silnik robić to tak naprawde niewiadomo czy tylko wymiana tłoków i pierscieni pomoże. Jak okaże się ze trzeba kapitalkę robić to koszty rosną bo nie wiadomo jak wał wygląda, pompa i czy w skrzyni wszystko gra. Kasa nie duża mysle że warto wziąć jeżeli sam potrafisz coś zrobić, jeżeli bedziesz brał "fachowca" do remontów  to daruj se ten wynalazek. Silnik po regeneracji ok 5000zł i swój musisz zdać, regeneracja podnosnika ok 1500 pompa paliwowa ok 450 i zasilajaca ok 120

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dominik1882    1

jak leci olej z tłumika to morze być silnik wyjechany musisz paczeć czy niema oleju przy kolektorze wydechowym ja bym stawiał na remont silnika skoro jest niezarejestrowany a chcesz go kupić to niech sprzedający jedzie z tobą do wydziału komunikacji i tam ci powiedzą czy idzie go zarejestrować bo same papiery nic nie znaczą tylko muszą mieć potwierdzenie w urzędzie

Edytowano przez dominik1882

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
360    0

z tego co mi ten gośćiu mówił bo do niego dzwoniłem to papiero do niego są i że zrejestracja jego nie ma problemu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jezeli gosc ma papiery to czemu on go nie zarejestrowal , cieknacy olej z tlumnika- silnik wyjechany, bez kabiny i obciaznikow, zeby z tego zrobic ciagnik taki o jakim marzysz to nie za ta cene i to duzo nie, Bardziej bym sie przyjzal temu zoltemu z kabina bo fotki chyba robil po ciemku.

Edytowano przez MAT912

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damix    2

@360 ja bym go niebrał wg. mnie 9300PLN to za drogo i jeszcze bez kabiny z takimi usterkami. Najlepiej dołużyć więcej kasy i kupić sprawnego z kabiną z hamulcami i bez wycieków...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi382    99

Nie wiem co u was za ceny, u mnie chodziły i chodzą po max 14tys i masz kabine obciązniki i pali chodzi i bez remontów. Tylko rzadko kiedy są papiery bo na co komu na wsi papiery na 15 ha pod domem. To tyle a dać 9 tys i jeszcze remontować??? To się mija z celem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1146

tak to troche drogo, jak uda ci sie zbic cene do 8 to moze i warto ale wlozysz z 5-6 tys silnik hamulce no i oponki tez by sie przydaly

a tak pozatym to po chó- kupowac 60 za 15-20 tys jak mozna zetorka z przodem http://allegro.pl/zetor-5545-4x4-stan-bardzo-dobry-i1392238288.html http://allegro.pl/zetor-5748-4x4-jak-5545-6045-6945-ursus-c-360-i1391390374.html

Edytowano przez izydor6280

Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus355    0

ja bym go wziął, jak sam zrobisz remont to będziesz wiedział co masz, a papiery to tak jak ja mam przy trzydziestce,papiery mam ale nie rejestruję bo nie mam takiej potrzeby.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
360    0

Chyba sobie rzaczej ta 60-dziesiatkę odpuszcze, ale myslałem jeszcze nad tą http://allegro.pl/ursus-c-360-i1387129011.html tylko ta ma taki mankamęnt żę jest chyba składan bo silnik ma od ursua c-360 skrzynie od c-355 a tylni most od 4011 i nie wiem czy warta ona tyle pieniędzy ponieważ nie wiem czy kupie potem do niej części

Edytowano przez 360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kosiarka    2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
360    0

szczerze to wolał bym jakiegoś ursusa c-360, do remontu za nie duże pieniądze bo wtedy wyremontuje będę wiedziła co mam, tylko nie weim za ile by sie opłacało kupić taka 60-dziesiątke do remontu bo 10000 tyś. to moim zdaniem za dużo jak na ciągnik do remontu, a mam jeszcze jedno pytanie które roczniki ursusów c-360 były najlepsze? bo ja słyszałem że najlepsze wychodziły 0d 1982 do 1985

Edytowano przez 360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mirek37   
Gość mirek37

pojeździj nawet starym zetorem a zobaczysz jaka jest różnica między tymi ciągnikami,ja bym wolał poczekać rok i kupić coś innego.po 3 latach jeżdżenia 60tką nie wytrzymałem i zmieniłem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
360    0

nie wiem czemu ale jakoś nie mam przekonania do zetorów,wolę zwykłą 60-dziesiatkę nie mam jakiegos dużego gospodarstwa bo tylko raptem 5h więc 60-dziesiatka mi wystarczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

No i to jest po prostu brak wiedzy...

Ursus to podróba Zetora i tyle i spartolona

Ursus C-4011 to bliźniaczy model Zetora 4011 którego ursus zakupił licencje. Każda modyfikacja była coraz gorsza im młodsza gorzej wyła. Jak chcesz to weź sobie starszego 4 cyl Zetora z przednim i za podobną kase kupisz odpowiednik C-360 w oryginalnym, lepszym wydaniu i 4x4


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
360    0

no możliwe ja sie na tym za bardzo nie znam, ale jak na moje potrzeby taki ursus c-360 mi wystarczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Dobre Zetory zaczynają się od modelu 5211 ale to już ceny od 20tyś i może być w takim samym stanie jak ta 60'tka,a ceny części w porównaniu do 60'ki pomnóż sobie X3 albo i więcej i też wcale nie są wieczne.

Do 60"ki kupisz każdą jedną śrubkę w najbliższym sklepie z częściami do ciągników za nie duże pieniądze.

Najważniejsze żeby miała dokumenty.

Najlepiej po zakup jedź z kimś kto ma trochę oleju w głowie.

Zwróć szczególną uwagę na skrzynie biegów bo to najbardziej kosztowna naprawa,a resztę to się jakoś naprawi.

Silnik remont główny zrobisz za 1600zł,

regeneracja podnośnika 300zł

przednie zawieszenie 300zł

Edytowano przez asharot

Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
360    0

Mi właśnie podobaja sie 60-tki i dla tego myślę o jej kupnie ponieważ nie są za drogie i tak jak mówisz mogę praktycznie mogę wszędzie dostać do niej części, i zastanawiam sie czy mozna dostać jeszcze części do ursusów c-355 i 4011?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

To są starsi bracia 60' ale tego nie kupuj.

Musisz uważać żeby ci ktoś takiego nie wcisnął bo jest dużo przerobionych na 60'tki.

Patrz w dowód rejestracyjny na model i ma być tabliczka znamionowa przy kierownicy.

Można też rozróznić po przedniej osi ,obciążnikach i zwolnicach na tylnych kołach.

Przednia oś ma być płaska a nie okrągła.

Postudiuj ze trzy tygodnie oferty sprzedaży to sam będzie wiedzieć o co w tym chodzi.

Edytowano przez asharot

Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damian1014    45

My za remont C-360 daliśmy 4000zł robiłnam znajomy mechanik. Zrobiliśmy silnik (nowy wał) i hamulce od podstaw. Obciążniki to nie problem my znależliśmy na złomie 30 zł za jeden. Z częściami nie ma problemu ale jak byś kupował 4011 to kup z kolumną od c-360 a i muszisz uważac na obudowy czy nie są peknięte bo to już są koszty (duże) my w swoim mieliśmy silnik c-4011 a terz mamy c-360 i nie było z niczym problemu

Edytowano przez Damian1014

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    319

@360 to jest praktycznie to samo co C-360, jak nie dostaniesz do nich części to robisz tak jak to było w C-360 i pasuje.


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj