pawlus224

Pomoc w zakupie C-360 i pochodnych

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
kitowiak    520

Co ma oś, zawsze można ją zmienić, główny nacisk połóż na skrzynie, bo jeśli silnik był odpowiednio użytkowany to będzie chodził..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelec1997    30

Warto takie coś kupić jeżeli jest w dobrej cenie i ma jeszcze papiery,a zmienić na płaską oś to nie problem,sprawdź czy jest wszytko sprawne i wtedy się zastanawiaj czy można kupić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

Oś jak wyżej koledzy piszą to żaden problem. Ma papiery? Jaki jest stan ogólny pacjenta? Ile kosztuje? 


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelec1997    30

Byś  musiał zobaczyć tabliczkę znamionową na skrzyni ,tylnym moście, o ile jest i będzie wszystko jasne.

Edytowano przez pawelec1997

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Od kiedy to były jakieś tabliczki znamionowe na skrzyni albo tylnym moście? 


zarejstrowany jako c 360 3p

Liczy się to co ma w papierach i numer podwozia czy się zgadza, podaj pierwsze cyfry podwozia, to zaraz będziemy wiedzieć co to jest za most, no chyba że przebijany.      :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelec1997    30

Aż poszedłem teraz wieczorem zobaczyć i rzeczywiście niema,mój błąd.

Jest tylko na silniku.

 

Edytowano przez pawelec1997

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Tabliczka znamionowa jest tylko jedna na lewej, bądź prawej stronie ciągnika na trójkącie maski pod zegarami. Na nie powinien być wybity nr, silnika a na pewno podwozia, jeżeli się zgadza z numerem na moście i w papierach, to jest to raczej ten ciągnik, raczej, bo wszystko idzie przerobić.     :)

Edytowano przez Sean

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelec1997    30

sean Czy wszystkie ursusy C-355 nie mieli schematu biegów na pokrywie skrzyni biegów?

w dzisiejszych czasach to wszystko można przerobić :)

Edytowano przez pawelec1997

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Schematy weszły dopiero w 360-tkach, ale co za problem teraz zmienić i powiedzieć że skrzynia od 60tki czy 360-3p  :)

Edytowano przez Sean

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Jaka tabliczka jest tylko jedna? Są dwie Znamionowa i tabliczka silnika.Znamionowe były 2 wersje.Pierwsza zawierała  wagę,numer silnika,mostu,pojemność moc,i typ silnika rok budowy model.Druga była obkrojona i to mocno bo zawierała nazwę modelu, rocznik oraz numer mostu.Drugi typ wszedł  od 1984 roku niby ale spotykałem 1984 i miały I typ tabliczki.Jeśli to 1986 rok i to 3P fabrycznie  to powinna być taka 21.jpg

Co do schematu na skrzyni to i pierwsze c-360 nie miały on wszedł w 1979 1980 roku

Edytowano przez Adi96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

355, czy 360, to były tak małe różnice w modyfikacji że dzisiaj po wymianach części jedynie po numerze podwozia można dojść czy to nie jakaś przeróbka, ba nawet 60-tki rok 76-78 miały okrągłą oś jeszcze.

 

 

 

Co do schematu na skrzyni to i pierwsze c-360 nie miały on wszedł w 1979 1980 roku

To prawda, właśnie od 1979 weszła modyfikacja osi i tam innych pierdół nie mających wpływu na nic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Składano z tego co było, zaczepami i z osiami się unormowało po 1981 roku.Niby nie miały wpływu ale takie ośki płaskie czy zaczepy nowego typu są liche porównując co w c-355 montowano.Ta masz rajcę numer podwozia i tyle jeśli pokrywa podnośnika nie była zmieniana tam można zobaczyć na rocznik i powinien się zgadzać z resztą bo data wybita na wierzchu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

@Adi, Ty masz swój z 84 roku, jaki masz pierwsze  cyfry z numeru podwozia? jeszcze 3 czy już 4? zresztą gdzie co ja gadam, pewnie 5 jak w tym roczniku była już  6

vacyQGX.jpg

Edytowano przez Sean

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Mam dokładnie o taki  XiSF7nA.jpgChyba ci mówiłem kiedyś że podzespoły 83 rok wszytkie z grudnia a rzekomo data kontroli jakości 16 styczeń 1984.Kumpel ma 83 rok i numer 48.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

No to u pytającego w tym temacie musi być numer podwozia raczej z 5-tką z przodu, o ile nie już 6-tka, jeżeli 2- ka, to na pewno most 355.      :)

Edytowano przez Sean

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
123mamut    1

Uczyłem się wrzucać biegi w ursus c360, zacząłem od tyłu :D 5,4,3 weszły mi bardzo ładnie i z wybiciem na luz nie było problemu na 2 tez w miarę ok wszedł ale za chiny nie mogę wybić, czytałem że biegi się czasem wieszają w tym ciągniku czy w tym przypadku też tak może być? A i był wlewany nowy olej do ciągnika przez poprzedniego właściciela na moje życzenie i wczoraj jak go odpaliliśmy może na 10 minut to po tym jak same z siebie wieszaki poszły do góry to z lewego trochę oleju wypłynęło. dodam jeszcze że poraz pierwszy siedziałem siedziałem za kierownicą ciągnika także nie mam pojęcia co i jak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Pewnie zakleszczyłeś biegi, idź do sąsiada lub jakiegoś znajomego niech Ci pokaże jak się wykleszcza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj