pawlus224

Pomoc w zakupie C-360 i pochodnych

Polecane posty

Davidastra    0

Zenek 007 Myślisz głową czy d*pą* tak sie zapytam

Remont w c 330 dwa razy w roku

Ladny schiz

Edytowano przez quercus
Wulgaryzm

Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konrad117    0

zenek co ty w swoim remontujesz 2-3 razy na rok chyba mozesz bak zapełnić jak jest pusty hehhahahah. kupując ciągnik nie należy patrzeć tylko na wygląd ale tez na stan silnika itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid6b1    0

silnik patrz na ewentualne wycieki na pewno ciągnik będzie umyty ale najlepiej go przetestować u gościa od którego kupujesz i paprz czy opony są dobre bo jak nie to będziesz musiał je zmieni po kupnie a co z tym idzie kolejny wydatek :) :) ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafal180    4

@Davidastra świetne pytanie :):);) . najlepiej jest przetestowac ciągnik w pracy, stal wizualny tez jest wazny, ale nie wazniejszy niz silnik. :) pamietam ze jak ojciec kupował c-360 to był pokaz pracy :) ciągnik sprawował sie elegancko na pokazie u wczesniejszego własciciel więc go kupilismy. i pamietam jego 1 prace u nas na gospodarstwie... pekł blok i lipa :) . Więc niespodzianki tez sie mogą zdarzyć :)


.

 

.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

Najważniejsze wedlug mnie podzespoły w ciągniiku to:

1 - motor

2 - skrzynia

3 - podnośnik

4 - tylny most

Reszta sie nie liczy w tym stopniu

Poprostu blacharka , elektryka , opony nie są aż tak drogimi elementami .

A co do przedmówcy w czym robiliście ten pokaz u tego gościa co kupowałes traktor tą c - 360

a w czym pracowałes poraz pierwszy u siebie ?

Są różne aspekty :

1 - rodzaj pracy

2 - cieżkość gleby itd?


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafal180    4

Na 'pokazie" pracował z pługiem 3 skibowym :) a umnie 1 praca jak była to z agregatem uprawowym 2,1m ;) .


.

 

.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
330CUrsus    0

Nie ma to jak Polska myśl konstrukcyjna czyli C-330,C-360,C-360 3P.Aż chce się żyć ;) Bierz tego Perkinsiaka i to szybko.Gdzie kupisz 3P za 10 tys?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid6b1    0

Jak sie poszuka dłużej to pewnie sie trafi lepszy okaz ale jak na 3p to całkiem całkiem ciekawa cena tylko szkoda ze bez dokumentów ale jak i tak nie są one Ci potrzebne to bierz go ale potarguj z nim bo co mniej to mniej przecież ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    2624

Oni już sprzedali tego 3p podobno za 14 tys. i kupili sobie UNO

Ale nie załuje , ;) ze go nie kupiłem ponieważ może będę użytkował 2 dodatkowe ursusy - c-330 z turem i 3512 do którego jakos nie mogę się przekonać, no ale jak trochę nim popracuje to kto wie może i 3512 nie taki straszny? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

skrzynie najlepiej sprawdzic podłączając ciągnik do glebogryzarki wtedy skirzynia pokaże swoje uroki


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
banan575    104
Nie zgodze się że pompa siada po opale, jeżdze juz ponad 5 lat i lata nadal :lol:

 

a jakim jezdzisz?


Najwyzsza Izba Kontroli

Centralne Biuro Sledcze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommot003    0

silnik najlepiej można sprzwdzić czy wyrzuca olej.

 

podczas uruchomionego silnika przyłożyć ręke do odkręconego wlewu oleju i zobaczyć czy ręka jest bardzo

mokra w oleju jeśli tak to wyrzuca a jak nie to nie :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SpaceJockey    13

Ja przy zakupie 360-3P zwrócił bym szczególną uwagę na stan zwolnic ,skrzyni biegów oraz wom który najlepiej sprawdzić przy jakimś obciążeniu, i czy traktor jest w miarę kompletny tzn. czy ma wszystkie zaczepy, układ pneumatyczny itp. stan silnika byłby tez istotny ale w porównaniu ze zwolnicami silnik to mały problem, wiem bo chyba z 6 razy odpadło nam prawe koło :D . Co do jazdy na "opale" to pełne spoko ciągnik jeździł na nim chyba ze 4 lata i ja nie widziałem żadnej różnicy, dopiero gdy miałem sie z zamiarem sprzedania ciągnika zacząłem stosować normalny ON ;) mam nadzieje że ten pan co go ode mnie kupił nie odwiedza tego forum :) . pozdro


Public Enemy #1
Kocham Schranz i H4RdT3chN0
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
ja kupujac swojego patrzylem czy byl lakier orginalny (niemalowany) czy niebylo przeciekow. po za tym byl do roboty przod <(sworzen) elektryka szwankowala i niechamowal na jedno kolo. gosc spuscil mi 500 zl na to. przod zrobilem za 150zl elektryke cala nowa 70zl plus robota 40zl i do tego hamulce za 200zl i smigam teraz bez szwanku a ma juz 7020 mth

Silnik twojego 3P przepracował tyle bez remontu? Bo jeśli tak to masz naprawdę niezłą maszynę. Ja przy swoim musiałem zrobić remont przy 4500 mth. Widocznie trafiłem gorszy egzemlarz. Ja przy zakupie zwróciłbym uwagę na to od kogo sprzęt jest kupowany, na stan innych maszyn sprzedawcy. Po tym można się dowiedzieć czy jest to osoba dbająca o sprzęt czy wyznająca zasadę "byle do przodu".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
banan575    104
Silnik twojego 3P przepracował tyle bez remontu? Bo jeśli tak to masz naprawdę niezłą maszynę. Ja przy swoim musiałem zrobić remont przy 4500 mth. Widocznie trafiłem gorszy egzemlarz. Ja przy zakupie zwróciłbym uwagę na to od kogo sprzęt jest kupowany, na stan innych maszyn sprzedawcy. Po tym można się dowiedzieć czy jest to osoba dbająca o sprzęt czy wyznająca zasadę "byle do przodu".

ma juz ponad 7tys mth i jedyna co bylo robione to hamulce, przednia os (sworzen), instalacja elektr, i 2x pompa paliwa ostatnio (ale ktos musial cos dosypac do baku bo paliwo bylo takie pomaranczowe w ciagu tydnia zrabal sie filtr paliwa i cos zzarlo czesci aluminiowe w pompie takie wzery byly) egzeplarz udany, juz bylo 6 kupcow na niego, 2 do tej pory chce go kupic.


Najwyzsza Izba Kontroli

Centralne Biuro Sledcze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

No to nie zmieniaj go na innego bo wiesz co masz i jeżeli dużo nie nim nie pracujesz to potrzyma ci bardzo długo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

to ktośtym ciągnikiem chyba jeżdzil po trawe

3p i orginał motor 7020 mth

nierealne zabardzo

u mnie 3p wytrzymaldo około ;) 5000


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
banan575    104

Bracia o niego dbaja to go takiego maja. blacharka jako tako ale silnik i podzespoly maja chodzic cacy. Tylko ze problem jest u nas z czesciami bo juz badziewia w sklepach maja. Chyba ze to taki egzemplarz udany jest.


Najwyzsza Izba Kontroli

Centralne Biuro Sledcze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75
ma juz ponad 7tys mth i jedyna co bylo robione to hamulce, przednia os (sworzen), instalacja elektr, i 2x pompa paliwa ostatnio (ale ktos musial cos dosypac do baku bo paliwo bylo takie pomaranczowe w ciagu tydnia zrabal sie filtr paliwa i cos zzarlo czesci aluminiowe w pompie takie wzery byly) egzeplarz udany, juz bylo 6 kupcow na niego, 2 do tej pory chce go kupic.

Od nowości masz tego 3p? Gdzie tankujesz paliwo? takie objawy to wygląda na olej opałowy odbarwiany kwasem siarkowym i dlatego tak wszystko zżarło, jak na 7 tyś mtg to nieźle i tylko 2 razy pompa paliw siadła ;) nigdy się nie zapowietrzał? ile mtg rocznie robi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
banan575    104

paliwo tankuje w orlenie. to niemoglbyc opalowy bo samochod tez na tym jezdzil i jemu nic niebylo, wiem ze raz sie zapowietrzyl bo brat zamiast natankowac ON to wlal w siebie %% i przed domem mu sie zapowietrzyl. Pamietam ze ludzie przybiegli bo 3p stoi i kazdy ze teraz potrzebny klucz bo nic inaczej niezrobi. A brat natankowal i pompowal a potem rozrusznik i heja ciagnik zrobil swoj ryk perkinsa.


Najwyzsza Izba Kontroli

Centralne Biuro Sledcze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

To właśnie była afera że na cpn-ach był ten odbarwiany kwasem opał, a samochód może częściej jest używany to nie zdążyło poczynić szkody, a z tym zapowietrzaniem to chodziło mi o to że perkins ma taką manierę że przez głupią rurkę lub inną drobną nieszczelność w układzie będzie sie zapowietrzał ciężko odpalał i gasł pod obciążeniem i tródno dojść co z tym jest, znajomy sprzedał przez to 2 letniego mf-a i kupił 3320 i stąd się biorą teorie o wyższąści zetora nad mf-em ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
banan575    104

Sasiad mial w kolku rolniczym 3p i powiedzial tylko tyle. Pamietaj lej tylko olej napedowy, zawsze sprawdz poziom plynu lub wody w chlodnicy, zmieniaj olej w silniku to twoj ciagnik uniknie mechanikow.

A z tym kwasem gosc jak rozbieral ta pompe to powiedzial ze pierwszy raz takie cos widzi, i mowil ze jesli to wina paliwa z cpnu to wiecej ludzi bedzie mialo taki problem.Filtr w srodku stopilo.


Najwyzsza Izba Kontroli

Centralne Biuro Sledcze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    1037

ogólnie silniki w 3P są dobre o ile ktoś dba o ciągnik.sprawdzanie stanu silnika przez przykładanie ręki do wlewu oleju to kiepski pomysł,przecież pod korkiem i siatką jest koło napędzające pompę wtryskową, które wyrzuca olej. na opale też pojeżdzi o ile nie bedzie dostawać w dupe za dużo , u mnie padła głowica przez to ale tyle opału co wypaliłem nim to na dwie kapitalki by starczyło z zaoszczędzonych pieniędzy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przy zakupie URSUSA C360 radził bym sprawdzić czy blok silnika nie był klejony bądz pęknięty bo jest bardzo drogi nawet 4tyś nie dawno mój wujek zakupił URSUSA C360 i okazało się że blok pęknięty,o koszt spory droższy niż remont silnika.Ja mam URSUSA C360 27lat i remont był robiony 5lat temu i mechanik który robił remont powiedział że blok już długo nie wytrzyma jak narazie 5lat i jest ok ale w przyszłośći nastempnego remontu się nie zrobi. ;)


Podziwiać należy wielkie czyny, a nie wielkie słowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Patryk3802    200

ja przy zakupie 3p bym patrzył na stan silnika(przecieki) wom, pompa paliwowa, wtryski, spręzarka, podnośnik, hydraulika, ktoś tu wyzej pisał ze bez przesady ze silnik 3p nie jest delikatny. Tu się kolega myli 3p naprawde jest delikatny a wszczególności pompa paliwowa ja w c355 jeżdze na czerwonej od kiedy wprowadzili te paliwo no ale 3p to nie leje bo kolega po pół roku jazdy 3p na czerwonej musiał wymieniać pompe.


Jeśli nie zgadzasz się z postem bądź komentarzem powyżej, wciśnij F13

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj