pawlus224

Pomoc w zakupie C-360 i pochodnych

Polecane posty

kizak    2196

 Posiadam c 360  i fiata 780 dt ,tu niby 52km,a tu 78, 3120 cc,i 3650cc,w cenie 17k można styranego kupić z napędem i z pod igły bez.Podpinając maszyny z c 360 spali na luzaka choć ciężejszy z 30 procent mniej na ha.Robota zrobiona szybciej ,lepiej i we łbie nie szumi. Tak mi wyszło a nie jestem zażartym fanem żadnego.Jeśli chodzi o części,można zdobyć nowe,a że cena za to samo x 5 lub dziesięć,ale jakość inna,i tam nie ma luzu ,, montażowego'',tam albo składasz idealnie,albo nie złożysz, :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal8011    51

Jak masz przesmarowany przód, dobrze napompowane przednie koła i sprawną kolumnę kierowniczą to nawet z pełna łyżką albo widłami na twardym kręcisz jedną ręką. W grząskim na kołach 6.00-16 to nawet bez obciążenia na ładowaczu tonie.

 

Przepraszam. Nie wiem jak się pracuje ładowaczem w C-360 bez wspomagania bo ja ładowacz mam na C-360-3P... Bez przedniego napędu żadnego ciągnika nie wykorzystasz w 100% z ładowaczem.

Edytowano przez michal8011

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Na ogumieniu 600-16 Bez ładowacza to przód tonie,minimalnie tam opony powinny iść  750 a pod tur balonówki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Również mam kabaty 750 jest o wiele lepiej.Każda opona 750 wejdzie ci na felgę 4,50 i to najtańsza opcja na poszerzenia ogumienia w c-360.No chyba że jesteś przy kasie kupić felgi 5,50  całą takie jak w zetorach 7211 i opony do tego te same

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514

A jak c360 pracuje się z turem bez wspomagania?

Jak smarowany regularnie przodek to nie ma problemu,można jedną ręką kręcić (z gałką) na oponach 6.00, trudniej jest jak osiągniesz ładunek ok.500kg albo w terenie bagiennym z belą,potrzeba siły,ale ujdzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
8Seba8    8

cos tam bym moze utargowal tylko czy to nie jest typowo na handel podszykowane .....  ogolnie w planach mialem dac nie wiecej jak 18tys rocznikowo 1980+ ale w mojej okolicy ciezko cos znalesc jak sa to 100-300km odemnie wiec ostatecznie 20tys mogl bym za nia dac bez szukania lawet itp bo na kolach mogl bym wrocic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

To starsza seria Zetora tylny most od Zetora jak się przyjedziesz 5 biegu to nie powinno wyć.Nigdy bym tyle nie dał za 60 oprócz jeśli była by w oryginale stanie z małym przebiegiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

za tyle znajdziesz ferdka, landini czy coś z renault, nie wspominająć o ciężkiej serii czy zetorze,

360 jest pełno na sprzedaż, po co przepłacać 7-10tys. za tyle można już w nim coś zrobić


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
8Seba8    8

jutro jade ogladac https://www.otomoto.pl/oferta/ursus-c360-ursus-c360-ID6yRNFZ.html#xtor=SEC-8   pierwszy wlascicel.  Przed chwila rozmawialem z zieciem  wlasciciela ktory jeszcze nie wie ze wystawiona na sprzedarz od kilku lat sporadycznie uzywana. Nie dziala pneumatyka reszta podobno ok jutro sie okaze sprzedaja bo tylko przeszkadza na podworku (tak ziec powiedzial) z tylu widac czesc sprzetu ziecia uzzywanego w tej chwili w tym gospodarstwie   

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514

Najlepsza sześćdziesiatka to C355. Po 1980 są coraz gorsze. 

Ma Pan całkowitą rację,najgorsze jest to że napędy były produkowane ze słabej jakości stali,po tylu latach hałasują jak szalone.

Nie co z lat 70 tych,II wojenna,jeszcze poczołgowa stal

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
8Seba8    8

a wiec tak bylem widzialem . Malowana 2 lata temu wymieniony caly przod na nowy tez 2 lata temu ,zalany plynem hamulce ok biegi lekko wchodza nie zgrzytaja kabina do delikatnych poprawek lekko odpala uzytkowana glownie na wyjazdy do lasu,wlukowanie. Po niedzieli ma jeszcze spojrzec na nia znajomy mechanik zobacze co on powie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz_86    0

Witam. Chciałbym Was zapytać na co zwrócić uwage podczas ogladania Ursusa C-355 przy zakupie. Może macie jakieś swoje spostrzeżenia, uwagi nad czym się lepiej przyjżeć. Mam zamiar podjechać zobaczyć taki jeden traktorek w celu prawdopodobnego zakupu.

Za pomoc z góry dziękuję

Pozdrawiam

Edytowano przez lukasz_86

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Dokumenty, OC, nazwisko właściciela w dowodzie.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj