pawlus224

Pomoc w zakupie C-360 i pochodnych

Polecane posty

Ciężko w moich stronach o ogarnięte 3p a wuj ma właśnie c360 na sprzedaż z turem i w granicach właśnie 17 by sprzedał tylko boję się trochę o to spalanie bo ruski na mth spalał mi w granicach 3l

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Spalanie hmm , pomyśl ile spalałeś w rok , dodaj do tego jakieś 40% , pomnóż różnicę litrów przez cenę i będziesz wiedział czy masz się czego bać. B) B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

MF w moim wypadku odpada po spora cena za ogarnięty egzemplarz chodzi mi o mf235lub 255 wiem że w kosiarce chodzi o wiele lepiej lecz budżet mi na to nie pozwala

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

No jak masz taki budżet do około 20 tyś to c-360 3P będzie dobrym rozwiązaniem szukaj z małym przebiegiem w rozsądnej cenie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Dobra 60 w ciężkiej robocie spali 5-6 litów na motogodzinę a 3p 4 litry tylko w 3p motogodzina trwa nie całą godzinę a w 60 kupę ponad godzinę.Jeżeli każdy ciągnik jest w dobrej kondycji i optymalnie obciążony to palą tyle samo tylko 3p nie wybacza tego co zwykła 60 przełknie bez problemów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal8011    51

C-360. A najlepiej to szukaj jakiegoś starego zetora z napędem typu 5748. C-360-3P to jest dobry żeby ze swińmi do skupu jechać albo w polu lub sadzie opryskać. Nic więcej :). Ps. mam 3P od nowości i miałem C-360.

Edytowano przez michal8011

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

michal8011 Kolega powiedział że będzie do lżejszych prac a nawet jeśli głównie to ma nie dużo roboty 3P wystarczy,wole też c-360 ale na korzyść będzie mu  3P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W moim wypadku za zwykłą 60 przemawia cena przedewszystkim i to że raczej będę stosował paliwa gorszej jakości a wiem że silnik 3p potrzebuje lepszej jakości paliwa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal8011    51

C-360 jest silniejszy, trudniej go zdusić, jak z silnikem jest wszystko tak jak powinno być to w największe mrozy na płynie odpala z pierwszym obrotem wału. W polu ma lepszy uciąg, nie zakopie się tak szybko jak 3p. Ale i tak nawet wytyrany Zetor 5011 jest lepszy od obydwu razem wziętych :D :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Ooo , no i bardzo dobre podsumowanie :rolleyes: .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    543

Dobra 60 w ciężkiej robocie spali 5-6 litów na motogodzinę a 3p 4 litry tylko w 3p motogodzina trwa nie całą godzinę a w 60 kupę ponad godzinę.Jeżeli każdy ciągnik jest w dobrej kondycji i optymalnie obciążony to palą tyle samo tylko 3p nie wybacza tego co zwykła 60 przełknie bez problemów.

Sprawdź najpierw jak jest liczona motogodzina bo chyba nie masz pojęcia a później zajrzyj do instrukcji obsługi oby dwóch ciągników gdzie jest dokładnie jest napisane spalanie dla jednego i drugiego ciągnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal8011    51

C-360 265 g/kWh

C-360-3P 236 g/kWh i cóż z tego skoro C-360 szedł z dwiema pełnymi d47 buraków jak przecinak a 3P nawet z pola nie mógł z nimi wyjechać.

 

Edytowano przez michal8011

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

@bears Te spalanie jest liczone na motogodzinę przy pełnym obciążeniu to co podał michal8011.To gdzie ty będziesz pełne obciążenie przy pracach lekkich.Spalanie podał prawidłowe bo też mierzyłem u siebie ile wychodzi w lekkich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal8011    51

W każdej pracy C-360 spali więcej od 3P. Czy to opryskiwacz, czy pług czy kosiarka. Ale C-360 ma parę, zejdzie z obrotów, zacznie walić czarnym dymem ale będzie szedł :D. Zawsze na kopania buraków trochę rozkręcaliśmy śrubkę na regulatorze obrotów od dawki paliwa :P .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    543

@bears Te spalanie jest liczone na motogodzinę przy pełnym obciążeniu to co podał michal8011.To gdzie ty będziesz pełne obciążenie przy pracach lekkich.Spalanie podał prawidłowe bo też mierzyłem u siebie ile wychodzi w lekkich

Jeśli chodzi o Mth bo do tego się również odnosiłem to 3p kręci szybciej bo maksymalny moment obrotowy osiąga o około 200 obr niżej od C360. Spalanie jak to spalanie, co egzemplarz to inne i mimo wszystko 3p zawsze będzie spalał mniej chociażby przez fakt że ma 3 cylindry. Z C360 jest taki problem że nieważne czy bronujesz czy orasz pole to i tak pije tyle samo. Od tyle

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Już się znowu uruchamiasz? I nie pierdziel głupot że w każdej c-360 pali tyle samo bo twoje te 265 jest oparte na maksymalnym  obciążeniu silnika przez wom na hamowni inaczej ma się to w praktyce.I co z tego że ma 3 cylindry to główny powód? Porównaj pojemność

Edytowano przez Adi96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    543

Uruchamiam? Po prostu biją te brednie po oczach że coś co ma jeden cylinder mniej, mniejszą pojemność oraz jest silnikiem nowocześniejszym może palić tyle samo co silnik o większej pojemności starszy technicznie. Tylko tyle, to czy jeden czy drugi pali 5l/mth czy 100l/mth świadczy tylko o stanie takowego ciągnika.

Dane z instrukcji obsługi:

 

Pojemność:

C360 - 3120 cm3

C360 3p - 2502 cm3

 

Spalanie:

C360 - 195g/KMh

C360 3p - 168g/KMh

 

W przeliczeniu na l/mth wyjdzie nam różnica około 2-2,5l/mth na korzyść 3p (zależne od danych w katalogu).

Wszystko jest w katalogu, kalkulator też nie gryzie więc każdy sobie może obliczyć.

Dyskutować nie będę, bo na forum aż nadto ludzi nie mogących się pogodzić z prawdą i faktami które zawarte są w instrukcji ciągnika, chyba że ktoś pochwali się jakimiś badaniami  :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514

Nie kupuj 3p,kadłub tego silnika ma szpilki mocowania głowicy po środku między tulejami,przeskok od cylindra do cylindra jest niewielki,przez co powierzchnia docisku uszczelki głowicy jest minimalna w tych miejscach, przez szpilkę również ścianki są odchudzone, nagrzewają się i opuszczają,uszczelka głowicy jest  wyrywana przez oczko na szpilkę,następstwem są przedmuchy w drugi cylinder.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Valtra123    33

Powiem tak za 10000 nie znajdziesz innego ciągnika, więc bierz. Jeszcze jedna sprawa dotycząca Ursusa C-360 3P. Te silniki Perkinsa często mają problem z wypalającą się uszczelką pod głowicą mój znajomy to potwierdza. Bym w nim wymienił silnik na zetora albo na silnik z 1014-ki bo wiem że te silniki pasują do tego ciągnika mój koleś wstawił z 1214 i śmiga aż miło. Jak wyremontujesz włożysz 10000 kolejnych więc trudno mi powiedzieć czy się opłaca. Serce mówi opłaca, rozum nie koniecznie.


Uwielbiam ryk silników podczas orki , uwielbiam jeździć z pełnymi dwiema przyczepami , a także kosić bizonem i słuchać jego pomruku i wycia . Oczywiście zachęcam do polubienia moich postów . Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie w rodzinie w mf 235 przepalała się uszczelka bo glowica źle była zeszlifowana a ciągnik do max 17tyś szukam i mam właśnie na oku od wuja z turem 2 sekcyjnym kabina naglak ogólnie ogarnięty taki ciągnik w ostatnim czasie wymieniona pompa paliwa i ten korpus od podnośnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    1583

Bierz C-360 daj sobie spokój z 3P same koszty ewentualnej naprawy są dużo wyższe
A co do spalania to szesdzisiatka nie spali dużo jak będziesz trzymał obroty do 1800 ,bo jak na Maxa ile w Ursusie dostał to wtedy swoje musi łyknąć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

W każdej pracy C-360 spali więcej od 3P. Czy to opryskiwacz, czy pług czy kosiarka. Ale C-360 ma parę, zejdzie z obrotów, zacznie walić czarnym dymem ale będzie szedł :D. Zawsze na kopania buraków trochę rozkręcaliśmy śrubkę na regulatorze obrotów od dawki paliwa :P .

Jak na pompie podkręcasz obroty powyżej wartości krytycznych dla tego silnika to na temat spalania lepiej się nie wypowiadaj.

Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj