pawlus224

Pomoc w zakupie C-360 i pochodnych

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
drzewis98    8

ja tam bym się nie zastanawiał i brał go, gdzie kupisz za 10 tys. 3p a pozatym nawet jeśli do remontu to ile w niego włorzysz, my rok temu mieliśmy okazje tesz kupić 3p za 8 tys. z turem ale nie zdąrzyliśmy bo ktoś nas wyprzedził. A co do mf-255 i 3512 to moim zdaniem są za drogie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    535
Zależy co kto woli, Ja odwrotnie nigdy bym sobie nie kupił MF255,U-3512 nie lubie ich chociażby za wsiadanie i wysiadanie z nich (strasznie ciasno,trzeba noge nad kierownicą przekładać) Ale jak ktoś lubi sie po gimnastykować...

O stokroć bym wolał ZETORA od MF-a.

po gimnastykować ;) noga nad kierownico??? ;) ciekawe. Jeżdżę takim 14 lat i jakoś nie przekładałem jeszcze nogi nad kierownico.


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fordtw15    0

moim zdaniem sie opłaca, chyba ze masz czas to czekaj na lepsza okazje ale wez pod uwage to że sprzęt nie tanieje...

a remont silnika nie jest taki straszny, mysle ze ok 3 tys ale to zalezy od stanu i potrzebnych czesci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czesio200    3400

jak widze fergusano w tej zwykłej kabinie tej jak ty masz andzej to wiem że nigdy tego nie kupie chyba że za małe pieniądze bo jak mam dać np 25tyś za takiego jak ty masz to wole 25tyś niż tą pokrake(sory ale jakoś nie trawie tego wyglądu ciągnika) nie chodzi tylko o twój tylko o wszystkie takie fergusony co innego jak w lepszej kabinie jest


czesio200

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    2624

No mi jakos ciezko wysiadac z fergusona , zawsze sie zastanawiam którą nogą mam zacząć wysiadanie.........bo zawsze walne o błotnik,albo o kierownice.(naszczescie pracuje nim tylko w szkole)

A co do 3p to ja go nie musze kupywac ,poprostu sie trafia to zaczałem sie zastanawiac,na 13 ha nie trzeba mi az 3 ciągników,chociaż mysle nad zmianą swojego 3p na coś lepszego...........może z ładowaczem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
banan575    104

kazdy chwali to co ma ja mam 3p i szukam drzwi do kabiny sokolka do niego lewe i prawe oszklone


Najwyzsza Izba Kontroli

Centralne Biuro Sledcze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darek16    25

ostatnio znajomy kupił 60 za 6000zł i tylko pomalował i oponę zmienił i po 2 dniach gnój woził


AF - to Jest To:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
banan575    104

kupujac ciagnik to chyba niepatrzycie na wyglad?? wypowiedzcie sie,


Najwyzsza Izba Kontroli

Centralne Biuro Sledcze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Robertos84    5

hehe wiadomo , że wygląd nie jest najważniejszy ważne jest wnetrze :) tzn. czy gdzieś nie cieknie olej ( np na uszczelnieniu przy kole pasowym czy z komory sprzegła sie nie leje albo z tyłu ciagnika ) później należało by zwrócić uwage na to jak pali ciągnik czy cos w srodku nie stuka ... warto by zajrzec jak dmucha z odpowietrzenia skrzyni korbowej bo silniczek moze być zużyty i mieć przedmuchy .Wartosprawdzić czy wszystkie biegi wchodzą czy w skrzyni cos nie trzaska czy WOM sie kręci , ogólnie to na wszystko co sie kreci bo blachy zawsze mozna zmienić małym kosztem a kapitalka silnika czy skrzyni to juz wiekszy wydatek. Nikt chyba nie chce kupić fajnie odmalowanego bubla :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Mój sąsiat właśnie kupuje odmalowane buble. Kupił JD pięknie odmalowany ale bierze olej. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

jak będziesz kupował to sprawdź jakie ma ciśnienie oleju bo czujnik może oszukiwać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3017

w 3p to najwazniejszy jest silnik.delikatny i latwo go wykonczyc a remont drogo kosztuje i trzeba do niego fachowca.odpal i zobacz przez wskaznik poziomu oleju czy nie idzie dym albo bryzga olejem-remont.wrazliwa jest tez pompa wtryskowa-przy opale szybko wysiada.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prezesmax    4

jak pompa jest licha to nie będzie równo chodził na wolnych obrotach i sprawć czy blok nie był spawany za pompą wtryskową bo jak ktoś jeździł w zime na wodzie i nie spuścił wody to tam lubi pękać zobacz jaki dym sie wydostaje z kominka przy przegazowaniu nie powinien napewno kopcić na czarno lekim niebieskim ale letkim a na postoju bez gazowania to nieppowinno być nic widać i sprawć pzy ruszaniu z większego biegu a najlepiej to w pracy czy coś nie stuka zwróć uwage również na zwolnice czy niewyją i jaki olej jest w skrzyni czy leli czysty czy przepalony i chyba wszystko


Zetor i tylko Zetor

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Bez przesady z tym silnikiem Perkinsa, do remontu nie potrzeba fachowca tylko klucz dynamometryczny( jeśli nie ma się go w rękach :) ). Koszty remontu nie są też większe niż w zwykłej 360 czy podobnym Zetorze.

Kupując sprawdź to co najczęściej dolega wszystkim c 360:

- hamulce (czy są i jak hamują)

- wycieki(po osi sprzęgła, z ramion podnośnika, wałka skrętnego TUZ itp)

- działanie blokady, czy nie wyskakuje

- luzy kół(łatwe do skasowania ale upierdliwe)

- podnośnik, czy działa siłowa, udźwig

 

Co do silnika:

- czy nie dmucha odmą, jak pali w niskich temp. bez grzania, czy dymi przy lekkim obciążeniu

- sprężarka, czy nie wywala oleju po osi

- alternator, czy ładuje przy niskich obrotach

- wycieki

 

To by było na tyle, jak coś mi się przypomni to dopiszę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kposy    1

tak jak wyzej pisali koledzy:sprawdzic czy nie ma przedmuchów, czy dziala WOM, czy silnik nie zalany olejem i czy nie ma luzów w ukladzie kierowniczym

PS: Lepiej nawet jak jest nie malowany, picowany jakims KARCHEREM bo wszystko widać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
banan575    104

ja kupujac swojego patrzylem czy byl lakier orginalny (niemalowany) czy niebylo przeciekow. po za tym byl do roboty przod <(sworzen) elektryka szwankowala i niechamowal na jedno kolo. gosc spuscil mi 500 zl na to. przod zrobilem za 150zl elektryke cala nowa 70zl plus robota 40zl i do tego hamulce za 200zl i smigam teraz bez szwanku a ma juz 7020 mth


Najwyzsza Izba Kontroli

Centralne Biuro Sledcze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3017

mariusz x tuleje tez bedziesz wsadzal kluczem dynamometrycznym.a pomiary szkolna linijka.mialem juz dwoch takich fachowcow i dziekuje


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Już nie raz robiliśmy remont silnika 3p i jakoś chodzi. Jak ktoś się na tym nie zna to faktycznie lepiej oddać do zakładu, ale jak się ma doświadczenie to wszystko można zrobić samemu. Znam takich co sami nie potrafią w c 360 zrobić remontu silnika :P , mój ojciec już trochę silników robił i nie ma potrzeby wydawać 1000 zł na "fachowca", który wszystko robi tak samo jak my.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3017

to co roku robisz remont ze masz takie doswiadczenie[tego samego silnika?]


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel330    1

Ja wolę U-3512 i MF255 ale też i 3p jest cięższy i w 255 jest sporo plasikowych części


Ursus c-330 na 10 ha wystarcza ale przydało by sie jakieś c-360 3p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

a jakie niby masz plastikowe części w mf 255? może tylko 2 końcówki cięgiełek od sterowania dzwignią od ręcznego gazu i tyle nic wiecej plastikowego to tam nie ma, znam to debilne gadanie jaki to mf jest niby delikatny, a wiem ze i tak więcej wytrzyma i jest mocniejszy od nie jednej c 360, ale nie o tym w temacie ;)

 

2 lata temu sam miałem okazje kupić 3p za nawet niecałe 9 tyś odmalowany odpicowany bez kabiny, ale po oględzinach i co ważniejsze reputacji gościa co ją miał zwątpiłem okazało sie ze to po pgrowska c 360 z przełożonym silnikiem perkinsa, jakoś się to kupy trzymało ale kupno c360 lub c3603p to jak dal mnei cofanie sie w rozwoju, bo nic więcej od mf 255 nie zrobi a w takim starociu to zawsze cos sie może zwalić, dlatego wole dokupić sprzętu do mf 255 a nie zawracać sobie głowy jakimś rebrem, bo ze starocito tylko c330 można kupic bo tam nie ma się co psuć i wcale nie są wypracowane pomimo wieku, a taki 3p zawsze może mieć bużliwą przeszłość najczęściej jako główny koń pociągowy.

 

 

 

ps. a co myślicie o c360 z 85r w orginale od nowości i autentyczny przebieg 1100mtg ? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid12    49

To ze linka sie porwała po 1100mth.......


Kierownicę ujął w dłoń, przeżegnał się, beret na skroń
W stacyjce klucz i raz i dwa, spalin kłąb i silnik gra
Już na polu za łanem łan, wykonany za planem plan
A w duszy radość albo gniew, słoneczko mu gdzieś zza drzew.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zennek007    0

Ja mam c-330 której robie remont 2-3 razy w roku. Najczęściej panewki na wale sie obracają. Ostatnio wymiana korbowodów trwała pół dnia. Do wieczora ciągnik jeszcze zapracował na swoje nowo założóne częśći. Po remoncie oczywiście ogień z rury.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

Zennek007 no jak ty go nie docierasz to i będziesz go tak często remontował ,a ile mth ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    2624

...lepiej bym tego nie skomentował <_< . Czyli FERDEK07 masz zamiar się cofnąc w rozwoju ,skoro masz oko na 360? <_< Tak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj