pawlus224

Pomoc w zakupie C-360 i pochodnych

Polecane posty

tre_k    0

Rejestracja z oc jest, troche pordzewiała kabina jest, stacyjka do wymiany ale dają do ciągnika, odpalił praktycznie od strzała, puścił troche dymu lekko czarnego i przy gazowaniu też ale to chyba normalne, wizualnie nie jest idealny ale nie o to chodzi, podnośnik jest ale nic więcej nie ma innych wałków czy napędów nie wiem o co chodzi z tyłu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianos95    432

Powiem ci tak na 5 ha starczy ci t25 ale jak już mowa o tym to miałem okazje kupić za 5 tys 60 4gary ino bez papierów i po obejrzeniu tak naprawdę odechciało mi się w tym ciągniku wszystko było do roboty silnik skrzynia podnośnik blokada hamulce czyli kapitalka wiec z 10bym musiał dołożyć a no i pamiętaj ze w tej cenie to jedynie tylko do remontu bo jeszcze nie widziałem ciągnika  w tej cenie  w jako takim stanie no można jeździć aż się rozleci ale kto co lubi

Ja bym za takie coś z papierami to max 6 tys jeśli stan nie jest agonalny a na rdze to nie patrz bo pomalować możesz sam patrz na sinik skrzynie most bo niby części tanie ale trzeba umieć rozebrać i złożyć i jakaś wiedze posiadać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
burza_86    0

Witam

Mam podobny wynalazek, różnice między zwykła 60 jest taka, że ten jest sporo szybszy ma inaczej skonstruowany przekaźnik i inne hamulce. Przednia oś jeśli się nie mylę występowała z takimi kołami w c-355 i nawet chyba w c-360.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    703

C355 a płaska była w C360. Oś to żaden problem. Hamulce są na jedną pompkę i rozdzielacz pod siedzeniem do którego już raczej nic nie dokupisz. Wg. mnie najgorsza sprawa to układ kierowniczy - w razie naprawy pozostaje tylko wymiana na nowy od C360 na jeden drążek. Jeszcze pozostaje sprawa wałka wom - w C360 jest już dzielony a do 40-tki już ciężko całościowy dostać. Wg. mnie to bez sensu jest taki zakup chyba że ciągnik w naprawdę dobrym stanie technicznym i nie piszę tu o wyglądzie zew. bo to akurat poprawisz mniejszym kosztem. Silnik jest pewnie z 40-tki lub C355 bo C360 miały już jeden wymienny filtr ale to raczej mały problem bo nawet jak się któreś sitko uszkodzi to od zetora dostaniesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LOST    7

Nie raz był poruszany temat rozdzielania po osiach... Ja mam 355 i płaska oś, a moze być i 360 z okrągłą... co mieli to wkładali. To że na masce jest napisane C-360 to nie oznacza ze jest to 360, czy też ma silnik od 360... Silnik rozpoznasz jedynie po tabliczce znamionowej a w zasadzie po mocy na niej nabitej 42KM-4011 45KM-355 52KM-360.


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Jeśli masz 355 to płaska oś już nie jest oryginałem. Płaską oś zaczęto mocować coś koło 80-go roku a 355 produkowano do 76. Do tego roku w ogóle nie było płaskich osi w produkcji.

Na początki 355 to była dosłownie 40-ka z innym układem kierowniczym


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

To co pisze na tabliczce znamionowej to tez róznie bywa  

dawniej iztniały tz  ,,bazy wymiany"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Valtra123    33

Jeśli chodzi o filtry oleju różnice to były i są takie :

(C-4011)-dwie tuby

(C-355)-odśrodkowy

(C-355 M-C-360)Filtry papierowe te które są dziś stosowane .

 

Różnice były i sa też w osiach :

(C-4011)-oś amortyzowana na sprężynach

(C-355-C-360) - Oś sztywna tylko że w C-355 były problemy z łożyskiem i trzeba było podwijać drutem aby wyeliminować luz . W C-4011 i 355 były koła 18 przez co może miały dobrą trakcję ale szybko się zużywały łożyska i odlatywały koła . Ale od C-355 M podajże do C-360 były 16 . Powiem że można znaleźć C-360 za naprawdę przystępną cenę w dobrym stanie . Jeżeli pomogłem to proszę o strzałeczkę w górę . PS . Jak znajdę fajną C-360 to dam linka .


Uwielbiam ryk silników podczas orki , uwielbiam jeździć z pełnymi dwiema przyczepami , a także kosić bizonem i słuchać jego pomruku i wycia . Oczywiście zachęcam do polubienia moich postów . Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1146

4011 miała też oś twardą, prawie jak w 330

18 zakładali również do 360, teoretycznie tylko na życzenie, ale wiadomo jak bylo


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Głównie wizualnie się zmieniło

Edytowano przez Adi96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konksk    0

witam wszystkich uzytkowników zamierzam kupic ursusa c 360 3p i chciał bym sie do wiedziec na co zwrócic uwage ,jakie powino byc cisnienie oleju itp 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam jako iż mój Władimirec coraz częściej się psuje niż jezdzi postanowiłem go sprzedać i nabyć coś innego zastanawiam się nad kupnem c360. Ciągnik będzie pracował na 8/9ha głównie w kosiarce 1.35 i grabarce 5 gwiazdowej czasami też jakiś obronik. Proszę o wasze informacje na temat spalania ma mth w kosiarce i grabarce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo1150    8

za 5 tys tak nie więcej każdy się tego wyzbywa dużo pali części słabej jakości zwolnice wyją nic wygody do pracy za ok 15 tys kupisz mf 575 odpowiednik ursusa 4512 60 km wspomaganie niezależna hydraulika kabina ogrzewana częsci pasują z 4512 dużo lepszy uciąg spalanie mniejsze pedały podwieszane lepsza widoczność do kosiarki przetrząsarki idealny w agregacie 2,1 nic nie odczuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    89

Idź do sąsiada i się zapytaj przecież na każdej wsi ten ciągnik jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Traktor jest potrzebny każdemu a c 360 to bardzo dobry sprzęt na taki areał. Mam prośbę wesprzyjcie koleżankę jeśli możecie https://pomagam.pl/nfpbev4d
Ona też bardzo chce by jej chłopak mógł się rozwijać a sami dobrze wiecie jak z kasą jest krucho. Każda złotówka się liczy!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cra    4

duzo tez zalezy od kwoty jaka chcesz wydac

wiadomo ze c360 proste maszyny ale moze warto pomyslec o czyms nowszym 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

To jak ma ci pracować na tylu ha i przy takiej robicie to lepiej wyjdzie kupić c-360 3P mniej spali a moc w sam raz na te prace nawet te dodatkowe km się  przydadzą w rotacyjnej 1,35 to będzie się nudził.C-360 spalanie w takich pracach to tak 5,5 około 6 3P zejdzie ci do 4 litrów na motogodzinę więc wynik nasuwa się sam.Za Mf 255 przepłacisz bo za 25 28 tyś to jest gruba za ciągnik który jest cichszy do 3P ale komfort nadal wiele zostawia do życzenia.Może jakiś MF 575 ci pod pasuje ogólnie w tej kwocie nie ma za dużego wyboru

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursusmtz    2

ja jak bym miał kupić mf255 to za tyle kupił bym mtz :D
ogulnie c360 nie jest złym ciągnikiem części masz wszędzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

ją mam c 360 do sprzedania. pierwszy właściciel. priv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj