pawlus224

Pomoc w zakupie C-360 i pochodnych

Polecane posty

miecho123    4

Nie opłaca się. Wybebeszyli z niego co tylko było dobrego. Reszta to szrot. Nikt niejest "dobry wójek" i dobrych rzeczy nie sprzedaje za grosze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Z góry przepraszam jeśli w złym dziale ale nie wiem gdzie to wcisnąć. Mianowicie chodzi mi o tą C-360 http://otomoto.pl/ursus-c-360-A215657.html mam do dość blisko tylko nie wiem czy opłaca się brać za tą cene ? Oczywiście coś bym tam utargował z tych 11 tys. Tam pisze że silnik po 6000 mth jak on może wyglądać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    221

11 tys to nawet znośna cena ale te 6000 mth może już oznaczać remont silnika. Po za tym opony dobre i na zniszczoną nie wygląda chociaż widać że trochę odmalowana ale to i tak norma. Skoro masz blisko to opłaca się przejechać i dokładnie sprawdzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

poszedł 25 wrzesnia jak dzwoniłem to mówił że przed chwilą odjechał właśnie ;/

 

można zamknąć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TheMariko12    437

Odświeżam temat :

 

czy gdyby wymienić w takim Samie opony, to dałby radę z 2 skibową Unią ten nowszy typ ?


Nauka--->Praca--->Zabawa--->Długi odpoczynek :)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
blazek    3

Ja wiem 40 ale w kiepskim stanie wizualnym silnik i skrzynia ok ale reszta to sie ledwo kupy trzyma,za to cena w miare przystępna bo troszke ponad 4000 za nią chce teraz stoi w pokrzywach ale odpala bez problemu,i tu moje pytanie czy warto było by to kupić i wyremontować ?

z tym że tak jak pisałem wcześniej ruszyc trzeba wszystko oprócz silnika i skrzyni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

A na pewno silnik i skrzynia o.k.? ;)

same podzespoły to pikuś,czyli opłaca się,co dostaniesz za 4koła teraz,chyba że będziesz płacił komuś za robotę z tym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
blazek    3

Tak skrzynia i silnik ok wiem bo ten ciagnik jest mojego znajomego który delikatnie mówiąc zaglada dość czesto do kieliszka wiec wiem co i jak. Jesli już miał bym to naprawiać to wszystko bede robił sam wiec dodatkowe koszty odchodzą tylko cześci,a swoją drogą ile moze kosztować remont przedniego zawieszenia bo w tej chwili ma 2 obroty luzu ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Układ kierowniczy z 60-ki założyć albo wspomaganie a reszta pewnie będzie chodzić. One miały lepiej, trwalej wykonane skrzynie.. Możliwe że się rozcieknie.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

bede robił sam a swoją drogą ile moze kosztować remont przedniego zawieszenia bo w tej chwili ma 2 obroty luzu ?

 

to na robocie sporo zaoszczędzisz,

oryginalna przekładnia i kostki do kolumny do 4011 kupisz max za 2stówki w sklepie,

przez to masz luz nie przez przód.

nowa kolumna z 360 to 9stówek plus wycinanie pod kolumne,ale efekt nie do porównania :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
blazek    3

panowie ja mam podobny problem mam na oku C4011 za nieco ponad 4000 do remontu w zasadzie bardziej wizualnego dlatego ze silnik i skrzynia jest ok wiem napewno bo to ciagnik znajomego do naprawy jest przednie zawieszenie bo ma straszny luz ,błotniki do wymiany maska też i cała instalacja no i tylne opony reszta puki co trzyma sie kupy wstawie link ciagnika w podobnym stanie http://moto.allegro.pl/ursus-c-4011-interesujaca-oferta-i2774127442.html

i tu moje pytanie czy warto ładować pieniądze w taki ciagnik i bawic sie w remonty ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolniku360    221

o w 4011 z tego linku to bym na pewno nie wzioł bo 4011 to już ciężko o część jeszcze ten boski układ kierowniczy tam na pewno silnik do remontu simeringi już pewnie po parciałe za dużo do roboty moim zdaniem sam kupiłem taką za 5 tyś silnik zajechany i blachy do wymiany ale c360 to wszystko do niej masz a te 4011 to już nie ten rok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
blazek    3

zle mnie zrozumiałeś ja nie chce kupić ciągnika z tego linku !!

znajomy ma na sprzedaż 4011 który jest w ciągłej eksploatacji silnik i skrzynia jest ok tylko po zewnetrznej wyglada podobnie jak ten na zdjeciu no moze ciut lepiej tak że jesli chodzi o remont to tylko to co opisałem wyżej silnika i skrzyni nie trzeba robić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Wcale nie jest ciężko o części do 4011 - bo niby dlaczego miało by być,

co do silnika nie musi być do remontu,

ja bym wzioł dobre i odreanimować cudo technologi z lat 60tych,ona jeszcze może długo śmigać,kolumne wrzucisz od 360 i jazda.

Edytowano przez esgreg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolniku360    221

no jedynie właśnie przerobić na c360 lub ja jak u znajomego zrobiłem wyciąć i wstawić orbitrol jeżeli silnik dobry i skrzynia to bierz chociaż ja jeszcze nie spotkałem 4011 że skrzynia zajechana tak jak te stare zetory wytrzymałem jak kamień wiec jeśli tylko wygląd to ja bym się nie zastanawiał ja kupiłem taką że już 10 tyś włożone a jeszcze plecak nie założony ani blach nie ma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
blazek    3

A jak to w końcu jest z tym przodem ona ma oryginalny czyli miękki jeśli to ktoś to kiedyś remontował to niech poda orientacyjny koszt części

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolniku360    221

ktoś kiedyś mi mówił że sworzeń i tulejki powinny pasować czy coś tam przerobić i podejdą od przodka od c328 takie ten okrągły ale jak z cenami to nie wiem może od starych zetorów będzie coś pasować a do samego układu pod bakiem to ja bym tego nawet nie próbował naprawiać tylko wyciąć i wstawić orbitrol albo od c360 tylko więcej roboty z tym ukladem od 60

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Są części do przodka od 4011

Sworzeń zwrotnicy koło 90 zł

Tulejki koło 40 zł

osłona sworznia gumowa koło 40 zł

Ja wymieniałem teraz nie dawno i razem końcówkami drążków i tulejami oporowymi sprężyn zapłaciłem nie całe 400 zł

:P Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Lepiej poszukaj C-360 zawsze to nowszy model,jak kupisz 40-stke to będziesz jej ostatnim właścicielem już jej później nie sprzedasz.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
POL1    28

na co mam patrzec przy zakupie ursusa c-360 3 p

na silnik głównie , jak skrzyń pracuje czy nie wyje , opony.

To najważniejsze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj