Skocz do zawartości

Pomoc w zakupie C-360 i pochodnych


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Jak bieg nie wchodzi trzeba sprzęgłem operować na pół,ma ruszyć wał skrzyni,dzięki czemu tryby się odkkeszczają,dostają luzu, wtedy biegi wchodzą lekko.Czasami warto nawet wrzucić bieg po przeciwnej stronie

Napewno zablokowałeś biegi.Brać kogoś kto zna temat.

Edytowane przez Alamo
Opublikowano

Znalazłem filmik na yt jak odkleszczać biegi i udało mi się z powodzeniem to naprawić jednak dosyć często mi się kleszą i zastanawiam się czy to mój brak doświadczenia czy też trzeba jakieś trypki w skrzyni wymienić bo się zużyły.

Opublikowano

Potrzebuje opinie nt. Ciągnika  https://www.otomoto.pl/oferta/ursus-c-360-sprzedam-ursus-c-360-po-kapitalnym-remoncie-nowe-opony-przednie-ID6ApjVm.html#gallery-grid-full 

Silnik robiony na częściach czeskich i Waryńskiego a poza tym to jeszcze skrzynia robiona (tryby) i hamulce. Posiada paragony na części i stare części do wgladu.10mtg ma od remontu i tu pytanko czy warto za taką cenę i czy te czeskie części są dobrej jakości. 

Ps: dokładnie co było robione napiszę wieczorem bo w pracy jestem :)

Opublikowano
50 minut temu, PaweLisowicz napisał:

Potrzebuje opinie nt. Ciągnika  https://www.otomoto.pl/oferta/ursus-c-360-sprzedam-ursus-c-360-po-kapitalnym-remoncie-nowe-opony-przednie-ID6ApjVm.html#gallery-grid-full 

Silnik robiony na częściach czeskich i Waryńskiego a poza tym to jeszcze skrzynia robiona (tryby) i hamulce. Posiada paragony na części i stare części do wgladu.10mtg ma od remontu i tu pytanko czy warto za taką cenę i czy te czeskie części są dobrej jakości. 

Ps: dokładnie co było robione napiszę wieczorem bo w pracy jestem :)

Nie warto bo tam zadnego "kapitalnego" remontu nie było. 

Naprawdę myślisz że ktoś wsadził w niego ~ 8 tyś zl tylko po to aby go następnie sprzedać za 14 tyś ? Pewnie coś podpicowane żeby jako tako chodziło bo już była padaka. 

Opublikowano
1 godzinę temu, PaweLisowicz napisał:

Ponad 5 tysi włożył. Zarzeka się że robiony była dla siebie , bo coś tam bla bla bla i sprzedaje. Pojadę może że znajomym starym mechanikiem od ciągników i ogladniemy, próba nie strzelba. Jak coś to i tak jest miesiąc na wady ukryte a zaraz jak cos to z ciekawości ściągniemy misę olejowa...

 https://zapodaj.net/73ede7f10195c.png.html - jego wiadomość

Nie wierz w bajki. Remont silnika to 5 tyś zł na dobrych częściach nie mówiąc o nowym wale. Jak gość Ci pisze że głowice po remoncie a zawory dotarte to śmiechu warte.

Może remont i jakiś był ale na pewno na sztukę po najniższej linii oporu.

Opublikowano (edytowane)

Najlepiej to kupiłbym sobie do remontu, tylko żeby most i skrzynia była dobra bo silnik to zawiuzlbym do zakładu w Tarnowie i wszystko by mi zrobili na cacy... A co do tej aukcji to nw zobaczę czy bd miał czas. Znajomy ma niby za 16500 na sprzedaż z silnikiem od 55 ale sprzęgło do roboty bo cieknie a mi się wydaje że to trochę za dużo (z ceny nie zejdzie)

Edytowane przez PaweLisowicz
Opublikowano

Na Twoim miejscu szukał bym ciągnika z silnikiem do remontu.Silnika bym nie remontował,za podobne pieniądze kupisz gotowy silnik 4 perkinsa,gdzie moc i kultura pracy jest nieporównywalna

Opublikowano
20 godzin temu, Teddy napisał:

I z 60tki to pewnie tylko papiery ma, bo koła przednie 18tki

uwielbiam takich znafców, zobaczy koła czy obciążniki i już twierdzi że co innego

 

21 godzin temu, PaweLisowicz napisał:

Potrzebuje opinie nt. Ciągnika  https://www.otomoto.pl/oferta/ursus-c-360-sprzedam-ursus-c-360-po-kapitalnym-remoncie-nowe-opony-przednie-ID6ApjVm.html#gallery-grid-full 

Silnik robiony na częściach czeskich i Waryńskiego a poza tym to jeszcze skrzynia robiona (tryby) i hamulce. Posiada paragony na części i stare części do wgladu.10mtg ma od remontu i tu pytanko czy warto za taką cenę i czy te czeskie części są dobrej jakości. 

Ps: dokładnie co było robione napiszę wieczorem bo w pracy jestem :)

chcesz wydać tyle $$ na 360 to już lepiej popatrz na 362, która będzie dużo lepiej wykonana niż krajowe ulepy

Opublikowano (edytowane)

Byłem oglądnąć ten ciągnik i niby jest ok ale ciśnienie oleju na ciepłym ma ok. 2.5 bara na wolnych obrotach a na zimnym ma ok 4 bary i tak dziwnie latała mi wskazówka na manometrze. Typek niby mówi że to może na rozrządzie przepuszczać. Aha jeszcze pod siedzeniem leje się olej z tego sitka co jest w podnośniku oraz lekko z dwóch pokryw zaworów w silniku .Nowy wał włożony jakiś za 650zł a pompa oleju za 170 (Waryński chyba). Tak to ogólnie bez zarzutu chodzi, jeździ a reszta wyjdzie w praniu. Do kupienia tylko opony i z ceny nie zejdą... Więc za opony trzeba dać 2000zł i wyjdzie 17tyś, a w tamtym wyjdzie mi na to samo jak zrobię sprzęgło a przynajmniej ciśnienie ma dobre bo na ciełym poniżej 3,5 nie ma. Kurcze mętlik w głowie...

Edytowane przez PaweLisowicz
Opublikowano

Mam taki dylemat bo chce zamienić ursusa c360 na c360 3p a w swojej c360 mam tura i mam zamiar sprzedać go bez niego a potem przełożyć go do 3p i zastanawiam się czy będzie pasować bo w sumie to 3p ma 3 gary a zwykła 60 ma 4 i czy są w tym samym miejscu są otwory do mocowania tura i drugie pytanie czy opłaca się powiem tak nie zależy mi na Mocy tylko na spalaniu a ta moc musi być minimum 40km do 60km i czy macie jakieś inne traktory oprucz 3p z moimi wymaganiami czekam na odpowiedź z góry dziękuję za odpowiedź 😀

Opublikowano

Tur będzie pasował bo 3 p ma wkładki i jest ta sama długość co 360 , a co do spalania to żebyś się nie zdziwił że ten 3 p ci tak mało spali a i 360 nie katowany tylko używany normalnie też nie jest jakimś smokiem na paliwo.

  • Thanks 1
Opublikowano

Jaki koszt takiego silnika i czy zmniejsza spalanie 

20 minut temu, izydor6280 napisał:

jak masz ten ciągnik tylko do pomocy to daruj sobie wymianę, 3p cenią przynajmniej 5tys. więcej, więc jak chcesz już angielski silnik to wsadzaj 4

 

Opublikowano

Tur będzie pasował na bank, jedynie, może być potrzeba przespawania/przesunięcia mocowań od siłowników o te kilka centymetrów. A zamiana ciągnika to indywidualna sprawa..Autor tematu nic nie napisał o tym czy to ciągnik pomocniczy, główny..czy jedyny...w czym pracuje i ile mth rocznie...3p zawsze spali Mniej ale czy koszt zakupu {dokładka monet} zwruci się i kiedy po ilu latach patrząc na zaoszczędzonym paliwie

  • Like 1
Opublikowano

nie wiem jak to dziś cenią, myślę że przy odrobinie szczęścia silnik wyrwiesz już za 3tys. do tego drobiazg 1.5-2tys.
spalanie w ciężkiej pracy z pewnością nie będzie większe, a moc i moment obrotowy zupełnie inne, więc praca też przyjemniejsza
popatrz w temacie o takiej przeróbce, tak kilka osób się wypowiadało o tym przeszczepie

  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v