rafal0079

problem głowica silnik perkins a4-318

Polecane posty

rafal0079    1

piszę na proźbę kolegi problem jest z głowicą silnik perkins a4-318 pęknięta głowica ciągnik chcę sprzedać ponieważ jest mi mu nie potrzebny i co teraz ma zrobić ponieważ nie stać go na nową głowicę za 2tys czy da się skleij ją czy pospawać peknięcie ma 4-5cm koło szpilki jak najtaniej to zrobić aby trochę pochodziła a i kolega się pyta za jaką cene mugł by sprzedać ciągnik mf 590 z pękniętą głowicą bo kasa mu jest potrzebna a tu awarja nastąpiła

Edytowano przez rafal0079

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej sprzedać jako uszkodzony a nie zrobić byle jak i się go pozbyć. postaw się w sytuacji jak ty miałbyś go kupić,płacisz kasę jak za sprawny wyjeżdżasz w pole i pęka żle zrobiona głowica. co byłbyś zadowolony z takiego zakupu. tak robią tylko nieuczciwi handlarze wiedzą że ma defekt ale nie powiedzą tylko zacierają ręce że trafił się frajer bo tego nie dojżał i kupił.

Edytowano przez mercedes250d

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ferguson590    0

wiesz ten traktor miał być dla siebie ale musi zlikwidować gospodarstow i chce go sprzedać a ciągnik tak ogułem miał wszysto na czas zrobione i pompy wiymienił i oleje ale ta głowica teraz i niewie co ma zrobić:) ale dzieki za odp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rycho80    0

rafal0079 koło której szpilki pęknięta ta głowica ja mam silnik a4.318.2 z turbiną i też ma spawaną głowice między 3 a 4 cylindrem, a teraz tylko uszczelki mi wywala i muszę blok do planowania oddać.Mam nadzieje że pomoże.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emilchaja    24

Kolego Rycho80 silnik A4.318.2 według instrukcji napraw jest silnikiem wolnossącym stosowanym w MF 698 natomiast w MF 698T był montowany silnik A4. 236 i w nim stosowano właśnie turbinę. A odnośnie kolegi rafal ja sprzedał bym w takim stanie jak jest wtedy kupujący wie co ma, tak jak kolega mercedes250d pisał wcześniej. Albo zrobić konkretnie albo zostawić jak jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ferguson590    0

ok kolego emilchaja w 698 były 2 typy silników tak jak w 690 a co do kolegi Rycho80 to tak spawana głowica długo nie pochodzi dziś z chlopakiem co robi głowice gadałem i też mówi że po spawaniu uszczelki lecą a moge wiedzieć gdzie spawałeś umnie pęknięta jest mindzy 3 szpilką a kanałem wodnym idopuki uszczelki nie wyżuci bendzie dobrze a za jaką cene byśćie proponowali masseyja sprzedać z uszkodzoną głowicą ?????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rycho80    0

Kolego Ferguson 590 głowica spawana była między 3 a 4 tłokiem od szpilki między tymi tłokami ale w kierunku kolektora wydechowego na odcinku około 3 cm. A turbinę chyba Anglicy musieli założyć bo już takiego kupiłem i się teraz zastanawiam czy jej nie zdemontować.Kolego Emilchaja masz jakieś namiary na instrukcję naprawy MF 698 z silnikiem A4.318.2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ferguson590    0

ja mam instrukcę naprawy ale bez turba:(z turbem masz 110km bo bez turba jest 88 ile za spawanie dawałeś i gdzie ci żeliwo spawali???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rycho80    0

O spawanej głowicy dowiedziałem się dopiero po planowaniu jej tak że nie wiem gdzie kto i za ile to robił. A tą instrukcję mógłbyś mi jakoś przesłać na malec118@wp.pl był bym wdzięczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emilchaja    24

Też posiadam instrukcję napraw do modeli Mf 670 , 690 oraz 698 i kolego ferguson590 w modelu MF 698 był montowany tylko jeden rodzaj silnika właśnie A4.318.2 w modelu MF 690 był silnik A4.248 .Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bogdan675    1635

witam ja też bym prosił o instrukcję do 690 jestem w trakcie uszczelniania mostu mój adres bogdan.suchocki@interia.pl wielkie dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zolson21    0

Panowie reasumując bo też mam problem z pękniętą głowicom . Nawet zaczołem sobie tłumaczyć angielskie forum i tam niestety potwierdzili że w tych silnikach zazwyczaj głowica pęka między 3 a 4 tłokiem. a z tego co wyczytałem a4.318 montowany był w MASSEY FERGUSON (MF): 1080, 1085, 285 (USA), 592, 595, 70,. Problem polega na tym gdzie szukać głowicy? ktoś ma pomysł?

 

i może ktoś ma katalog części do mf 595. bo chciałem poszukać głowicy po numerze katalogowym a nie modelu ciągnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Może szukaj po modelu silnika, a nie ciągnika.

Edytowano przez zorzyk2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal0079    1

są głowice ale na zamuwienie 2,500 kosztuje ale we wrocłąwiu a spawają na śląku nazawa firmy to polok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rycho80    0

Szukając części najlepiej podać numer silnika. Koło Gdyni firma Storex ściąga części do tych silników z Anglii uszczelka pod głowice do silnika A4.318.2 kosztuje u nich 500zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emilchaja    24

Kolego rycho80 500 zł za uszczelkę pod głowicę to trochę przesada.Sprawdzi w firmie Tech Agro u nich uszczelka pod głowicę kosztuje 50zł a komplet uszczelek na górę silnika 174zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotreek    0

Również jestem zainteresowany instrukcją do Mf698. Bym był bardzo wdzięczny mój mail to: wipiotrr@gmail.com

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rycho80    0

No tak ja też mówię że to za dużo ale oni twierdzą że to są orginalne części z Anglii a te nasze podróby to o kant .....py sobie rozbić, jak porównywałem grubość to ta co ją zdemontowałem z silnika była grubsza od nowej o 0.2 mm i materiał na uszczelce całkiem inny. U mnie w Tech-Rolu ta uszczelka kosztuje 120zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zolson21    0

znalazłem głowice w Zwoleniu 2800zł i jeszcze jedną za 3tys regenerowaną uzbrojoną z 2 letnią gwarancją. Bedzie bolało po kieszeni ale szukam dalej może coś z zagranicy sciągnąć. szukam dalej.macie jakieś namiary to piszcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zolson21    0

znalazłem głowice w Zwoleniu 2800zł i jeszcze jedną za 3tys regenerowaną uzbrojoną z 2 letnią gwarancją. Bedzie bolało po kieszeni ale szukam dalej może coś z zagranicy sciągnąć. szukam dalej.macie jakieś namiary to piszcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafalap    0

Witam, pilnie potrzebuję używany tłok silnik a4 318, średnica 114mm, wysokość 124,92mm, 3 pierścienie. Jeżeli ktoś robił kapitalny remont może stare gdzieś zostały. tel 601157721, e mail rafalpawlak2@o2.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommbom    0

Małe pytanko, przy dokręcaniu głowicy pękła jedna ze śrub, trzeba ją było odkręcić i zdjąć. Było to w trakcie ostatniego dociągania. Pytanie dotyczy uszczelki, czy można założyć tą która pod nią była (nowa) w momencie dokręcania czy musi być nowa?? Boję się, że jak założę tą samą to już nie uszczelni i ją wydmucha 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez slavo666
      Witam
      Od jakiś dwóch lat sporadycznie pojawiają się głuche stuki z okolic silnika przy pracy pod duzym obciazeniem  ponad 2000 obr.  Czasami ustaną same po chwili jak zmniejszę obroty a czasami muszę zagasić silnik. Obstawiałem na początku panewke ale po takim czasie to już by waliło cały czas poza tym nie widzę spadku cianienia oleju. A poza stukami nie ma żadnych innych objawów. Jakieś propozycje?
      Uprzedzam stuki zależne są od obrotow a nie od predkosci jazdy. Zawsze swój początek mają od przeciążenia ( np podjazd pod górkę z ładunkiem) 
    • Przez luki08
      Witam zastanawiam się nad zakupem agregatu do mojego ferdka i tu pytanie czy użytkuje ktoś podobny agregat i mógłby się podzielić opinią.  Pole i tak uprawiałbym wstępnie  agregatem na wąskim zębie z podwojnym wałkiem strunowym a ten byłby do ostatniego przejazdu z siewnikiem 

       Ten agregat nie ma hydropaka ale jest lekki około 250 kg i "krótki " myślę że jak z przodu dorzuce 100kg powinno się dać tym pracować.  
      Będę wdzięczny za każdą poradę.
    • Przez Dabek321
      Witam ostatnio często Massey nie chcę wogule ruszyć ni nic wchodzą dwa biegi, 1 i 3 wtedy rewers ani nic nie reaguje massey nie chce ruszyć trzeba odczekać jakiś czas żeby to minęło dość długo. Czy ktoś miał podobny problem?
    • Przez Piotrpiotrek89
      Cześć,
      Gdzie znajdę dane dot. Dmc przyczepy z hamulcem? Niestety wymagają tego przy rejestracji, a nigdzie nie mogę znaleźć takiej informacji. Z góry dziękuję.
    • Przez 35bogus
      Witam, 
      Potrzebuje ustawić pompę wtryskową w MF690 1983r. Odebrałem pompę i wtryski od fachowca. Chcę ustawić prawidłowo pompę wtryskową ale nie mam pewności czy dobrze się do tego zabieram. Zaraz po świętach chce to zrobić. 
      Od początku. Kręcę kołem zamachowym, pojawiają mi się dwa znaki jeden po drugim, wnioskuję że to moment wtrysku, dalej kręcę mam jedną kreskę podejrzewam GMP 1 tłoka. Cofam do tych pierwszych dwóch znaków ale nie wiem na który ustawić. Bo jak ustawiam na drugim to w pompie nie mogę ustawić znaku C na koniec segera. Pompa była u dobrego fachowca. Może ja na zły znak ustawiam. Proszę o poradę czy ustawiać na tym pierwszym z tych dwóch czy na dym drugim z tych dwóch. Będę wdzięczny za podpowiedź jak ustawić koło zamachowe żeby potem ustawić pompę.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj