piterq1991

MF-Kontrolka wykrzyknik w kółku. Co to znaczy?

Polecane posty

piterq1991    3

Witam!

 

Tak jak w temacie. Świeci na panelu u mnie w 3080 wykrzyknik w kółku. Co to oznacza? Jaka awaria może być?

6f581677f826fdbf.jpg

 

Pozdrawiam

Piotr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Od kiedy w MF serii 3000 jest płyn hamulcowy, hamulce są hydrauliczne mokre, moim zdaniem ta kontrolka informuje o zaciągniętym hamulcu ręcznym.


Podziwiać należy wielkie czyny, a nie wielkie słowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbych    4

Hej - to, że są hydrauliczne mokre to nie oznacza, że nie mają płynu hamulcowego. W moście masz hamulce wielotarczowe mokre, a sterowanie poprzez pomkę hydrauliczną - ciecz robocza to płyn hamulcowy. Wiele ciągników tak ma jak również koparkoładowarek - sprawdź u wujasa... ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piterq1991    3

Od ręcznego jest inna kontrolka. Musze właśnie sprawdzić ten stan oleju w zbiorniczku. On tam gdzieś blisko pedału jest?

 

Fakt faktem to miałem ostatnio wrażenie, że hamulec stał się miększy.

A może być też to spowodowane brakiem okładzin?

Edytowano przez piterq1991

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam. Ta kontrolka to zaciągnięty hamulec ręczny a hamulce są hydrauliczne i mają zasilanie z oleju ze skrzyni biegów oczywiście w sarii 3000 także kolega massey ma racie co do kontrolki sprawcz czujnik może się zawiesił a jest na tylnym moście po prawej stronie widoczny dobrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

http://www.agrofoto.pl/forum/topic/21858-opis-kontrolek/page__p__608813__hl__schemat+kontrolek__fromsearch__1#entry608813

z tego schematu wynika ze to kontrolka nie od ręcznego. Jednak kontrolka o którą pytasz nie jest podpisana :unsure:

Edytowano przez Masseyek6290

Mocy dostarczają: -Massey Ferguson- & -Case- & -U-R-S-U-S-!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piterq1991    3

No właśnie wiem. Kiedyś już tam pisałem co to za kontrolka może być, ale tam nikt nie udzielił odpowiedzi. Mało kto zagląda do tamtego tematu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W skrzyni są specjalne okładziny na tarczy hamulcowej z tego co czytałem to olej a raczej jego jakość ma wpływ na ich żywotność. Zobaczyłem w instrukcji do serii MF 6100 i jest tam kontrolka o takim symbolu i jest napisane nie przyporządkowane może poprzedni właściciel zrobił jakiś dodatkowy kontroler.

Edytowano przez masseyferguson6140

Podziwiać należy wielkie czyny, a nie wielkie słowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
saherb    34

Być może jest tak, że kabel z tej kontrolki dotyka gdzieś masy i kontrolka sama się zaświeca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piterq1991    3

Rzadko zdarzy się tak, że zgaśnie. A podczas szybkiej jazdy to tak nie bardzo świeci jakby na 50% takie mrużenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

WITAM ta kontrolka zgodnie z podręcznikiem użytkowania mf serii 3000 tokontrolka ciśnienia w układzie pneumatycznym jeśli zamontowany znajduje się pomiędzy światłami drogowymi a kierunkiem prawym. opd czy to ta ci swieci. pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gustlikus    1

TO jest od pneumatyki;) Gdzieś ci się coś zwarło;) Prawdopodobnie kabel jest reszty brakuje;)


Jeżeli potrzebujesz licznika do prasy, owijarki (nawet tych co oryginalnie nie mają) lub jakiś sterownik elektroniczny - pisz!
W miarę możliwości postaram się coś/znaleźć w zapasach lub wykonać (może być wymyślony od podstaw).
Ewentualnie udzielę rad jak coś naprawić elektrycznego/elektronicznego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    36

sa 2 rodzaje recznego taka (P) lub (!) ta drugo jest pusta w mf (chyba) czyli masz zwarcie i ci swieci

ale w samochodach (!) to oznacza starte klocki chyba ;/

Edytowano przez kravter

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez NewVario
      Witam, podczas koszenia dziś zapaliła mi się kontrolka ciśnienia oleju w claasie dominatorze 85 z silnikiem mercedes om352A, mam dodatkowy zegar od ciśnienia oleju i on pokazuje na wyoskich obrotach po 2 godzinach pracy 4 bar, i w takich warunkach również załącza mi się kontrolka ( nie świeci bystrym czerwonym światłem, tylko takim półczerwonym światłem, do tego podczas jazdy potrafi gasnąć. Co może być przyczyną ? W ciągniku miałem podobnie i po wymianie czujnika problem zniknął, czy tu może być to samo ? Jaki ma być tam czujnik ciśnienia ? Może być taki zwykły od 30 ? 
    • Przez marcinn950
      Spotkał się ktoś z taką kontrolką ? Świeci na żółto podczas jazdy. 

    • Przez kamil1614
      Witam mam problem z kombajnem jd 1188 mianowicie świeci i pipiczy cały czas alarm od hydrauliki, olej dolany, wszytko działa jak należy czy wie ktoś o co chodzi? 

    • Przez radekFT675DT
      Witam mam problem z moim mf a mianowicie, ciągnik jeździ normalnie do póki wrzucę N na rewersie i ponownie chce ruszyć, wtedy wyskakuje błąd i nie chce jechać, ale wystarczy pobawić się rewersem kilka razy wcisnąć sprzęgło i załapie, dzieje się to tak raz na jakiś czas ale tylko wtedy gdy przełączę rewers w pozycje N, a gdy nie wrzucę rewers na N to jeździ cały dzień bez problemu, myślałem że to może czujnik dolnego położenia sprzęgła ale chyba to nie on bo mogę cały dzień używać sprzęgło i nic się nie dzieje do póki nie wrzucę N na rewersie Czy ktoś wie co to może być ?
    • Przez Adi118
      Mam problem ze wspomaganiem w moim Aresie 556rz, przy skręcaniu na wolnych obrotach ciężko chodzi kierownica, zapala się kontrolka ciśnienia oleju w skrzyni i ciągnik staje. Problem się nasila kiedy olej jest rozgrzany i czasem nie pomaga nawet trzymanie wysokich obrotów. Sprawdzałem ciśnienie na pompie hydraulicznej i jest ok. Czy przyczyną moich problemów może być orbitrol? Czy w tym modelu jest dodatkowa pompa od wspomagania? Może ktoś ma inne pomysły co może być nie tak?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.