Skocz do zawartości
piterq1991

MF-Kontrolka wykrzyknik w kółku. Co to znaczy?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
piterq1991    3

Witam!

 

Tak jak w temacie. Świeci na panelu u mnie w 3080 wykrzyknik w kółku. Co to oznacza? Jaka awaria może być?

6f581677f826fdbf.jpg

 

Pozdrawiam

Piotr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Od kiedy w MF serii 3000 jest płyn hamulcowy, hamulce są hydrauliczne mokre, moim zdaniem ta kontrolka informuje o zaciągniętym hamulcu ręcznym.


Podziwiać należy wielkie czyny, a nie wielkie słowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbych    4

Hej - to, że są hydrauliczne mokre to nie oznacza, że nie mają płynu hamulcowego. W moście masz hamulce wielotarczowe mokre, a sterowanie poprzez pomkę hydrauliczną - ciecz robocza to płyn hamulcowy. Wiele ciągników tak ma jak również koparkoładowarek - sprawdź u wujasa... ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piterq1991    3

Od ręcznego jest inna kontrolka. Musze właśnie sprawdzić ten stan oleju w zbiorniczku. On tam gdzieś blisko pedału jest?

 

Fakt faktem to miałem ostatnio wrażenie, że hamulec stał się miększy.

A może być też to spowodowane brakiem okładzin?

Edytowano przez piterq1991

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam. Ta kontrolka to zaciągnięty hamulec ręczny a hamulce są hydrauliczne i mają zasilanie z oleju ze skrzyni biegów oczywiście w sarii 3000 także kolega massey ma racie co do kontrolki sprawcz czujnik może się zawiesił a jest na tylnym moście po prawej stronie widoczny dobrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

http://www.agrofoto.pl/forum/topic/21858-opis-kontrolek/page__p__608813__hl__schemat+kontrolek__fromsearch__1#entry608813

z tego schematu wynika ze to kontrolka nie od ręcznego. Jednak kontrolka o którą pytasz nie jest podpisana :unsure:

Edytowano przez Masseyek6290

Mocy dostarczają: -Massey Ferguson- & -Case- & -U-R-S-U-S-!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piterq1991    3

No właśnie wiem. Kiedyś już tam pisałem co to za kontrolka może być, ale tam nikt nie udzielił odpowiedzi. Mało kto zagląda do tamtego tematu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W skrzyni są specjalne okładziny na tarczy hamulcowej z tego co czytałem to olej a raczej jego jakość ma wpływ na ich żywotność. Zobaczyłem w instrukcji do serii MF 6100 i jest tam kontrolka o takim symbolu i jest napisane nie przyporządkowane może poprzedni właściciel zrobił jakiś dodatkowy kontroler.

Edytowano przez masseyferguson6140

Podziwiać należy wielkie czyny, a nie wielkie słowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
saherb    30

Być może jest tak, że kabel z tej kontrolki dotyka gdzieś masy i kontrolka sama się zaświeca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piterq1991    3

Rzadko zdarzy się tak, że zgaśnie. A podczas szybkiej jazdy to tak nie bardzo świeci jakby na 50% takie mrużenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

WITAM ta kontrolka zgodnie z podręcznikiem użytkowania mf serii 3000 tokontrolka ciśnienia w układzie pneumatycznym jeśli zamontowany znajduje się pomiędzy światłami drogowymi a kierunkiem prawym. opd czy to ta ci swieci. pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gustlikus    1

TO jest od pneumatyki;) Gdzieś ci się coś zwarło;) Prawdopodobnie kabel jest reszty brakuje;)


Jeżeli potrzebujesz licznika do prasy, owijarki (nawet tych co oryginalnie nie mają) lub jakiś sterownik elektroniczny - pisz!
W miarę możliwości postaram się coś/znaleźć w zapasach lub wykonać (może być wymyślony od podstaw).
Ewentualnie udzielę rad jak coś naprawić elektrycznego/elektronicznego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    36

sa 2 rodzaje recznego taka (P) lub (!) ta drugo jest pusta w mf (chyba) czyli masz zwarcie i ci swieci

ale w samochodach (!) to oznacza starte klocki chyba ;/

Edytowano przez kravter

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez wawaan
      Witam. 
      Od niedawna jestem wlascicelem ciagnika MF 4245 A. 
      Niestety miga kontrolka dwa trybka obok siebie i nie wiem za co sa odpowiedzialne. Czy ktos moze wie?
    • Przez fakasek
      Witam kupiłem reanault ares 616 rx i mam problem z ehr. Po odpaleniu traktora na panelu ehr zaczyna się świecić stale czerwona kontrolka . Proszę o pomoc .
    • Przez Mateo905
      Witam,
      mam problem z moim Masseyem 6120 Dynashift 32x32, rewers przy kierownicy. Wytarł się wodzik od rewersu, tzn nie wrzucał biegów do przodu, do tyłu jeszcze jakoś mu się udawało. Ciągnik rozpołowiłem, wodzik został wymieniony i ten problem zniknął. Pojawił się inny: po puszczeniu sprzęgła, bez żadnego biegu, czyli na luzie, ciągnik aż przygasa, strasznie się męczy, czuć jakby go coś hamowało. Wciskam sprzęgło: silnik pracuje lekko. Biegi udaje się włączyć, ciągnik jeździ do przodu i do tyłu, jednak kiedy podczas jazdy wciskam sprzęgło, to prawie staje w miejscu, tak jakby miał wciśnięty hamulec. Można włączyć WOM, podnośnik również działa. Zauważyłem też, że wraz ze zmianą półbiegów zmienia się obciążenie silnika, tzn na jednym z półbiegów przygasa znacznie mocniej niż na pozostałych.
      Przed wymianą tego wodzika wszystkie inne podzespoły (poza rewersem oczywiście) działy normalnie. Macie jakiś pomysł, gdzie szukać przyczyny? Nie zrobiłem jeszcze pomiarów ciśnień, bo stwierdziłem, że podczas postoju w garażu na czas remontu raczej nie padła pompa, ale w przyszłym tygodniu postaram się załatwić manometry i te ciśnienia zmierzyć. Jakieś wskazówki, co jeszcze sprawdzić?
    • Przez Preedom
      Witam,
      po wymianie oleju hydrauliki (Fusch Agrifarm STOU 10W30) i filtra oleju świeci się czerwona kontrolka od braku ciśnienia w skrzyni biegów oraz zielona kontrolka napędu na cztery koła. 
      Nie da się:
      - zmienić żółw/zając (cały czas żółw)
      - nie da się wyłączyć napędu na cztery koła
      Działa:
      - Podnośnik
      - wspomaganie kierownicy
      - sprzęgło
       
      Ktoś ma jakieś pomysły? Od czego zacząć diagnozę?
       
    • Przez mirek18
      Witam serdecznie, 
      mam problem z hydrauliką w moim MF-255 działa w nim tylko jedno gniazdo zewnętrzne hydrauliki.  Przewody do rozdzielacza pod siedzeniem są sztywne (rurka). Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem? Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.