Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Gibus

Deutz fahr seria M

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Deutz
kapi123    14

To jakaś nowa seria tej M-ki Bo ja słyszałem że w tym przedziale ma być w ttv z bezstopniową skrzyniom biegów niby była prezentacja w Paryżu na tej całej SIME 2011 dołączam się do pytania wie ktoś może więcej na ten temat. Pozdrawiam i z góry dziękujie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
winson92    0

Powiem tak moj znajomy planowal kupic m620 ale jednak zakupil TTV620 poniewaz przewyzszyla bezstopniowka lepszy moment obroitowy i jest mocniejszy. mialem z nim okazje siac jęczmień tarktorek chodzi pieknie ma przekulane 221h w niecale pol roku bezstopniwka chodzi elegancko moze zaprogramoac rewers w joy'u. ma go w full opcji: pneumatyczna oś kabina przedzni tuz, opony najszersze komputer pokladowy, kamera do tylu z widokiem . dal za niego 350tysi ale nie wiem czu to netto czy brutto.

 

gdy ja jezdzilem z nim to wspolpracowac z agregatem talerzowym + siewnik byl bodajze uni chyba polonez ale nie zapamietalem dokladnie.

spalanie krecilo sie srednio na hektar 8.7l natomiast pole bylo pagorkowate na koncu bylo mokro i nie dojezdzal nim dokonca bo by sie utopil i komputer pokzywal miejscami ponad 21litrow predkosc jaka mial zaprogramowana to bylo 11km/h ale ciezko bylo ja osiagnac poniewaz duzo sie slizgal.

 

predkosc ttv 620 wynosi 55km/h ale mowil ze blokany nie sciagnol jeszcze ale tez powiedzial ze to predkosc jest wystarczajaca i jak przekroczy 52km/h to zaczynaja kola buczec.

 

jesli sa jakies pytania to zchecia odpowiem jezeli bede znal odpowiedz;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

bigosek54    1

ja mam m620 i chodzi super...o TTV nawet nie myślałem bo mi nie potrzebne.Fakt jedzie sie jak samolotem ale troche za drogo <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gibus    1

ja chce zamienic włąsnie agrotrona 150 na troche mniejszy i nie wiem czy 6 czy 4 cylindry. ciągnik byłby do transportu, orki i gruberowania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PatrykGY    4

@czajus

Sąsiada kolega kupił w zeszłym sezonie m600 i jest zadowolony tylko mówi że dużo pali (niby 13L/ha) jak dla mnie nie tak dużo ale cóż... gdy wracałem kiedyś z nim do domu tym df to na siedzeniu pasażera strasznie nie wygodnie było i rzucało jak piorun :lol:, kabina nie spodobała mi się tj wykończenie plastiki itp ale tym w polu nie robisz ;) Jak w polu sobie radzi nie wiem, ale jeśli kupił drugiego df`a (agrofarma) więc za pewnie spisuję się dosyć dobrze, pozdrawiam ;)


Darowanemu koniowi nie zagłada się w zęby tylko zakłąda mu się siodło!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gibus    1

w M 620 jest strasznie głosno w kabinie w porównaniu do starszej wersji agrotron 150 czy innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gibus    1

Witam.Czy warto kupowac na tuz 1tbalast? Ile was kosztowały te M-ki jesli mozna wiedziec?

 

zrób sam lepiej z beczek, jak ma uzytkownik @johny66:)

 

 

Odsyłam wszystkich do zagłębienia sie w lekture top agrar 5/2011 i dodatku top technika :)

Edytowano przez Gibus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez ARTURO04
      Witam nie wiem czy w dobrym miejscu szukam pomocy więc w razie co proszę o wyrozumiałość jestem nowy na tym forum, do rzeczy posiadam jak w tytule Same i mam problem w nim ze skrzynią, a mianowicie przy wkładaniu jedynki bądź wyjmowaniu jej nie ostrożnie tzn w innej pozycji lewarek blokuje się cała skrzynia tak jak by dwa biegi na siebie nachodziły dzieje się to tylko na jedynce i tylko z pozycji tego biegu daję się ją rozblokować jest to skrzynia 5 biegowa z połówką. bardzo będę wdzięczny za pomoc bądź jakieś wskazówki...
    • Przez cichy5540
      Witam kolegów ! Mam Problem z pracą klimatyzacji w Deutz k110 mianowicie: ciągnik ma 11 lat , skończyły sie wiatraczki od nawiewu klimatyzacji (te na tylnej górnej części kabiny), zamówiłem nowe, i przy okazji również osuszacz, w servisie klimatyzacji podłączyli ciągnik pod maszyne , sprawdzili szczelnoś itd wszystko ok. zzadzwoniłem do delera zapytałem o iloś czynnika i oleju  (1600g czynnika + 210 g oleju), klimatyzacja została nabita, ciągnik został odpalony i ....nastąpił problem bo zaczeła się grzac chłodnica i osuszacz , ciśnienie ciśnienie klimatyzacji zaczeło wzrastac na wolnych obrotach do ponad 30 bar, i nawet nie rozłanczało sprężarki a w  kabinie ledwo co chłodziło, Zaczeliśmy sprawdzac z mniejszą ilością czynnika ,czujniki też są sprawne i nic  .... czy ktoś miał taką przypadłoś? 
    • Przez NakaHead
      Witam  mam pytanie odnośnie ciągnika jakim jest deutz d6206  a pytanie jest następujące są jakieś strony z częściami do tego traktora ? głownie chodzi mi o przekładnie a jeszcze dokładniej o przesówke reduktora  .
      Wrazie braku takiej strony to są morze inne traktory z których by można było przełożyć ?  np inne modele seri d   
      z góry dziękuje za pomoc .
      Deutz D6206  rok 81  szkrzynia 12    4-4-4
    • Przez ARTURO04
      Witam szukałem na forum ale nic nie odnalazłem, na temat mojej awarii, a mianowicie problem w moim Samie explorer 2 90t 99r polega na tym, że nie chce odłączać się przód cały czas jeździ z napędem sprawdziłem cewkę elektrozawór wszystko działa zawór wyczyszczony złożone i dalej to samo.Dodam jeszcze że po zgaszeniu po jakiś 10 sekundach zapala się kontrolka od przodka i przy tym słychać cyknięcie czujnika przedniego napędu, po odpaleniu natychmiast gaśnie. Zatem postanowiłem odkręcić przewód ten zasilający od załączania napędu przy moście że może tłok się zaciął i okazało się że brak oleju w przewodzie odpaliłem sama i zacząłem włączać i wyłączać napęd i nic nawet kropla oleju nie poleciała, ale przypadkiem włączyłem blokadę kół i wówczas olej zaczął się lać, dodam że przy tym się okazało że blokada tylnego mostu też jest cały czas włączona. Czy ktoś z was zetknoł się z takimi czarami?
    • Przez tepe71
      Witam
      Jestem świeżo upieczonym właścicielem agrotrona 6.30tt. Usterka jaka się objawiła po rozgrzaniu hydrauliki to blokujące się hamulce. Po wdepnięciu pedał hamulca odbija normalnie ale koła hamowane są w dalszym ciągu. Towarzyszy temu "cykanie" w bloku hydrauliki. Tak jak by zawór na przemian robił i odpuszczał ciśnienie, jednocześnie olej bardzo się rozgrzewa. Po wyłączeniu silnika hamulce odpuszczają, a po krótkotrwałym odczekaniu można kontynuować jazdę ale tylko do momentu kolejnego naciśnięcia pedału hamulca, po którym następuje znów blokada. Problem nie ma miejsca gdy olej  jest jeszcze zimny. Dodam, że sam hamulec zachowuje się niestandardowo. Nie ma możliwości płynnego zwiększania siły hamowania, a tylko całkowite i nagłe zablokowanie kół na końcu skoku pedału. Olej wraz z filtrami wymieniłem po tym jak okazało się że stary wymieszany był z wodą.
      Pozdrawiam i z góry dziękuje za jakiekolwiek rady.   
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.