Skocz do zawartości
adrin6231

ramiona hakowe typunktowego zawieszenia

Polecane posty

adrin6231    13

witam wszystkich poszukuje ramion z hakami do zetora 7341 wie może ktoś gdzie kupię całe ramiona i ile to może kosztować?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomkins    0

poco kupować całe na allegro kupisz same haki kat 3, ok 500 stów, obcinasz szlifierą stare dobra faza spawara i kleisz mam tak zrobione i nie ma problemu. za kompletne zapłacisz z 3 razy więcej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Koledzy a te kategorie w CBM-ach czym sie różnią .Budową czy wytrzymałością lub może jeszcze czyms innym? :unsure:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ENDURAK91    1

kategorie w CBM-ach różnią sie wymiarami im wyższa kat. tym w mocniejszych ciągnikach jest montowana ponieważ są przystosowane do wiekszych maszyn.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jendrek    119

Ja założyłem w 6341 takie haki,sam spawałem i już cały rok po testach bez problemu, zdjęcia znajdziesz w mojej galerii. Polecam taką modernizację.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Koledzy a w ciągniku 130 konnym jaka moze być najprawdopodobniej kategoria.Dokładnie to MF 6290 jednego haka mam do wymiany i wydaje mi sie że to kat.3 ale nie jestem pewny :mellow:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adrin6231    13

o dospawaniu haków to wiedziałem ale nie mam kompletnego tuza tylnego przez to chce kupic całe ramie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mf będzie miał kat3 a do zetora 7341 to podejdą kat2 co do haków za komplet takich dobrych to musisz dać przynajmniej 500zł, haki bdb rzecz sam zakładasz elegancko jakbyś chciał to można kupić całe nowe lasze ale koszt u zetora kosmiczny coś koło 900zł za jedną to sie nie opłaca, a samemu spawać nie polecam no chyba że umiesz perfekcyjnie to zrobić bo mogą się jaja zrobić powiem że kumpel jak w mtz sam przyspawał to się wydawało elegancko a jak jechał z broną talerzową po głównej wojewódzkiej to urwało jedną tak że brona się wbiła w asfalt szczęście że nic nie jechało dopiero odpinali a ja mu sciagłem brone widłakiem, dał lasze całe do spawacza a ten mu za 100zł wirową pospawał, powiedział ze prędzej urwie w połowie belke niż haka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jendrek    119

To ten twój kumpel to "przysmarkał" a nie przyspawał :lol:

 

Jak wynika z tabeli do 7341 wystarczy kat. 2s

a do MF 130 KM kat.2

 

CZ-75.jpg

Edytowano przez jendrek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez bears
      Cześć,
       
      Potrzebuje informacji na temat rozmiarów lub różnić w rozmiarze konsoli zaczepowej zetora 5211-7211. Z tego co się dowiedziałem od sprzedawcy to występują w dwóch typach, szerszych i węższych ale nic więcej na ten temat nie wiedział. Ktoś ma może informację o różnicach w tych zaczepach?
    • Przez olozag
      Witam, mam pytanie jaką długość ma wskaźnik oleju skrzyni biegów do zetora 7711 bo w moim brak pręcika?
    • Przez petzi
      niestety nie znalazłem takiego samego tematu, więc mam pytanie; rodacy problem jest z włączeniem wom w zetorze 7211 rok. 1989 salon polska sterowany on jest w mojej wersji pneumatycznie;
       
      przy włączonym silniku na wolnych obrotach nie można przejść z pozycji neutral na hydraulike ani na wom, nie można pchnąć dźwigni do przodu jak by była zablokowana, włączyć można jedynie w taki sposób że pcha się dźwignie do przodu i wyłącza sie silnik, wówczas przechodzi na wałek, ale trzeba odpalić maszynę na włączonym wom'ie, wyłączyć można na silniku
       
      drugi sposób zaciągnięcie dźwigni 5min. po lewej stronie i próba włączenia womu czasami się udaje, ale bardzo rzadko; tak jak by jakieś zębatki nie mogły zaskoczyć, przy próbie siłowej słychać gruchotanie
       
       
      czy ktoś miał taki problem i wiem jak to naprawić to będę wdzięczny za pomoc
       
      wymieniony został automat do pneumatycznego włączania, ale nie pomogło, widocznie to nie było to
    • Przez Sylwek2009
      Witam kolejny mały problem. Czy przy naciśnięciu sprzęgła wałek przekaźnika mocy powinien sie rozłączyć ??? Niedawno zrobiłem wyciągarkę podczepiłem do zetora i podczas wciśnięcia sprzęgła wałek dalej ciągnie. Zetora mam od nie dawna i jeszcze nie zdążyłem go poznać.
    • Przez Mechamaniak
      Witam!
      Mam takie szybkie pytanie do użytkowników zetorów UR1. Czy ktoś próbował zwiększyć prześwit z tyłu poprzez przekręcenie zwolnic? Jeśli tak, to czy uda się przestawić zwolnice o jeden otwór przy wielkości kół 16,9/14-30 ? Czy będą tego jakieś negatywne skutki (poza tym, że łatwiej będzie przód do góry stawiać)? Chodzi mi po prostu o to, aby tak łatwo nie czepiać o nic przystawką i dolnym zaczepem, zetorem tym pracuję w lesie.
      Pozdrawiam.
×