Zaloguj się, aby obserwować  
mlody90

Gaz ręczny w zetorze 9540

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
mlody90    2

Mam problem z garem ręcznym w zetorku mianowicie gdy ustawiam większe obroty jest ok a gdy zmiejszam rączką to zero reakcji, linka nie oddaje i muszę "możnym gazem?" zmniejszać obroty... Gdzie może byćproblem??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemrolnik    13

Sprawdź całą droge linki i pręta.. od gazu ręcznego/nożnego aż do pompy. :) Może poprostu gdzieś Ci zardzewiał.. i nie oddaje :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ZetorPower    0

tutaj gaz nie jest bezposrednio podłaczony do pompy tylko jak przelecisz po lince bedzie to osadzone na sworzniu przykreconym do bloku silnika na nim tez jest osadzone ciegiełko od gazu noznego i byc moze tam zardzewiało zdejmij zabezpieczenie zdejmij te tulejki gazu noznego i recznego i nasmaruj sworzen a jak nie pomoze to moze byc linka rozstrzebiona i gdzies zaczepia w pancerzyku


zetor 7211  zetor 10540  zetor 11441  zetor 18345  XTZ T-150K

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grucha18    4

Albo w kabinie zaraz pod kolumną kierwonicy uchyl prawą osłonę i tam dość często się lubi zacinać ta linka..., a przynajmniej u mnie lubi.:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mlody90    2

Dzięki za pomoc, okazało się że w pancerzu się ziemi nazbierało i nie oddawał gaz. wydmuchałem sprężarką i jest ok ale ręcznym go zgasić nie mogę do końca nie oddaje i muszę nożnym gasić;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez seat1Leon
      Witam ,mam pytanie jaka jest zasada działania hamowania przedniej osi w zetorze Proxima przy skrzyni 40
    • Przez kolos87
      Witam,
      Proszę o pomoc kolegów, którzy mieli cokolwiek do czynienia w tym temacie.
      poprzedni właściciel zamontował świecę ogniową w ciągniku, ale zrobił to w ten sposób, że wywiercił otwór w kolektorze ssącym pod w/w świecę bez jego demontażu. Efekt? opiłki zostały zassane do jednego z cylindrów i ciśnienie na nim  jest 70% mniejsze niż na pozostałych.
       
      Czy ktoś może po krótce opisać jak wygląda temat rozbierania takiego silnika? 60-tki i 30-tki nie są dla mnie żadną nowością ani zagadką, ale takiego zetora jeszcze nie robiłem. Jakby ktoś był tak dobry i naświetlił trochę temat byłbym wdzięczny... To jest silnik prosty jak....zetor, ale trzeba znać parę szczegółów przed rozpoczęciem prac, np czy przed zdjęciem miski olejowej trzeba spuścić olej ze skrzyni biegów?
      Z góry dziękuję za wszelką pomoc!
    • Przez aprochota
      Witam ma takie pytanko do was planuje założyć tura metal technik i chciałbym jeszcze założyć tuza do forterry czy to można założyć bo gdzieś słyszałem że nie zawsze to pasuje tuz przeszkadza w Zamontowaniu tura. Tuz znalazłem na olx poniżej link https://www.olx.pl/oferta/przedni-tuz-forterra-mocny-3t-c-brutto-f-vat-CID757-IDmm0si.html
    • Przez tomaszo
      Panowie problem pojawił sie w tamtym roku przy zimowej orce.Forterra 11441 z 2008r .Zaczeło wyganiac płyn chłodniczy ale w niewielkich ilosciach,wymienilem termostat na 78stopni bo sie troszke grzał obrobilem wiosne było wzglednie.Nadszedł czas podorywek i teraz termostat jest juz w całkiem wyjety a plyn a obecnie woda{bo juz nie wyrabialem z bankami} wybija przez naczynie zbiorcze.Temperatura bez termostatu dochodzi do czerwonego pola probowalem nawet jezdzić bez korka na naczyniu to znow wybuchała woda jak z wulkanu.Podejrzewam że troche szwankuje wiscoza,dlatego sprobuje załozyc tą tuleje a wisco wywalić.Tylko pytanie-skad w tym zbiorniku tyle gorącego powietrza?Ja rozumiem że wytwarza sie para ale że aż tyle,może to wina uszczelki albo glowicy?Z gory dzieki za wszelkie madre słowa.
    • Przez adamek1942
      Witam jak tam wasze dpf-y w zetorkach?? ??znalazłem sporo tańszy od oryginała niby ma być dobry tylko ciekawi mnie czy z tej puchy nie będzie szło echo wiadomo zetory głośnawo pracują.
      https://www.olx.pl/oferta/wklad-obudowa-filtra-czastek-stalych-dpf-zetor-proxima-i-inne-CID757-IDrkXmx.html
      czy ten oryginał tutaj wygląda jakby jeszcze na ściankach było coś do tłumienia.
      https://imged.pl/wklad-serwisowy-dpf-zetor-93-5165-31150882.html
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.