Zaloguj się, aby obserwować  
jaroweres

Przedni napęd Renault Ceres 95

Polecane posty

jaroweres    6

Witam wszystkich

Mam mały problem z przednim napędem w mojej Renówce, a mianowicie z piasty lewego kola cieknie mi olej i tutaj moje pytanie do was. Czy ktoś z was wie ile jest roboty z wymiana tego uszczelniacza i jak sie do niej zabrac??

Z góry dziekuje za pomoc.

Pozrawiam jaroweres


i życie toczy sie dalej.........

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzienciol84    0

Mama podobny problem tylko z tą różnicą ze cieknie od strony prawego koła i tez się zastanawiam czy będzie z tym dużo roboty ??

Z góry dziękuje za odp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylip    45

Trzeba rozebrać zwrotnicę i wyjąc półoś razem ze zwolnicą, żeby wyjąc półoś ze zwolnicy trzeba rozkręcić zwolnice i wyjąc zabezpieczanie (pierścień segera).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konrad00017    17

tylko po wymianie uszczelniacza i łożyska ( zalecana wymiana łożyska stożkowego) musicie nalać odpowiednią ilość oleju do przekładni do mostu tj z prawej strony jest wlew

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaroweres    6

Jeszcze jedno moje pytanko czy z mostu mozna spóścić olej w celu wymiany?? Chodzi mi o to czy jest tam jakiś korek spustowy?? Bo ostatnio dosyc dokładnie przeglądałem przedni most i nic nie znalazłem....


i życie toczy sie dalej.........

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konrad00017    17

nie ma jedynie przy wymianie uszczelniacza można go wymienić. ale po co go wymieniać jeżeli masz mało to dolej i z bani

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konrad00017    17

sorki jaroweres wprowadziłem cię w błąd spust oleju jest na samym środku przedniego mostu od spodu nie bój się pobrudzić a napewno znajdziesz ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukas2909    4

Odświeżam temat, przymierzam się do wymiany oleju w przednim moście tylko zastanawia mnie jaki powinienem tam wlać(chodzi mi o jakiś konkretny przykład), po drugie ile tam tego oleju jest? Z góry dziękuję za odpowiedź, pozdrawiam ;)

Chodzi oczywiście o Renault Ceresa 85.

Edytowano przez Lukas2909

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylip    45

Mnie mchanik od kornbanków poradził, żeby wlać olej klasy GL5 i gęstości 80W90. Tak zrobiłem. Traktor smiga juz tak 3 lata i jest OK. W przedni most do Ceresa wchodzi ok 8l oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukas2909    4

Panowie, mam mały problem, a mianowicie jak wczoraj wywoziłem śnieg z podwórka swoim Ceresem 85X (95r, silnik JD) to zauważyłem, że mimo iż przedni napęd był wyłączony to działał, zastanowiło mnie to i tu moje pytanie czy w tym ciągniku przedni napęd załącza się sam jak ciągnik "ma ciężko", albo jak tylne koła łapią poślizg, jeżeli tak no to okej, ale jak nie to nie wiem co się mogło ewentualnie popsuć, sprawdzałem elrektrozawór no to prąd do niego dochodzi. Z góry dziękuje za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

Ponowię pytanie o piastę bo nie wiem czy dobrze zrozumiałem? U mnie w 110.54 też zaczęło cieknąć z piasty.

 

Aby ją rozebrać to najpierw rozbieram zwrotnice i wyciągam całą z piastą, następnie odkręcam śruby na zewnątrz piasty (kilka sztuk), wyciągam segera na ośce i wychodzi półośka razem z przegubem z piasty???? dobrze to zrozumiałem? Mam jeszcze pytanie czy zwrotnice łatwo rozebrać czy trzeba coś grzać lub wybijać sworznie albo na prasę jeździć? Chodzi mi tylko o kłopoty związane z rozbiórką i czas bo wiadomo... (czasu zawsze mało)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj