bastotek

JCB Fastrack 3185 półbiegi przestały działać

Polecane posty

bastotek    1

Witam wszystkich może ktoś spotkał się już z tym problemem. Gdyż ostatnio zadzwonił do mnie znajomy i się mnie zapytał co mogło stać. Jechał z transportem z kartoflami w czasie drogi przestały mu działać półbiegi w tym ciągniku i teraz nie wie co to mogło być może coś doradzicie. Może spotkaliście się już z takim problem mówił że jakiś error mu wyskoczył i półbiegi mu nie działały. Ale dało się dalej jechać tylko że musiał manualnie biegami przerzucać.Co mogło się stać??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koses    13

Piszesz nie precyzyjnie jeśli nie reagują na przyciski umieszczone na dźwigni zmiany biegów to przyczyn może być wiele np.przepalony bezpiecznik ,zwarcie lub zerwanie przewodów wychodzących z lewarka skrzyni biegów pod podłogą ,brak dostatecznego ciśnienia w skrzyni ,uszkodzenie elektrozaworu ,i złośliwość rzeczy martwych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bastotek    1

W tamtej chwili więcej nie wiedziałem. Ale przed chwilą byłem i się dowiedziałem więcej sygnał dochodzi aż do wyświetlacza pokazuje że przeskakuje półbieg wyżej i zaczyna mrugać i wyskakuje Błąd T014. Tak pisze. Więcej nie wiem i chciałbym się dowiedzieć co to mogło być bezpieczniki są dobre wszystkie sprawdziłem. A jak sprawdzić elektrozawór? albo tak jak napisałeś ciśnienie w skrzyni biegów??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koses    13

Jeśli napędy załączają się i działa wom to ciśnienie jest ok. a o błąd to zadzwoń do interhandlera jak trafisz na człowieka a nie palanta to powinien ci pomóc,jeśli wiesz który to elektrozawór to można go podłączyć na "krótko"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bastotek    1

Właśnie dzwoniłem to mi powiedział że mam wezwać serwis oni to naprawią <_<;/ a jak znam życie to cennik mają że szkoda gadać. A jak ten elektorzawór na krótko podłączyć?? :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koses    13

Czyli rozmawiałeś z palantem co się na niczym nie zna ,napisz do mnie na GG 274780 nawet jak niedostępne to pogadamy spokojnie ,tylko się przedstaw nickiem z AF

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

W tamtej chwili więcej nie wiedziałem. Ale przed chwilą byłem i się dowiedziałem więcej sygnał dochodzi aż do wyświetlacza pokazuje że przeskakuje półbieg wyżej i zaczyna mrugać i wyskakuje Błąd T014. Tak pisze. Więcej nie wiem i chciałbym się dowiedzieć co to mogło być bezpieczniki są dobre wszystkie sprawdziłem. A jak sprawdzić elektrozawór? albo tak jak napisałeś ciśnienie w skrzyni biegów??

w/g instrukcj:

błąd T014 oznacza: zwarcie na "żółwiu" (tortoise solenoid short circuit)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jacek12321    0

Witam serdecznie, 

W moim fastrac 2170,  podobnie jak w opisanym wyżej,  pojawia się błąd T014,  co skutkuje brakiem półbiegów.  Po odłączeniu  odpowiedniej kostki z elektrozaworu pojawia się błąd T013 (obwód elektrozaworu otwarty). Nie pomogło podmienienie elektrozaworu,  wiązka ma ciągłość do samego sterownika (z tyłu za siedzeniem).  Czy może ktoś miał już podobny problem?  Może poprzedni temat udało się rozwiązać? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kafarek1123
      witam. mam problem z moim case 4240. nagle przestało dzialac wspomaganie.wieczorem dzialalo a rano odpalam i nie mogę skrecic ani w lewo ani w prawo. zaczalem od uszczelnienia siłownika a dziś wymieniłem orbitrol i nic.na szczescie kupilem tani zamiennik bo mialem przeczucie ze to nie wina orbitrolu bo dziwilo mnie ze stalo sie to tak nagle.ale zapasowy orbitek sie pewnie kiedys przyda. i teraz nie mam pojecia co zrobic dalej. czy do wspomagania jest dodatkowa pompa? pytam bo podnosnik pieknie podnosi nawet na wolnych obrotach z podpietym plugiem.przedni tuz tez dziala bez zarzutu i juz mi sie pomysly skonczyly. mam traktor od pieciu lat i nigdy nie bylo problemów wiec nie zdazylem poznac budowy ukladu.jesli ktos ma jakis pomysl lub mial podobny problem to prosze o pomoc bo juz rece opadaja a chcialbym sie z tym uporac bez mechanika.
    • Przez c308
      Witam zastanawiam sie czysto teoretycznie gdybym chciał założyć firmę produkującą traktory to jak taka maszyna powinna wyglądać aby z podzespołów dostępnych na rynku stworzyć tanią,prostą maszynę do której nawet za 20,30 lat nie byłoby problemu o części.I czy w ogóle w Polskich realiach takie cos (moje marzenie z dziecinnych lat)jak budowa ciągnika jest realne.
      Moja propozycja jest taka silnik 100km mocy perkins,pompa podnośnika ursus c 385 lub 1224,tuz także od nich,Kabina prosta wykonana we własnym zakresie tak samo maska i światła.Najważniejsze z czego skrzynia i mosty aby za pare lat był dostęp do części.Wałek 540 zalączany elektromagnetycznie jak noże w kosiarce,tak samo załączany przedni napęd.Cena 100 tys za egzemplarz czy to ma jakikolwiek sens.
    • Przez PatrykBesiński
      Dzień dobry, 
      Problem jaki wykryłem w Renault Dionis 130 podczas pracy na wałku WOM. Po włączeniu wałka na sucho, bez podłączonej maszyny jest wszystko ok, wałek pracuje, natomiast podczas pracy pod obciążeniem WOM wałek po chwili wyskakuje, dźwignia przeskakuje w pozycję neutralną. Trzymając dźwignię lekko palcami jest ok, ale gdy nie przytrzymuję dźwigni to po sekundzie wypada. 
      Dzieje się tak pod obciążeniem.
      Gdzie może leżeć problem? 
      Czy jest tam jakaś regulacja dźwigni i być może za lekko wskakuje czy raczej problem leży gdzieś w napędzie WOMu? 
    • Przez dominikl95
      witam pojawił mi się problem w fordzie 7910 z przednim napędem Majac wyłączony napęd uprawiałem ziemię i jechałem pod górkę i widziałem że napęd się sam załączał i wyłączał.Tak jak by dostawał prąd i się włączał Dodam że rowniez że przy włączonym przycisku nie pali mi się światełko na przycisku że jest załączony. Myślicie że to wina włącznika elektrycznego 4x4 czy głębsza usterka
    • Przez Stachowy
      Witam!
      ostatnio zaczalem sie zastanawiac czy zamiast kupna c360 i tura do niego nie lepiej bedzie kupic ostrowka. bo tak z przodu mamy tura na grubej ramie a tylka wyzke mozna odjac.
      i mam kilka pytan do osob ktore pposiadaja ostrowki. jaki jest udzwig przedniej łyzki, i czy tylni most jest jak w c360 ze da rade zrobic belki i zaczep. bo wiem napewno ze przekaznika nie ma i ze nalezalo by dac duza p[rzeciwwane na tyle bo jednak lyzka troche wazy. dobrym plusem jest wspomaganie i oddzielny zbiorkim z plynem do hydrauliki jakiego nie oferuje c360.
      czekam na opinie pozdrawaiam
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj