4718zetor

spalanie zetora

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
martinezo    27

ja sprawdziłbym to tak: tankuję zbiornik do pełna, spisuje stan licznika motogodzin i jadę wykonywać jakąś pracę (np orkę) po powrocie znów tankuję do pełna i sprawdzam ile paliwa weszło do zbiornika następnie dzielę liczbę litrów spalonego paliwa przez liczbę motogodzin które na tym paliwie zrobiłem.

Mam nadzieję, że mnie zrozumiałeś :lol: pozdrawiam - miłych wrażeń z pomiarów!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesmag    53

najlepiej jest,jak już kila razy się tankuje(podliczając litry i mth),praca wykonywana w różnych warunkach,wyjdzie średnia norma spalania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

yahooo777    816

Przy tankowaniu zawsze stawiaj go na tym samym dość równym miejscu, bo inaczej komedia może CI wyjść xP :lol:


KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    165

Wystarczy od znanego Tobie zużycia paliwa C-330 odjąć ten litr czy pół i bedziesz wiedział :D -przecież to Ty napisałeś- "jeśli chciałbyś cos starszego to ja od dluzszego czasu uzywam zetora 4718 pali troszke mniej od c330 ale w polu idzie dobrze i przyczepe zaladowaną 7 ton ciągnie bez problemu.

co prawda kabina jest mala ale nie powiem ze nie wygodna a za takiego zetorka trzeba dac max. 15000zł aha i powiem jeszcze ze zetor jest 3 tlokowy

nie wiem moze interesują cie nowsze modele ale ja swojego zetora nie zmienie "

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    816

Hehe dobre @jaro xP dość zabawny komentarz zacytowałeś xP


KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

też w to nie chce mi sie uwierzyć zeby ciapek sapił wiecej niz zetor i to jeszcze 3 cylindry w lekkiej pracy nie ma szans do 330 natomiast w orce wiem ze w przeliczeniu na hektary to zje więcej niz 7341 ale wiadomo ze ciapek miałby ciężko. widziałem raz jak facet miał załorzony wodomierz na węrzyku od paliwa, jak to zamontował to nie wiem ale mu liczyło i wiedział ile spali, po za tym nie ma co pisać że zetor dużo pali bo wszystko zależy od maszyn i kierowcy jak masz maszyny pod niego to wyjdzie bardzo dobrze. Wujek miał 914 i na hektar szło mu 14l w orce a kupił 90km john derra i teraz wciaga mu 20 litrów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zico    1

ta a a !!!! w szczególności w lekkiej pracy spali mu mniej niż 330 ja mam 5320 i tak dokładnie nie sprawdzałem ale liczę od 5 do 7 litrów ale orze 3 skibowym pługiem !!! silnik 62,5 km ale jestem z niego zadowolony od 2000 roku nie nie miał robione oryginał a ma 5700 mth tylko akumulator i przednie opony mam go w kwadratowej masce

 

ta a a !!!! w szczególności w lekkiej pracy spali mu mniej niż 330 ja mam 5320 i tak dokładnie nie sprawdzałem ale liczę od 5 do 7 litrów ale orze 3 skibowym pługiem !!! silnik 62,5 km ale jestem z niego zadowolony od 2000 roku nic nie miał robione oryginał a ma 5700 mth tylko akumulator i przednie opony mam go w kwadratowej masce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

co do spalania to dużo zależy nie tyle od ciagnika co od traktorzysty, wiadomo zeby ciągnik był sprawny, zauważcie że silniki mają moment obrotowy w pewnym zakresie obrotów zazwyczaj w zetorze kształtuje sie tak maks do 1800 obrotów, powiem tak nieraz sie robiło ponad 2000 tys niby szybciej ale na spalaniu się to odbijało, teraz jak robię to nie przekraczam 1800 obrotów no moze jak leci drogą to pod 2000, różnica w paliwie jest wyraźnie wyczuwalna,

Edytowano przez zetorlublin7341

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jendrek    121

widziałem raz jak facet miał załorzony wodomierz na węrzyku od paliwa, jak to zamontował to nie wiem ale mu liczyło i wiedział ile spali

Z tym wodomierzem to może i dobry pomysł tylko że część paliwa idzie przelewem z powrotem do baku, więc ten licznik może zawyżać faktyczne zużycie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
4718zetor    46

Co do spalania mojego zetora a c330 porownywalem z trzydziestką sąsiada i moj zetor pali troszke ale mniej mozliwe ze sąsiad bedzie mial galancie na pompie podkrecone bo on lubi dac w deche

 

co do tematu jesli chodzi o sprawdzenie tego paliwa to nie ma jak bo mi licznik motogodzin nie chodzi ale mam dystrybutor z lizcnikiem

sprubuje jak mowiliscie zeby zalac do pelna i wtedy sprawdzic a motogodziny ? heh musze chyba na zegarku mniej wiecej porownac

dzieki za odpowiedzi temat uwazam za zamkniety :D :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kamil000
      witam, potrzebuje pilnej pomocy w sprawie zetora 7211, moim problemem jest wysokie ciśnienie oleju bo wynosi ono 6,5bar na zimnym czy ciepłym silniku/przy wysokich/niskich obrotach nie ma znaczenia, ciśnienie jest cały czas w tej granicy czyli stałe. Zakładałem dwa  zegary na każdym jest to samo, zakładałem nowy zawór ten przy pompie pod misko olejową to się zmniejszyło właśnie na 6,5bar z 7bar(na starym zaworze). Wiem jednak że takie ciśnienie to na zdrowie mu nie idzie, dlatego moje pytanie co może być nie tak? dodam że takie ciśnienie w silniku mam po kapitalnym remoncie.
    • Przez Antekk
      Witam, czy jest jakaś różnica czy filtr powietrza jest schowany w masce czy na zewnątrz jak na zdjęciu? 

    • Przez dawid464
      witam mam problem z zetorkiem a niekiedy pracuje dobrze a nie kiedy słabnie i przygasa tak jakby brakowało mu paliwa wymieniłem filtry pompke zasilającą i nadal problem wystepuje był czyszczony bak nowe przewody od baku, zaworek zwrotny co moze byś nie tak ,pompka reczna pompuje normalnie
    • Przez ZimowyZolnierz
      Czy jest możliwość założenia LPG do tego ciągnika i czy było by to opłacalne?
      I jaki był by to koszt ?
    • Przez Mily235
      Witam, jestem tu nowy, mam problem z zetorem 5320. Ostatnio zostały przeplanowane głowice, dotarte zawory, założone nowe końcówki wtryskiwaczy ustawione identycznie jak stare, pompa prawdopodobnie nie robiona. Chodzi o to że na wolnych obrotach podciaga dymek na niebieskio, silnik nie bierze oleju, raz na kiedy tam trzeba te 100 czy 200 dolać w ciężkich robotach, teraz po wymianie końcówek ciężej pali na zimnym silniku przeplata przez chwilę i bardzo dymi na siwo i niebiesko, ciepły pali na strzała. Myślałem że po dotarciu zaworów problem zniknie ale jest tak jak było, pompa ma centralne smarowanie i czy możliwe jest ze olej dostaje się do sekcji i z paliwem do silnika? Wcześniej silnik chodził łagodniej, teraz działa bardziej twardo jest glosniejszy, motor ma 5300 przebiegu. Proszę o jakieś rady 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.