Skocz do zawartości
4718zetor

spalanie zetora

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
martinezo    27

ja sprawdziłbym to tak: tankuję zbiornik do pełna, spisuje stan licznika motogodzin i jadę wykonywać jakąś pracę (np orkę) po powrocie znów tankuję do pełna i sprawdzam ile paliwa weszło do zbiornika następnie dzielę liczbę litrów spalonego paliwa przez liczbę motogodzin które na tym paliwie zrobiłem.

Mam nadzieję, że mnie zrozumiałeś :lol: pozdrawiam - miłych wrażeń z pomiarów!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesmag    52

najlepiej jest,jak już kila razy się tankuje(podliczając litry i mth),praca wykonywana w różnych warunkach,wyjdzie średnia norma spalania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

yahooo777    761

Przy tankowaniu zawsze stawiaj go na tym samym dość równym miejscu, bo inaczej komedia może CI wyjść xP :lol:


KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    165

Wystarczy od znanego Tobie zużycia paliwa C-330 odjąć ten litr czy pół i bedziesz wiedział :D -przecież to Ty napisałeś- "jeśli chciałbyś cos starszego to ja od dluzszego czasu uzywam zetora 4718 pali troszke mniej od c330 ale w polu idzie dobrze i przyczepe zaladowaną 7 ton ciągnie bez problemu.

co prawda kabina jest mala ale nie powiem ze nie wygodna a za takiego zetorka trzeba dac max. 15000zł aha i powiem jeszcze ze zetor jest 3 tlokowy

nie wiem moze interesują cie nowsze modele ale ja swojego zetora nie zmienie "

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    761

Hehe dobre @jaro xP dość zabawny komentarz zacytowałeś xP


KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jak może zetor 3 tłokowy palić mniej od 330 2 tłokowej? hehe sama marka zetor dużo pali , a co do tego 3 cyl a nie 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

też w to nie chce mi sie uwierzyć zeby ciapek sapił wiecej niz zetor i to jeszcze 3 cylindry w lekkiej pracy nie ma szans do 330 natomiast w orce wiem ze w przeliczeniu na hektary to zje więcej niz 7341 ale wiadomo ze ciapek miałby ciężko. widziałem raz jak facet miał załorzony wodomierz na węrzyku od paliwa, jak to zamontował to nie wiem ale mu liczyło i wiedział ile spali, po za tym nie ma co pisać że zetor dużo pali bo wszystko zależy od maszyn i kierowcy jak masz maszyny pod niego to wyjdzie bardzo dobrze. Wujek miał 914 i na hektar szło mu 14l w orce a kupił 90km john derra i teraz wciaga mu 20 litrów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zico    0

ta a a !!!! w szczególności w lekkiej pracy spali mu mniej niż 330 ja mam 5320 i tak dokładnie nie sprawdzałem ale liczę od 5 do 7 litrów ale orze 3 skibowym pługiem !!! silnik 62,5 km ale jestem z niego zadowolony od 2000 roku nie nie miał robione oryginał a ma 5700 mth tylko akumulator i przednie opony mam go w kwadratowej masce

 

ta a a !!!! w szczególności w lekkiej pracy spali mu mniej niż 330 ja mam 5320 i tak dokładnie nie sprawdzałem ale liczę od 5 do 7 litrów ale orze 3 skibowym pługiem !!! silnik 62,5 km ale jestem z niego zadowolony od 2000 roku nic nie miał robione oryginał a ma 5700 mth tylko akumulator i przednie opony mam go w kwadratowej masce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
(edytowany)

co do spalania to dużo zależy nie tyle od ciagnika co od traktorzysty, wiadomo zeby ciągnik był sprawny, zauważcie że silniki mają moment obrotowy w pewnym zakresie obrotów zazwyczaj w zetorze kształtuje sie tak maks do 1800 obrotów, powiem tak nieraz sie robiło ponad 2000 tys niby szybciej ale na spalaniu się to odbijało, teraz jak robię to nie przekraczam 1800 obrotów no moze jak leci drogą to pod 2000, różnica w paliwie jest wyraźnie wyczuwalna,

Edytowano przez zetorlublin7341

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jendrek    120

widziałem raz jak facet miał załorzony wodomierz na węrzyku od paliwa, jak to zamontował to nie wiem ale mu liczyło i wiedział ile spali

Z tym wodomierzem to może i dobry pomysł tylko że część paliwa idzie przelewem z powrotem do baku, więc ten licznik może zawyżać faktyczne zużycie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
4718zetor    46

Co do spalania mojego zetora a c330 porownywalem z trzydziestką sąsiada i moj zetor pali troszke ale mniej mozliwe ze sąsiad bedzie mial galancie na pompie podkrecone bo on lubi dac w deche

 

co do tematu jesli chodzi o sprawdzenie tego paliwa to nie ma jak bo mi licznik motogodzin nie chodzi ale mam dystrybutor z lizcnikiem

sprubuje jak mowiliscie zeby zalac do pelna i wtedy sprawdzic a motogodziny ? heh musze chyba na zegarku mniej wiecej porownac

dzieki za odpowiedzi temat uwazam za zamkniety :D :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lexiflexi
      Cześć koledzy mam pytanko ... Mam zetora 7245 i c360 w której jest słaby silnik ( zbyt niskie ciśnienie oleju a szlifu juz nie wyda ) i chciałbym włożyć do c360 silnik  zetora 7245 a do zetora wsadzic silnik z czegoś większego. Myslalem nad silnikami z 7745 lub Ursusa c385 lub zetora 8011 i czy da się wsadzić silniki z c385 lub 8011 do zetora 7245 ???( nie pytam o 7745 bo na pewno pasuje )
    • Przez cinek285
      witam
      to moj pierwszy post mam taki problem posiadam zetora 7245. Nigdy nie bylo problemu z zapowietrzaniem sie kiedy dzisiaj tato wyjachał z bronami zaczał dziwnie pracowac ale po kilku sekunadach wszystko wróciło do normy. Zabronował ok 2ha i wjachał na inne pole. Nagle ciagnik stanał dojzelismy ze jest zapowierzony udalo sie to usunac wsiadlem do niego przejechałem ok 100 metrów i zgasl tak nagle... z pola został sciagnmiety na lince... nie wiemy co jest w odastojniku widac babelki powietrza pompke wypycha powietrze ale przewody od zbiornika sa pelne paliwa... nie wiemy co moze byc przyczyna... zmienilem przewód od filtrów na dole do pompy paliwowej na górze ok 25 cm... piszcie co moze byc wszystko zbadamy
    • Przez tomek14
      Witam mam problem z smarowaniem silnika zetora 7211 robiłem talerzówka ciągnik miał temperaturę cieczy 80-85 stopni i na wolnych obrotach 200-500 obrotów świeciła się kontrolka smarowania a jak się dodało gazu to gasła co może być przyczyną ?
    • Przez Ist
      Sytuacja wygląda w sposob następujący... Przy rozsiewaniu wapna ciagnik zaczął cykać. Przyczyną jest uszczelka na pierwszym cylindrze. Cykanie jest dość głośne i z pod głowicy wydostaje się dym. Niestety uszczelkę będę miał dopiero w poniedziałek... Jak myślicie nie posypie się coś wiecej jak popracuje tak jeszcze jeden dzień? Chciałem jutro skończyć wapno i wymieszać na szybko z glebą.
    • Przez lexiflexi
      Witam  Jak odpalę zetora 7245 nawet teraz w lecie dość mocno kopci na początku na biało- niebiesko. Chwilę potem jak wejdę na obroty powyżej 1200 wogóle nie ma dymu ... Ciągnik nawet dobrze pali tylko jakby dziwnie chodził na początku , nawet raz na jakiś czas złapie jakby na 3 gary a po upływie kulkunastu sekund problem jest z głowy ... Oleju nie ubywa z niego na dużych obrotach czy też na małych w robocie nie pokazuje żadnego dymu... Dziwne jest to bo nawet 60 dymu po odpaleniu mi nie pokazuje a zetor kopci ... pomożecie ?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.