Zaloguj się, aby obserwować  
aras2010

wałek wom

Polecane posty

aras2010    0

witam!!! mam renault 110 54 i leci mi olej z wałka wom odkręciłem pokrywe w której jest jeden simering ale na wałku jest jeszcze jeden ale żeby go wyjąć to trzeba wyciągnąć wałek ktury niby sie wysuwa ale niewiem czy moge ten wałek spokojnie wyciągnąć? czy nic tam w środku nie spadnie? pomóżcie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wczoraj to rozbierałem i wydaje mi sie ze to nie jest drugi uszczelniacz tylko osłona łożyska. wałek wyskoczył mi wraz z dekielkiem na pare cm ale wsadziłem z powrotem. NIE WYCIĄGAŁEM całego założyłem nowy simering i złozyłem dekielek na silikon.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Levis    10

Mógłby ktoś powiedzieć czy wyjęcie WOM grozi rozsypaniem się czegoś w skrzyni?

Mam uszkodzony frez na swoim wałku i chciałbym oddać go do przetoczenia i wyfrezowania na mniejszy rozmiar ale boję się go wyciągać.

Odkręcałem dekiel, wałek lekko wychodzi razem z łożyskiem ale nie próbowałem go całkowicie wyjmować.

 

Ciągnik 951-4 skrzynia 12/12 bez półbiegów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wisniak222    1

a ile kosztuje taki simering na wałek bo u mnie tez się troche poci. Będę wdzięczny jak ktoś poda rozmiar :) Ja mam reno 113-14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Levis    10

Simmering pewnie max 20-30zł.

 

Sam simmering możesz bez obaw wymienić, odkręcasz 4 śruby i zdejmujesz tę obudowę w której jest uszczelniacz, nic więcej nie ruszasz.

Wymieniasz uszczelniacz i obudowę smarujesz silikonem przed skręceniem.

 

Jak wyjmę u siebie WOM to przy okazji wymienię simmering to powiem jaki jest dokładny rozmiar ale póki co mam nadzieję że ktoś powie czy można bez obaw wyciągać WOM.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj