Gucio12

Filtr powietrza C-330

Polecane posty

sawo10    1

Zawory mają duży wpływ na rozruch jak i pracę silnika.

Masz za mały luz na zaworach.

Może nie działa sama dźwignia od podnoszenia zaworów.

 

Jak wszystko jest ok powinien zapalić bez podnoszenia zaworów.

 

A tylko piszesz że po wyłączeniu odprężnika, czyli opuszczeniu dźwigni?

Na włączonym odprężniku kręci?

Edytowano przez sawo10

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Sprawdz rozrusznik. Jak komutator jest zaklejony syfem to rozrusznik jest słaby i tak właśnie kręci.

 

Może tez być za wczesny początek wtrysku paliwa. Łatwo to sprawdzć. Jeśli dasz gaz na stop i to samo się dzieje to ustawienie zapłonu jest wykluczone.

 

Ogólnie powinieneś zobaczyć wszystkie połączenia prądowe rozrusznika i akumulatora, ustawić zawory profilaktycznie.

 

Z tym olejem to ciekawe. Zobacz czy nie jest zaklejona siatka filtra powietrza bo nie wiem czy na nią patrzyłeś. A... i jaka była temperatura na polu jak paliłeś silnik? Przy dużych mrozach może część oleju wciągnąć do silnika jak mocno zgęstnieje. Jest mocno lepki i nie spływa z siatki do miski filtra tylko wciąga do kolektora.

 

 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szbigniew    0

Na polu buło ze 25 stopni, bo to bylo latem jak czyscilem filtr powietrza.

 

A na wlaczonym kreci, a gdy dam odpreznik w gore to silnik staje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sawo10    1

Wychodzi na to, że akumulatory słabe.

Tak jak kolega wyżej pisał sprawdź połączenia klem i masy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość czacha17   
Gość czacha17

Kolego z tym "stawaniem "silnika to jest raczej wina rozrusznika ,tulejki do wymiany i powinno być ok.,a co do oleju to jestem pewien jaka jest przyczyna bo miałem to samo w jednym z ciągników ,kupiłeś badziewny filtr powietrza w którym jest zamiast stalowej siatki coś podobnego do worka po cebuli ,taka plastikowa siatka ,nic się nie da zrobić jest tylko dwa wyjścia "albo podmienić filtr powietrza od ciągnika sąsiada (czego nie polecam )albo kup nowy filtr powietrza ,taki żeby była stalowa siatka i problem z głowy .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sawo10    1

Ale kolega pisał w pierwszym poście, że wymienił rozrusznik.

Tylko na jaki? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość czacha17   
Gość czacha17

Tak ,pisał że wymienił ,ale nie napisał że na nowy ,może kupił go w tym samym sklepie gdzie kupił filtr powietrza ,może była tak promocja na filtry powietrza z Chin że jak kupi filtr powietrza za 120 zł .to dostaje rozrusznik w promocji .Jak chcesz kolego wykluczyć winę rozrusznika to zmień na inny ,może być twój stary albo pożycz od kolegi i będziesz wiedział czy to jego "zasługa "że trzydziestce staje -silnik .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
albert1365    0

Chciał bym się dowiedzieć czy wkład filtra powietrza w ursusie c 385 idzie jeden czy dwa wkłady,bo przy wymianie rozdzielił się jakby na dwie części.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ginterpol    20

chyba chodzi o wkład filcowy podobny do siana :) haha.. i jeśli dobrze kojarzę to są 2 ale nie wiem czy nie pomyliłem czwórki z szóstka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil666p    0

Witam. Powiedzcie mi co znajduje sie w filtrze powietrza??? Jakie czesci sie tam zuzywaja, ktore nalezy wymienic z gory thx.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pooch    61

Głównie to chyba sam wkład filta powietrza się wymienia.


W rolnictwie siła!!! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pooch    61

Chyba nie ni znalazł, tylko pyta się co jest w środku kolego Wojtasie.


W rolnictwie siła!!! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

A ja mam pytanie takie, jaki założyć suchy filtr powietrza do c-330??, tego olejowego to już nie chce znać! A dla czego, już tłumaczę...

 

Kiedyś odkręciłem ten filtr i okazało się że w dolocie jest drobny piasek poprzyklejany do ścianek, wymieniłem wkład siatkowy ten dolny, bo tego górnego nie można ani wyjąć ani dokupić. Dzisiaj zdjąłem ten filtr znowu i też był piasek na ściankach dolotu, oleju z miski nie ubywa, wymieniam go co wymianę oleju silnikowego (superol cc40).

 

Macie jakieś porady? Może z jakiegoś samochodu będzie pasował, albo z ciągnika(tylko nie z JD albo czego innego, do ciapka nie musi być duży), może ktoś już zmieniał na suchy z jakichś przyczyn? Napiszcie, bo może jutro się coś kupi...

 

 


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    315

ten jak to nazwałeś "dolot" to nie jest coś w rodzaju "cyklonu" z dużych ursusów?


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

Chodzi mi o tą rurę po odkręceniu filtra powietrza, tam gdzie siedzą świece żarowe.


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Najwieksze zanieczyszczenia są wyłapywane przez siatke a najcięższe wyrzucane odśrodkowo w cyklopie. Musi mieć drożne szczeliny na bokach bo inaczej pujdzie to do filtra. masa ciągników ma takie filtry i nie słyszałem żeby gdzieś był z tym problem. Jak to piasek to zmień może cyklopa na większego i lepszego np z zetora.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

Wszystko jest dobrze uszczelnione, nie chce mi się już bawić z tym filtrem, a nowego mokrego nie kupie tylko jakiś suchy, tylko od czego właśnie?

Edytowano przez Junkers

KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    585

W filtrze w części górnej występuje podobna siatka której rzeczywiście nie można dokupić po odgięciu zabespieczenia można wyjąć wkład podtrzymujący który jest identyczny jak dolny-dotyczy filtra nowego typu ale w obydwu typach w razie wysypania wkładu czyszczącego można włożyć kilka sztuk wkładów od c360 jednak tylko wykonanych z tworzywa po uprzednim pozbawieniu ich ramek dają się wtedy łatwo kształtować koszt jednej to ok 12zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    585

ja też kiedyś myślałem o założeniu suchego i znalazłem rozwiązanie ale koszt to podwójny bo prawie 400 zł filtr kompletny od ursusa 6012 i jemu podobnych symbol fnz-620 wkłady kosztują ponad 150 zł/kpl ,posiadam case 4230 i tam też pasują te filtry więc kiedyś w przyszłości kupując nowe stare będę mógł wykorzystać do c330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukman2
      witam chciałem sie dowiedziec jak sie podkreca pompe w C-330???? <_<
    • Gość
      Przez Gość
      witam
      Problem jest praktycznie od dawna ale to olewałem
      Ogólnie to ciagnik ciezko pali chmura białego dymu jak juz złapie to dopuki sie troche nie zagrzeje to na jeden gar szczególnie na niskich obrotach jak sie przegazuje to ok a im zimniej tym gorzej
      Remont kapitalny ok 6lat temu rocznie ok 200mth ale nie widział orki ani ciężkiej roboty zawory ok pompa ok a przyczyny nie widac w sumie mozna tak robic bo mi to nie przeszkadza ale czy to nie wykonczy silnika jest dosc mocny nie pluje olejem i go tez nie bierze
       
      A jeszcze napisze w temacie kupiłem zetora z UK 7045 nie wiem jaki ma przebieg ale oleju nie bierze i wcale nie kopci co mnie martwi bo za to ciezko zapala wydaje mi sie dostaje za mało paliwa albo zapłon żle ustawiony
      A drugi problem to ze w zakresie od 1300-1700obr silnik dostaje sporych drgan ale nic w nim nie puka pracuje cicho co to moze byc????????
      pozdr
    • Przez PolandOnion
      Mam do wymiany chłodnice, nowa to koszt 500 zł a opinie mają takie że po roku czy dwóch i tak będzie dziurawa. Orginal Ursus niby lepsza ale tam już 1000 PLN. Montował ktoś chłodne z jakiegoś samochodu/busa ? Tam nie ma problemu że po roku padnie a i cena niższa. Z czego może pasować ?
    • Przez Deutz537
      Witam
      Co sądzicie o tej panewce z silnika c360?


    • Przez v11
      Ma ktoś doświadczenie w wymianie pompy CR -jak ustawić synchronizację pompy w stosunku do momentu  wtrysku  wtryskiwaczy  -pompa dwusekcyjna silnik sisu 6 cylindrów brak a raczej brak chęci zdejmowania pokrywy rozrządu bo to demontaż całego przodu nie ma dojścia do koła zamachowego   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj