Skocz do zawartości
Dawid132

Valtra n92 , n82 cena i opinie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Valtra
Dawid132    0

Witam.

Posiadam Belarusa 952,3 lecz chcialbym kupipic jeszcze jeden ciagnik mozecie mi powiedziec w jakich cenach wystepuja te dwa modele z wyposażeniem podstawowym . Prosze rowniez o opinie . Czy ten 90 km sprawdzi sie na 20 ha gospodarstwie ?? uprawiam warzywa wiec ciezko nie bedzie mial pracowal by przy agragacie 4,2 i talerzowce 5 m i plog 3 lub 3+1 . Z góry dziekuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

konrad82    50

Zna ktos może cenę valtry n 92 ???


kupie silos na pasze!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ravo95    2

Jaka jest cenowa róznica w cenach w wersji standard i hitech? I ile obecnie trzeba dac za n82 w wersji standard lub hitech?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ravo95    2

Jeżeli komuś przyda się ta informacja to n82 165 netto bez negocjacji w Kutnie. A jak z cenami tej valtry u innych dilerów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kalin84    0

lepsza bedzie n92 bo mam ta mniejsza to w takim agregacie daje rade ale troche juz tej mocy brakuje, i wcale takie oszczedne te ciagniki nie sa jak to obiecuja dilerzy ogolnie to maszyna dobra ale zwrotnosc nie powala

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak cię zwrotność nie powala to przy piastach są takie śruby weź je przekręć o jakieś cztery obroty, żeby błotniki miały jeszcze przestrzeń do maski...będziesz miał zwrotność.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kalin84    0

jak go kupowalem to cennik valtry nie obejmowal jeszcze czegos takiego jak skretne przednie blotniki a ciagnik jest z turem i to ogranicza skret blotniki sa szersze od opon i na zewnatrz go nie wysuniesz bo wiadomo co moze sie z nim stac.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Aj u mnie 480 pokrywają się świetnie z błotnikami. Ja też nie mam skrętnych..a że się połamią to tak łatwo się nie zdarzy..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez marcinn950
      Spotkał się ktoś z taką kontrolką ? Świeci na żółto podczas jazdy. 

    • Przez xxpresso
      Witam, mam problem z chłodzeniem, sprawdzona pompa, sprawdzony termostat. Co może być przyczyną? Proszę o pomoc?
    • Przez Rolnik117
      Witam mam problem bo niewiem czy nie mam za dużej temperatury w valtrze t 133 bo jak długo ciągnik chodzi w obciążeniu to wzkazowka przepolawia się w stronę czerwonego, jak wzkazowka powinna się znajdować 
    • Przez buchu21
      We valtrze wspomnianej w temacie wyświetla się mi kod błędu 
      L254
      I czy ktoś kojarzy ten błąd od czego jest 
    • Przez AchimR
      Za treść poniżej niektórzy mnie znienawidzą...
      Korzystając z pogody i chwili wolnego pojechałem do kuzyna (do Austrii, gdzie mają żniwa trochę wcześniej niż na Śląsku), a który od kwietnia jest zadowolonym posiadaczem Valtry T174, tak się złożyło, że pierwszego dnia trafiłem na serwisanta i od słowa do słowa...
       
      Zczytałem program z T174 w celu tuningu, ale z serwisantem dogadałem się tak, że mogę zczytać mocniejszy i słabszy model, który maja u siebie. (dodam, że nigdy dotychczas nie robiłem tak świeżego ciągnika!)
      Nie było T254, ale zczytałem T234 i T154.
      Wszystkie te ciągniki mają sterownik silnika EDC17CV41 i osprzętowo identyczny silnik.
      I teraz najlepsze - program sterownika silnika jest w 98% identyczny, różnica jest dosłownie w 15 mapach, 10 z nich pokazane jest poniżej.
      Pierwsze 5 patrząc od lewej robią większość roboty - to ograniczniki momentu obrotowego.

       
      Pierwszy myśl, "kopiuje mapy z T234 na plik T174", 5 minut + 20 kolejnych na zapis i ciągnik odpalił, testy w prawie 5-tonowej bronie talerzowej pokazały efekty. Potem już było tylko lepiej, nie mając programu z T254 ograniczniki zrobiłem przez ekstrapolację.

       
      Po tygodniu na polu wszystko było dobrze i poszliśmy o krok dalej, znowu ekstrapolacja ograniczników o kolejne 70Nm, ale tu już zrobiłem kilka dodatkowych map.
       
      W chwili obecnej ciągnik ma za sobą miesiąc pracy na parametrach około 290PS 1070Nm  (ISO 14396).
      Szczerze powiem, że nie wiem jaki ma to wpływ na zużycie jednostki napędowej. Jedyna awaria to pęknięty spaw na ramie głębosza Lemken.
      Testy z broną talerzową pokazały, że seryjna T174 potrafiła utrzymać prędkość ~8-10km/h, a po tuningu bez problemu 15-16km/h
       
      Zużycie paliwa (l/h) spada sporo, ALE tylko wtedy gdy prędkość z maszyną jest podobna jak do serii - ciągnik pracuje na wyższym biegu i niższych obrotach. Oszczędność paliwa jest też zauważalna przy większej prędkości (l/mth), ale tu wykorzystuje się moc skracając po prostu czas pracy.
       
      Z mojego punktu widzenia: ciągnik jest bardzo dobry pod względem silnika, takie podejście poprzez ograniczanie parametrów kilkoma mapami świadczy o elastycznej jednostce. Dodatkową moc można zrobić bez kombinacji, coś jak VW zrobił w Caddy (samochód użytkowy - nie osobówka) i co robi Cummins (którego silniki uważam za naprawdę dobre).
      Silnik zbudowany z zapasem, teoretycznie powinien długo posłużyć. Dla porównania dodam, że w osobówce wykrzesanie dodatkowych 10-20% mocy w szerokim zakresie obrotów przy sterowniku typu EDC17 to czasem i 50map do zmiany.
       
       
       
       


×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.