Skocz do zawartości
wojtek900

Jaka Valtra 85-120 KM lata 95-2002 ?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
wojtek900    0

Witam wszystkich.

Zastanawiam się nad kupnem używanego ciągnika Valtra. Moim celem jest taki z lat 95-02 nie nowszy. Zapotrzebowanie mocy max 120KM a najmniej 85 KM, głównie do transportu. Chciałbym się dowiedzieć jaki najlepiej wybrać i jak jest z awaryjnością w tych ciągnikach, jakie posiadają rozwiązania, przełożenia, elektronika, spalanie, jak to wygląda w kabinie, jak uciąg ?? A jeżeli nie Valtra to jaki najlepiej ekonomiczny ciągnik do transportu ?? Chciałbym żeby mi się to nie rozleciało zaraz.

Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    125

Myślę że do transportu najlepiej coś z serii 6000 Mezzo lub HiTech konieczne ze skrzynią 36/36 ponieważ posiada ona 3stopniowy PowerShift.

Napisz jaką sumą pieniędzy dysponujesz wtedy będzie łatwiej coś doradzic...


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek900    0

No myślę że tak 65 tys. ale to wszystko zależy od stanu i wyposażenia.

Edytowano przez wojtek900

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

MgrLukash    125

Za tyle to idzie coś znaleźc ale cudo to niebędzie w tym przedziale mocy i wieku mieści się kilka modeli z serii Mezzo 6300, 6400, 6600, 6800 od biedy można trafic coś z serii HiTech ale w sumie rwers EH w transporcie niepotrzebny...

 

Te 2 większe modele można spotkac ze skrzynią 50km/h

 

Sporo tych ciągników jest sprowadzonych z Francji mają one nieco niższe ceny ale nieposiadają pneumatyki dodatkowo ciągniki sproadzone z tego kraju do 1996r mają zablokowany 4 bieg na każdym zakresie ponieważ we Francji w tamtych latach obowiązywało ograniczenie prędkości dla ciągników do 30km/h.


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek900    0

A jak to jest z tymi napędami w tych ciągnikach, bo ogladałem valtrę z tej serii 800-900 (byla okazja) lecz w niej nie bylo zadnych blokad na 4 kola nawet, więc nie wiem czy tak wszystkie mają czy tylko ten ?? Tak wogóleto jak jest z elektroniką w tych ciągnikach, dużo, psuje się ?? Jak zachowują się te ciągniki w terenie podczas ciągania różnych maszyn uprawowych lub przyczep ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    125

Mój 6400 ma chyba normalne blokady ;)

Elektronika raczej nie powinna się psuc a poza tym nie ma jej zbyt wiele bo są to raczej proste, wręcz toporne maszyny :P

Fińske ciągniki z serii 6000 i 8000 mają silniki położone nad przednią osią przez co mają dobry rozkład mas co w praktyce przekłada się na doby uciąg podczas prac polowych ;)


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    125

Obie te serie mają taką konstukcję ;) sreia 6000 to są głównie ciągniki 4 cyl. (za wyjątkiem 6100 i 6900) seria 8000 6cyl ciągniki :) Spalania niestety niemierzyłem :lol:

 

tu masz dane tech. serii 6000 Mezzo:

 

http://www.konedata.net/Traktorit/Valmet6000.htm

http://www.konedata.net/Traktorit/Valmet6600.htm


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Farmer2017
      Witam.
      Składam wniosek na prow. Planuje kupno ciagnika 140 - 160 km. Ciagnik bedzie typowo do cieżkich prac oraz transportu. Podpowiedzcie jaki wybrać. Który jakie ma wady i zalety oraz o jakich usterkach słyszeliście.
    • Przez Paatryk12dsa
      Witam wszystkich, jaką polecacie prasę do ciągnika 100km? Rolująca lub kostkującą najlepiej w okolicach 10 tys. Ciągnik miałby z nią pracować na górzystych terenach.
    • Przez szymonidas9
      Witam, dzisiaj chciałem odpalić ciągnik i zoonk... rozrusznik kręci ale nie może wejśc na obroty więc to nie wina akumulatora..
      Podłączyliśmy  ciągnik do nagrzewania tego ich systemowego ale to podobno nic nie daje, bo ogrzewa tylko płyn chłodzący  tak mi powiedział serwisant.
      Stwierdziliśmy, że może to wina zamarzniętego paliwa, więc dmuchaliśmy nagrzewnicą na silnik i filtry i w końcu odpalił, pochodził z 5 min i zgasł po czym wyświetla sie kontrolka błędu i informacja zbyt małego ciśnienia paliwa. Wiec ponownie nagrzewaliśmy i ta sama sytuacja x2
      Pytanie moje brzmi, co robić ?
      co jest przyczyną? Zatkane filtry paliwowe- jeśli tak to jak je wykręcić ?
    • Przez fartom
      Koledzy , wie ktoś może jaka będzie stawka dopłat do krów i młodego bydła w tym roku?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.