Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Sebastian

Jak jest z awaryjnoscia PRONAROW 1025 i z jakimi maszynami moze cobie?

Polecane posty

pioter    44

niedaleko mnie jest pgr kuzyn pracuje tam na warsztacie.mają dwa 1025.w pierwszym po ok 100 mth jak się sprzęgło rozleciało i go rozebrali to się z niego wysypało pozbierali, laweta, serwis.drugim jak jechali to już po drodze swiatła zgasły jak nim przyjechali to nawet miał silniczek od wycieraczki spalony cała instalacja do wymiany..no ale 3 lata już nimi jeżdża


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kserkses    2
.drugim jak jechali to już po drodze swiatła zgasły jak nim przyjechali to nawet miał silniczek od wycieraczki spalony cała instalacja do wymiany..

jeśli przypadkiem przy chodzącym silniku rozłączył się hebel ( wyłącznik masy ) to niestety normalne , widziałem kiedyś taki przypadek w Żuku - żadna zarówka nie ocalała ( obojętnie włączona czy nie ) .


<b>"Do biznesu idzie się dla pieniędzy, a do polityki dla naprawdę dużych pieniędzy" </b> G.Schetyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    44

maszyny?:)to jest pgr widzałem jak kosili łąki rotacyjnymi-1,6m,póżnij je grabili grabiarkami-7 gwiazdowe i widzałem rozsiewacz nawoz 1,5t i opryskiwacz 2500l-napewno się nie narobią bo od roboty mają jd..


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coolman111    54

Jeśli chodzi o Pronara 1025 to za bardzo nic nie potrafie powiedzieć, ale jeśli chodzi o Belarusa 1025 to właśnie mój kolega ma i złego słowa nie może o nim powiedzieć ;). Ma go już 9 lat i jak na razie sprawuje się dobrze. Co do maszyn to agreguje go z pługiem Unia Grudziadz 4*40. Do tego jakiś agregat (firmy nie pamiętam) uprawowy o szer. 4,20m. Do tego ma 2 przyczepy 6t ;).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kraker    1

A u mnie we wiosce facet ma pronara tego 120KM zaora troche i musi spuszczać olej bo sie grzeje i pompa nie chce podnasić, wlewa drugi (zimny) a gdy ten się zagrzeje to tamten sie schłodzi i zanowy wymienia. A słyszałem że hamulce są bardzo awaryjne


MF & Zetor siłą naszej gospodarki

Wszystkie moje materiały chronione prawem autorskim

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
and    0

Do tych ciągników trzeba podchodzić bardzo indywidualnie.

Co egzemplarz to inny przypadek.

W okolicy ma gościu i chyba nie narzeka, ciąga 3m aktywne, belkę claasa, 4 skiby...


can do

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Chota    1
Do tych ciągników trzeba podchodzić bardzo indywidualnie.

Co egzemplarz to inny przypadek.

W okolicy ma gościu i chyba nie narzeka, ciąga 3m aktywne, belkę claasa, 4 skiby...

a jaka klase ziemi macie ???


URSUS-Moc i Potęga
IHC-Jeszcze więcej mocy!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
and    0

Jakie ma ten konkretny gość to nie mogę powiedzieć na 100%, ale spodziewam się, że lllb-lVa, miejscami gliniasta, taka jest przynajmniej w kawałkach należących do naszego gospodarstwa położonych najbliżej jego pól. A tak ogólnie to paleta od właśnie llla nawet do VlRz, niestety.


can do

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniek1480    0

po 1 trzeba uwarzac na sprzeglo i hamulce moj woj na pierwszym wyjezdzie w pole stracil hamulce a puzniej spalil sprzeglo

po 2 przeba uwarzac na wszystkie przewody niedaleko kol i tym podobne sa one nie zabespieczone i sie poprostu przecieraja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

w tych ciągnikach to trzeba uważac na wszystko doszłem do takiego wniosku jak co dzień musisze zjeżdzac z pola żeby coś naprawiac wcześniej go chwaliłem ale się tak nie psuł,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DawidM    1

Traktor oszczędny ale przyznać trzeba, że drobnych awarii zazwyczaj nie brakuje. Wspomniane wyżej hamulce to jego bolączka, niedociągnięcia w kabinie, podnośnik itd. U mnie pracuje z dość ciężkimi i sporymi maszynami, bo ciąga aktywny agregat uprawowo-siewny, gruber 3m (7 łap) i pług obracany 4- skibowy dodatkowo od tego roku z wałem. Na szczęście z głównymi podzespołami nie było problemu (silnik oraz skrzynia biegów)...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez AgroRolnikŚląskiTeam
      Witam mam problem z Pronarem 82SA polegający na tym że cały czas świeci radio w kabinie po odłączeniu "prądu" przez ten wyłącznik przy schodach i w momencie gdy ciągnikiem "potrząsłem" to radio się wyłączą i po chwili znowu świeci ... Aż do momentu w którym przekręciłem 3 razy stracyjką bo chciałem go odpalić i chu*a wszystko zgasło i zwora 12/24 V się przepaliła i teraz jest taki problem że po wymianie tej zwory / przełącznika 12/24 cały czas kręci aż do momentu w którym odłączę przewód od akumulatorów (na zworze pierwszy od siebie) . 
       
    • Przez P107R
      Witam,
      Kilka dni temu jednego z MTZ 82 w moim gospodarstwie zastąpił Pronar 1025a 2007r, jest to nowy nabytek więc nie znaj jeszcze jego zachowań, ale jedno jest co najmniej dziwne...
      Otóż dzisiaj po odpaleniu sprzętu i wyjechaniu z garażu zdziwiłem się, gdy wybiłem bieg na luz, a po puszczeniu sprzęgła ciągnik wyraźnie powoli się toczył... dopiero gdy dźwignią zmiany zakresów wybiłem na luz to ciągnik się całkowicie zatrzymywał, no i w miarę rozgrzewania się ciągnika ten objaw zanikał, czy to normalne?
      W sumie to dzisiaj po raz drugi od zakupu się nim przejechałem, no ale wydaje mi się że tydzień temu tego nie było poza tym dzisiaj był mróz -2,5 stopnia czyli trochę chłodniej niż tydzień temu, ma to wpływ na jakiś mechanizm w skrzyni biegów?
    • Przez Jarczan
      Na lato zakupiliśmy pronara i wiadomo filtry oleje profilaktycznie należało by wymienić. Po spuszczeniu (olej byl czarniutki) i wlaniu hipola przekładniowego olej się zwarzył tak więc rozgrzalismy go, wypuściliśmy i nalaliśmy nowy który również się zwarzył. Jakieś pomysły jak uporać się z tym problem?
    • Przez szpeniek26
      Witam mam problem ze sprzęgłem w pronarze 82SA a mianowicie jego brak, czasem jest tak że pedał sprzęgła praktycznie sam po lekkim nacisnięciu leci do podłogi, nie moge wbić żadnego biegu, jak szybko nim poruszam to odbije i jest ok.
      Prosze o pomoc.
    • Przez AgroRolnikŚląskiTeam
      Witam od pewnego czasu zastanawiam się co jest z tymi ruskimi silnikami d 243 (Pronar 82 SA) że gówno widzą a kopcą jak głupie . Mój nawet na pusto pod górkę niewielką z turem łc 1650 na pełnej czwórce po asfalcie kopci na czarno , podczas orki pod górę z 10 stopni - góra 13 w pługu 4x40 na 2 polowej z reduktorem puszcza taki dym że aż jest ciemno a w nocy to i widać ogień z tłumika na 5-10 cm , rozumiem że jest dość spore obciążenie i w instrukcji jest napisane 100-120 km ale dajcie spokój prosty ursus c 360-3P w pługu 2 skibowym na 3 szosowej dymka nie puści a nieraz jest tak że aż z obrotów spada . Ostatnio dość sporo jeździłem Pronarem (82 SA) w przyczepie autosance z 7 t jęczmienia i byle jaka górka i do 3 szosowej trzeba było redukować . 
      Dodam że mój egzemplarz ma ok. 3300 mtg .
×