Skocz do zawartości
News
Zaloguj się, aby obserwować  
Sebastian

Jak jest z awaryjnoscia PRONAROW 1025 i z jakimi maszynami moze cobie?

Polecane posty

pioter    45

niedaleko mnie jest pgr kuzyn pracuje tam na warsztacie.mają dwa 1025.w pierwszym po ok 100 mth jak się sprzęgło rozleciało i go rozebrali to się z niego wysypało pozbierali, laweta, serwis.drugim jak jechali to już po drodze swiatła zgasły jak nim przyjechali to nawet miał silniczek od wycieraczki spalony cała instalacja do wymiany..no ale 3 lata już nimi jeżdża


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kserkses    2
.drugim jak jechali to już po drodze swiatła zgasły jak nim przyjechali to nawet miał silniczek od wycieraczki spalony cała instalacja do wymiany..

jeśli przypadkiem przy chodzącym silniku rozłączył się hebel ( wyłącznik masy ) to niestety normalne , widziałem kiedyś taki przypadek w Żuku - żadna zarówka nie ocalała ( obojętnie włączona czy nie ) .


<b>"Do biznesu idzie się dla pieniędzy, a do polityki dla naprawdę dużych pieniędzy" </b> G.Schetyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    45

maszyny?:)to jest pgr widzałem jak kosili łąki rotacyjnymi-1,6m,póżnij je grabili grabiarkami-7 gwiazdowe i widzałem rozsiewacz nawoz 1,5t i opryskiwacz 2500l-napewno się nie narobią bo od roboty mają jd..


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coolman111    55

Jeśli chodzi o Pronara 1025 to za bardzo nic nie potrafie powiedzieć, ale jeśli chodzi o Belarusa 1025 to właśnie mój kolega ma i złego słowa nie może o nim powiedzieć ;). Ma go już 9 lat i jak na razie sprawuje się dobrze. Co do maszyn to agreguje go z pługiem Unia Grudziadz 4*40. Do tego jakiś agregat (firmy nie pamiętam) uprawowy o szer. 4,20m. Do tego ma 2 przyczepy 6t ;).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kraker    1

A u mnie we wiosce facet ma pronara tego 120KM zaora troche i musi spuszczać olej bo sie grzeje i pompa nie chce podnasić, wlewa drugi (zimny) a gdy ten się zagrzeje to tamten sie schłodzi i zanowy wymienia. A słyszałem że hamulce są bardzo awaryjne


MF & Zetor siłą naszej gospodarki

Wszystkie moje materiały chronione prawem autorskim

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
and    0

Do tych ciągników trzeba podchodzić bardzo indywidualnie.

Co egzemplarz to inny przypadek.

W okolicy ma gościu i chyba nie narzeka, ciąga 3m aktywne, belkę claasa, 4 skiby...


can do

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Chota    1
Do tych ciągników trzeba podchodzić bardzo indywidualnie.

Co egzemplarz to inny przypadek.

W okolicy ma gościu i chyba nie narzeka, ciąga 3m aktywne, belkę claasa, 4 skiby...

a jaka klase ziemi macie ???


URSUS-Moc i Potęga
IHC-Jeszcze więcej mocy!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
and    0

Jakie ma ten konkretny gość to nie mogę powiedzieć na 100%, ale spodziewam się, że lllb-lVa, miejscami gliniasta, taka jest przynajmniej w kawałkach należących do naszego gospodarstwa położonych najbliżej jego pól. A tak ogólnie to paleta od właśnie llla nawet do VlRz, niestety.


can do

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniek1480    0

po 1 trzeba uwarzac na sprzeglo i hamulce moj woj na pierwszym wyjezdzie w pole stracil hamulce a puzniej spalil sprzeglo

po 2 przeba uwarzac na wszystkie przewody niedaleko kol i tym podobne sa one nie zabespieczone i sie poprostu przecieraja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

w tych ciągnikach to trzeba uważac na wszystko doszłem do takiego wniosku jak co dzień musisze zjeżdzac z pola żeby coś naprawiac wcześniej go chwaliłem ale się tak nie psuł,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DawidM    1

Traktor oszczędny ale przyznać trzeba, że drobnych awarii zazwyczaj nie brakuje. Wspomniane wyżej hamulce to jego bolączka, niedociągnięcia w kabinie, podnośnik itd. U mnie pracuje z dość ciężkimi i sporymi maszynami, bo ciąga aktywny agregat uprawowo-siewny, gruber 3m (7 łap) i pług obracany 4- skibowy dodatkowo od tego roku z wałem. Na szczęście z głównymi podzespołami nie było problemu (silnik oraz skrzynia biegów)...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Rolnik551
      Da radę rozjechac ciągnik od tyłu muszę doiść do skrzyni a nie chce reduktora i wszystkiego rozbierać 
    • Przez Jakub766
      Witam Poszukuję osoby lub firmy, która założyła by w moim pronarze kompletną instalację EHR (sterownik, przewody itp.) w rozsądnej cenie. Pozdrawiam
    • Przez Rolnik551
      Puścił gwint na siłowniku wspomagania wiercilem spawałem ale to dużo nie daje myślę o wymianie siłownika i chyba lepszy by był o mniejszej średnicy tłoka mniej oleju by potrzebował bo ten oryginał to przesadzone jak myślicie znajdę coś podobnego?? 
    • Przez Tomasz2106
      Witam
      Zakupilem ciagnik pronara 1025a 105KM jaki polecacie do niego agregat uprawno siewny i agregat ścierniskowy??
    • Przez Demix
      Witam. Jestem tu nowy, możecie mi napisać co to może być jak znika płyn chłodniczy w MTZ 320,4 silnik Lombardini , ma przejechane zaledwie 80 godzin pracy, jest prawie nowy na gwarancji, ale serwis mojego dilera jest taki że nic nie umieją, nie potrafili mi go odpowietrzyć po wymianie filtrów, dzwonili do innych serwisów " jak to się robi " banalnie proste. Aż strach im powierzyć taką naprawę. A jest na gwarancji. A może znacie naprawdę dobrego mechanika, od takich traktorów MTZ. Jeśli byłby taki gdzieś bliżej powiatu Rawa Mazowiecka, lub Mszczonów, lub Nowe Miasto nad Pilicą , a jesteście pewni że poradzi sobie z każdą naprawą to napiszcie mi na priw. ( bo tu chyba nie przejdzie )  numer telefonu do niego. Dodam jeszcze że w silniku słuchać klekot gdzieś w górnej części silnika Lombardini. 
      Pozdrawiam.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.