Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Balugass

7800 co ile wymiana oleju??

Polecane posty

Balugass    0

Witam!!!

co ile trzeba wymienić olej w:

1)skrzyni biegów

2)mostach i zwolnicach

3)silniku

dodam ze smigam na olejach firmy fusch titan

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorzr    0

Witam!!!

co ile trzeba wymienić olej w:

1)skrzyni biegów

2)mostach i zwolnicach

3)silniku

dodam ze smigam na olejach firmy fusch titan

 

silnik po 100 a potem co 250h, skrzynia 16000h, mosty i zwolnica po 100 h a potem po 1600h


sklepagroserwis.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Balugass    0

silnik po 100 a potem co 250h, skrzynia 16000h, mosty i zwolnica po 100 h a potem po 1600h

 

jd nie jest nowy bo jest z 93roku i ma 20tys mth a w skrzyni nie co 1500mth??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

grzegorzr    0

jd nie jest nowy bo jest z 93roku i ma 20tys mth a w skrzyni nie co 1500mth??

O jedno zero za duzo wskoczyøo powinno byc 1600h. Wiékszosc serwisów robi po 100h pierwszy przeglad. Dlatego pozniej wychodzi jak piszesz po 1500h. (Napisalem ogolnie jak wyglada plan przegladow).


sklepagroserwis.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Balugass    0

O jedno zero za duzo wskoczyøo powinno byc 1600h. Wiékszosc serwisów robi po 100h pierwszy przeglad. Dlatego pozniej wychodzi jak piszesz po 1500h. (Napisalem ogolnie jak wyglada plan przegladow).

dzięki wielkie :D a filtr paliwa orientujesz sie??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorzr    0

na to nie ma reguły. wszystko zalezy od PALIWA. a jak wiadomo u nas jest ..... Serwis wymieni ci po 100h a potem co 250h. To czy dobrze czy źle nie będę komentował (każdy ma prawo odmowy wymiany tych filtrów) . Ale jeśli ktoś ma paliwo dziwnego pochodzenia to co 250 h (licząc od 100h) będzie rozsądną wymiana.


sklepagroserwis.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mikad    247

Olej w skrzyni co 1500 ale filtry co 750 wg instrukcji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez marciniu94
      Witam. Mam pewne pytanie otóz dwa lata temu kupiłem ciągnik john deere 6506 i zauważylem, że kiedy włącze przedni napęd słychać w skrzyni dziwne dźwięki, takie jakby stukanie, zwlaszcza kiedy jedzie sie na wstecznym. Ostatnio zastanawiamy się nad założeniem do niego tura i stąd moje pytanie czy ktoś wie co to może być, czy może ten typ tak ma. Bardzo proszę o odpowiedz, z góry dziękuje. 
    • Przez miron_ol
      Witam, szukam ciągnika i wybór padł na JD 7600. Znalazłem w necie ogłoszenie z takim ciągnikiem ale skrzynia jest w trybie awaryjnym, ciągnik jeździ ale 2 km/h. Sprzedający mówi że to wina modułu i wystarczy go wymienić, naprawić. Wydaje mi się że to może być coś więcej, bo jeśli to tylko moduł to dlaczego tego nie zrobi i wystawi ciągnik w normalnej cenie a nie powiedzmy promocyjnej. Podejrzewam że skrzynia nadaje się do remontu. Proszę was o informację co może być z tą skrzynią, jaki mniej więcej koszt naprawy i gdzie ewentualnie mogę ją zrobić. Jestem spod Olsztyna, Warmińsko-mazurskie. 
       
    • Przez minas
      Co myślicie o tych starszych modelach (lata produkcji 92-97), warto to jeszcze kupić? Wiadomo, że przebiegi mają już ok. 8 tyś mtg albo i więcej. Jak wygląda awaryjność, komfort, spalanie itd. Z góry dziękuje za wszystkie opinie.
    • Przez Macase
      Witam. Gdzie znajduje się pompa hydrauliczna w ciągniku john deere 3030. Chodzi o tą pompę mniejszą wspomagającą tą na zewnątrz. Trzeba rozpoławiać ciągnik?? z góry dziękuję
    • Przez szmyra
      Witam, posiadam ciagnik JD 6600 i od pewnego czasu coraz rzadziej załącza mi wom, dokładnie wygląda to tak, że załączam go i czasem od razu się włączy, jednak gdy go wyłączę i chce zaraz załączyć to zaczyna migać kontrolka i trzeba parę razy zał i wył aż w końcu zaskoczy, nie raz nawet po wyłączeniu womu kontrolka przez chwile mruga. Zacząłem od zamiany cewek z blokady mechanizmu ale to nic nie dało, podejrzewam że mógłby to być przekaźnik ale w skrzynce z bezpiecznikami nie ma przekaźnika od womu ani przedniego napędu czy blokady dyferencjału (te trzy podzespoły są na jednym bezpieczniku) i chciałem zapytać czy ktos się orientuje jak to jest tu rozwiązane, czy przekaźnik jest gdzies schowany, czy to przez komputer idzie, rozebrałem też sam załącznik, który jest na górze ale jest w świetnym stanie i nie wiem gdzie teraz ręce wsadzić, czego szukać. Proszę o pomoc, z góry dziękuję
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.