YoshimurA

Fendt 936 czy John Deere 8530???

Polecane posty

brzozak2    241

tak vario ma wieksze zapotrzebowanie na moc chlodzenia i jest to jedna z przyczyn mniejszej sprawnosci tej przekladni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
statek    140

brzozak jak mozesz to odp na email, lub wykasuj wiadomosci w skrzynce bo nie moglem Ci nic wyslac na prv


Fendt 412 TUZ WOM TI TMS, MF 5435 z ładowaczem Stoll 15, NH T5060, JCB 527-58, Zetor 7211, wóz sano 10m3 agregat ares l/z siewnik famarol i gaspardo SP4, Joskin Modulo2 8400l, gruber Rolmako 3m, sieczkarnia Claas Jaguar 840 + kemper 3000, pług kverneland AB 100. 130ha i 200 krówek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lexioner    0

Aha, czyli Vario łątwiej przegrzać i jest to pewne ryzyko w używkach. Ale mieszanie sie oleju w skrzyni AP tez może być ryzykowne prawda? Ciekawe która skrzynia moze byc bardziej awaryjna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lexioner    0

No chyba że by sie chlodnica porzadnie zabrudzila? ale to chyba mało możliwe. Przy vario to tylko problem jezeli nie przelaczy sie ciagnika na wolnijszy zakres przy pracach polowych, wtedy mozna przegrzac. A co z mieszaniem sie olei w AP, czy jest jakies wieksze ryzyko uszkodzenia skrzyni z tego powodu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    31

Jak się chłodnice zabrudzą to się wszystko będzie grzało. Nie wiem jak tam dokładnie to jest ale tak myślę, pozatym pewnie są czujniki, kontrolki i sygnał dźwiękowy w kabinie tzn według mnie powinien być a czy jest niewiem bo nie mam Vario

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

A co z mieszaniem sie olei w AP, czy jest jakies wieksze ryzyko uszkodzenia skrzyni z tego powodu?

jak pokazuje praktyka tak. jesli kupywac nowy sprzet to po prostu trzeba sobie zdawac sprawe, ze wymienia sie wszystko dokladnie tak jak producent zaleca (filtry i oleje czekaja na polce na wybicie godziny "0", a nie jak to bywa przewaznie, ze "dokancza" sie sezon i wtedy wymiany).

no i trzeba zadac sobie ten trud, wziac starszzy ciagnik, wymienic w nim olej na nowy, przeplukac wszystkie silowniki w maszynach i pozniej dbac o instalacje kazdego ciagnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
garek    155

trafiłem na ten temat i gratuluje wszystkim którzy się w nim wypowiadają:) Moim marzeniem jest mieć taki dylemat który z tych dwóch ciągników kupić


 Trzeba być nienormalnym żeby być rolnikiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
statek    140

na zakresie szosowym tzn "II" ciagnik nie pojdzie Ci w ciezkiej, podkreslam ciezkiej pracy. Lekki agregat i plug da rade ale juz gruber itp nie. Takim czyms mozna zalatwic vario.

 

Co do przegzania nie wiem co trzeba robic i co podczepic zeby przegrzac fendta. Chyba podpiac maszyne o wiekszym o polowe zapotrzebowaniu mocy i nie czyscic chlodnic. fajna sprawa jest to ze powietrze jest tez zasysane z boku chlodnic a nie tylko od przodu


Fendt 412 TUZ WOM TI TMS, MF 5435 z ładowaczem Stoll 15, NH T5060, JCB 527-58, Zetor 7211, wóz sano 10m3 agregat ares l/z siewnik famarol i gaspardo SP4, Joskin Modulo2 8400l, gruber Rolmako 3m, sieczkarnia Claas Jaguar 840 + kemper 3000, pług kverneland AB 100. 130ha i 200 krówek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
baryla    0

vario mozna zajezdzic rowzniez szybko chamujac skrzynia majac z tylu duzy ladunek...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
statek    140

po to jest hamulec:)


Fendt 412 TUZ WOM TI TMS, MF 5435 z ładowaczem Stoll 15, NH T5060, JCB 527-58, Zetor 7211, wóz sano 10m3 agregat ares l/z siewnik famarol i gaspardo SP4, Joskin Modulo2 8400l, gruber Rolmako 3m, sieczkarnia Claas Jaguar 840 + kemper 3000, pług kverneland AB 100. 130ha i 200 krówek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez FarmerPL6075
      Trochę ponad 3000 mth i 6 lat na naszym Gospodarstwie. FT Heritage 6075 DTn chodzi głównie z paszowozem




    • Przez jakubgor123
      Tak jak w tytule poszukuję ciągnika do 40 tysięcy może być 4x4 lecz nie jest to konieczność co polecacie ? Minimum 80KM
    • Przez Janusz_m
      Witam szanowne Grono.
       Doradżcie proszę , czy  ciągnik Kubota MU 5502 sprawi się dobrze na winnicy, czy ktoś ma i jest zadowolony? Czy lepiej szukać czegoś innego między 50 - 60 Km i jaki z ciągników byście polecili?
      Z góry dziękuję i pozdrawiam.
    • Przez TomZet
      Dzień dobry,
      posiadam Zetor 5245  4x4 z 1989 roku, chcialbym wymienić na cos nowego w budżecie 130-160k brutto.
      Chciałbym żeby był 4x4 w okolicach 50kM, Zatory Major chodzą w okolicach 200k, chciałbym cos 40-50k taniej.
      Co mi polecicie sprawdzonego? 
    • Przez MalyRolnik18
      Witam. Jest kilka różnych tematów o tych ciagnikach ale jasno określonego nie ma, dlatego zakładam nowy temat dla siebie i ludzi którzy będą zainteresowani tym ciągnikiem. Mianowicie. Pytanie kieruje do osób które użytkują lub użytkowali ciągnik Renault 103.14, chciałbym się wszystkiego o nim dowiedzieć tzn. jaki komfort, jakie prędkości w pracach polowych? Jakie spalanie? Jakie awarie najczęściej występują w tych modelach, jak z dostępnością części i trudnościami w naprawach? I przede wszystkim na co zwrócić szczególną uwagę przy oględzinach?  żeby nie wpaść na przysłowiową minę. Zapraszam serdecznie wszystkich którzy mieli lub mają doczynienia z takim ciągnikiem do dyskusji i pomocy, z góry dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj