Polecane posty

Antekpirat    0

Wczesniej u mnie ta kontrolka wcale sie nie swiecila to rozebralem to konsole i byla tam taka puszka z 2 kabelkami (czarna okragla )i w niej poszedl toki rezystor czy cos takiego i go wymienil i wszystko dzialalo ateraz jest tak jak u ciebie z tym ze wczesniej dzialalo sterowanie z blotnikow a teraz juz nic

Ten przekaznik o ktorym muwisz to u mnie on pyka jak probuje z blotnikow sterowac to tak jakby sie rozlaczal tylko u mnie jest taka sytuacja ze swieci sie kontrolka zapchania filtru i jak wymienilem na nowy to za 2 tygodnie to samo i rozcialem stary filtr i mam opilki i teraz sie zastanawiam czy przypadkiem to niema wplywu na dzialanie podnosnika moze byc za maly przeplyw oleju ?? ktos wyzej napisal ze chamulce sie skonczyly ale chamuje dobrze nie widze roznicy

Moze reczny bo niedzialal od samego poczatku i od niego cos tam sie starlo Kto robil polbiegi i wymienial tarczki i spreglo i ile to go kosztowalo czesci i robocizna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Szymon089    0

Zacznę od podstaw, czyli od opisu dźwigni 1 sterowania podnośnikiem

 

pozycja:

 

N - neutralna

R - robocza - trzeba wcisnąć dźwignię, żeby przejść do trybu roboczego - u mnie się to przycina i nie zawsze załapie

d - opuszczanie

D - zablokowanie dźwigni w pozycji opuszczania

g - podnoszenie

G - zablokowanie dźwigni w pozycji podnoszenia

 

W trybie roboczym można operować podnośnikiem dźwignią 2. Regulujesz nią wtedy wysokość podnośnika, tak jak dźwignią 1 (regulacja pozycyjna), lub wielkość obciążenia przy którym zostanie zmniejszona głębokość pracy zaczepionej maszyny (jak np. ciągnik będzie miał za ciężko w pracy z pługiem to sam go lekko podniesie - regulacja siłowa)

Gdy w trybie roboczym naciśniesz przyciski podnoszenia/opuszczania na błotnikach to dźwignia 2 przestanie działać i trzeba będzie wyjść dźwignią 1 do pozycji Neutralnej, a następnie znów do Roboczej.

 

Pm - pokrętło małe - regulacja szybkości opadania obciążonego podnośnika

Pd - pokrętło duże - przestawianie pozycji siłowej/pozycyjnej/mieszanej przy pracy z maszynami.

 

 

img1597b.th.jpg

 

Witam Panowie. Posiadam Case'a 5130 i ciekawi mnie kwsetia przełączania na sterowanie tą wajhą zamiast tą dzwignią, która ma 4 pozycje. Jeśli dobrze zrozumiałem to jaki jest "skok" tego wcisniecia pierwszej dzwigni i czy zostaje ona wcisnieta, czy wraca do pozycji, zeby przelaczylo sie na tryb ktorym mozemy sterowac dzwignia nr 2. U mnie chyba to nie działa, a nacisniecie dzwigni 1 jest jak klikniecie guzika. Przepraszam za zawiłe wytłumaczenie . Jutro mogę nagrać filmik w razie potrzeby

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Antekpirat    0

Jak popchniesz raz do ten przelacznik to mozesz sterowac dzwignio nr2 jak rowniez przelacznikami na blotniku

a jezeli przelaczysz do tylu to bedzie ci podnosil i jak puscisz to wruci do pozycji neutralnej

Oto ci chodzilo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danio412    0

no to chyba naprawde doje****** kupil bo jak kupuje ciągnik 94rok, 6tys. mtg. i widzę ze jest zadbany w środku, to remontu moge się spodziewac dopiero za 2-3tys mtg (statystycznie).

 

 

 

 

to powiedz temu znajomemu, że tam w silniku jest taki otwór, i wlewa się do niego olej...

a pozatym, kupowanie bezyny z "tanich stacji" do takiego ciągnika to naprwade strzał w dziesiatkę, bo myśle ze nie ma innych przyczyn niz te co podałem wyzej w związu z zatarciem

 

 

 

 

Cześc jestem nowy ^^ .I hcialem się spytać czy lwpiej kupić renuwke 155-54 czy case 5140.???? :huh: :huh:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jack83    28

panowie dlaczego ''niemiecki''5120 może jechać 40km/h a mój francuski odpowiednik tylko 30km/h skąd ta różnica?dodam ze mam ogumienie 16,9.można go jakoś przerobić zeby jeździł szybciej??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    385

Francuzy tak maję - przepisy. Teoretycznie można to przerobić. Z prawej strony skrzyni masz dekiel, jak go otworzysz to zobaczysz dwie zębatki, przenoszą napęd ze skrzyni powershift do skrzyni range shift. Niestety trzeba wymienić te zębatki na wersje 40 km/h... tyle teorii. Sama wymiana nie powinna być pracochłonna problem tylko z kosztem wymiany. Nowa 1 zębatka to koszt pewno 2-3tys zł... albo szukać używane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    385

tak, procentowo zmienią sie prędkości na każdym biegu, a na najwyższym bedzie 40 km/h

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jack83    28

gdybym gdzieś zdobyl takie koła to bym przełożył!ale skąd je wziąść,nowe to przerost formy nad treścia.40km/h bez amortyzacji przedniej osi w transporcie nie wiadomo jakby to było

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    385

częściowo masz racje, ja mam MX skrzynia 40 km/h na równej drodze owszem ale na gorszej już skacze i trzeba jechać np 30 km/h tylko że wtedy przy takiej prędkości mam mniejsze obroty silnika, a co z tym idzie mniejsze spalanie i tu jest ten plus. Ja rzadko jeżdżę 40 bo to za szybko na moje drogi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolmax    0

koledzy mam problem z moim 5120 może ktos miał podobny idzie mi paliwo do oleju :( sprawdzalem juz pompkę ręczną(niby sprawna) wymienilem świece bo bylo podejrzenie ,że przedostaje sie świeca i nic to nie dało jeśli ktoś cos wie o tym proszę o pomoc z gory dziękuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Antekpirat    0

Panowie a miał ktos z was taki przypadek

jak wybiore jazde w tyl czy przod to rusza ale powolutku i dodawanie gazu nic nie pomaga a tur chodzi normalnie

Co to moze byc

 

A moze uszczelka pod głowicą??do kolegi wyzej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tedi26ak    0

W 5150 plus z 96r. 13,500mth do -20 to pali na dotyk bez używania płomieniówki. Przez 2 lata ani razu w mrozy nie zawiódł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
123wojtex    5

No widzisz a mój 5140 z końcówki 97 to przy -7 ledwo co i z użyciem świecy a była zmieniana na nową oryginał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akaku    79

Panowie, ostatnio obserwuję allego i jest bardzo dużo na sprzedarz Cae 5120, 5130 i to w bardzo przystepnej cenie. Zastanawia mnie czemu tak masowo wysprzedaję się te ciągniki, nawet wójek sprzedał. Czy coś się z nimi dzieje? Elektronika siada?


Case <3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Antekpirat    0

To coś się z elektryką dzieje rewers prawdopodobnie.Sprawdź przekaźniki.

 

Pewnie tak na drugi dzien nie bylo zadnego problemu i do tej pory dziala

 

U mnie jak jest Ponizej -2 to jest problem z rozruchem

 

A czy ktos na wlasna reke robil skrzynie ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
casexpmx    10

Panowie, ostatnio obserwuję allego i jest bardzo dużo na sprzedarz Cae 5120, 5130 i to w bardzo przystepnej cenie. Zastanawia mnie czemu tak masowo wysprzedaję się te ciągniki, nawet wójek sprzedał. Czy coś się z nimi dzieje? Elektronika siada?

 

Myśle że dużo ludzi sprowadziło ich z zachodu i popracowały swoje i idą w młodsze modele.Bo nie są to takie awaryjne;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mycek5120    29

Ogłoszenia sa głównie handlarzy a nie rolników wiec mysle ze powodem takiej ilosci na allegro jest to ze po prostu schodza warto im jes sciagac bo wiedza ze te ciagniki sa chodliwe maja bardzo duze zainteresowanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Antekpirat    0

Czy ktos moze powiedziec w ktorym miejscu ma podlaczenie do ciagnika zasilania i powrotu oleju z rozdzielacza od tura z joistikiem

jakies zdjecie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tedi26ak    0

Do podłączenia tura stosuje się oryginalną nakładkę na rozdzielacze z tyłu i tur dostaje zasilanie bezpośrednio i masz wszystkie sekcje wolne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Antekpirat    0

Dzieki juz na jakims zdjeciu znalazlem

A wiesz moze gdzie taka mozna dostac ,nowa to pewnie troche kosztuje ?

A moze mozna samemu dorobic ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez lukasz0920
      Witam szukam instrukcji obsługi i katalogu części do case mx 135, sporo szukałem i nic darmowego nie znalazłem. Jeżeli nic nie znajdę będę musiał coś kupić. Może jakiś dobry użytkownik by udostępnił elektroniczna wersję np na Dropbox?
    • Przez Tomcase5130
      Witam koledzy. Mam problem z case 5130 rok 1996. Podczas jazdy gdy skrece koła na max traktor sie zatrzymuje. Gdy olej się nagrzeje. (częściej to występuje podczas cofania do tyłu). Może ktoś miał podobny przypadek? Czy może być to pompa na wykończeniu? 
      Pozdrowienia
    • Przez gandi77
      Witam potrzebuje pomocy zakupiłem ostatnio case mx 135 i nie ma w nim hamulca recznego myślę ze poszły tarcze hamulcowe, tylko mam taki problem nie wiem gdzie one sie znajdują czy ktoś może mi pomóc? nie mam żadnej instrukcji która by mi pomogła zlokalizować tarcze.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj