Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Filipkowski15

Urwana szpilka w kole w d47

Polecane posty

Witam.Tak jak w temacie ostatnio zauważyłem że mam urwaną jedna szpilke w prawym kole i mam pytanie czy będzie z tym dużo roboty żeby to wymienić ??? Mógł by mi ktos napisac co po kolei zrobić podczas wymiany ??? POZDRO :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    620

tylko jedna urwana, to sobie odpusc

musialbys zdjac cala piaste i beben chamulcowy


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert812    54

Odkręć sobie od razu piastę i koło zejdzie Ci razem z bębnem hamulcowym. Wybijesz pozostałości po starej szpilce(o ile są), nabijesz nową na frez w bębnie i złożysz wszystko na nowo. Jak masz już kupioną szpilkę to roboty nie jest dużo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

wiesmag    52

nie ma dużo roboty:zdejmujesz koło i bęben,tę część która została wbijasz do środka(spadnie na ziemię),zakładasz szpilkę i wciągasz ją poprzez zakręcanie nakrętki(dajesz kawałek rury dla dystansu lub większą nakrętkę),bez młotka.

jeśli masz szpilkę przykręcaną(takie bywają)oczkowym kluczem powinieneś se poradzić,lub przecinakiem nakrętkę przeciąć,to też wyjdzie.

wcale nie musisz piasty zdejmować-chociaż też nie jest to aż taki problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    620

a jak inaczej to ma zalozyc bez zdejmowania

kolego to jest os chamowana, wiec od srodka jest beben


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tytan123    0

odkręcasz nakrętke koronkową zwalasz koło z piastą i bębnem ,sprawdzasz od środka czy nie przyspawana stara szpilka i jeśli nie to wybijasz ją a w to miejsce wbijasz nową .Zwróć uwagę a by dokładnie ją ustawić żeby zacięcie pasowało .

 

wykręcąć nie proponuje bo szpilka jest frezowana i musi ciasno siedzieć w gnieżdie a nie obracać się .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesmag    52

@izydor6280-d47 i bęben jest na wierzchu piasty,więc piasta może zostać na swoim miejscu(zjadłem zęby na remontach przyczep).

@tytan123-szpilki były przykręcane(teraz rzadziej)i wciskane,jak lekko ręką na frez trafisz to możesz dalej ciągnąć nakrętką(szpilki się wciska a nie wbija)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    203

Ja na twoim miejscu dał by sobie spokój z wymianą jednej szpilki.

Wymienił by dopiero przy naprawie hamulców.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesmag    52

ja bym wymienił-bobra godzinka i szpilka siedzi.

piasty z kołem nie radzę ze względu na ciężar,i można uszczelniacz(ten przy dużym łożysku)uszkodzić.

co to za problem 5 śrub od koła(1 przecież już nie ma),bęben zdejmujesz wkręcając 4 śruby ósemki,i powoli schodzi,chyba że masz bęben ze środkiem blaszanym,ale ten tak nie trzyma.

mówicie żeby zostawił-może on dużo ładuje,szpilki blisko i czasami żeby se więcej zachodu nie narobił,a może przegląd-to bez szpilki nie przejdzie,a przede wszystkim święty spokój.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mixer1    0

Napisany 16 marzec 2011 - 19:14

ja bym wymienił-bobra godzinka i szpilka siedzi.

piasty z kołem nie radzę ze względu na ciężar,i można uszczelniacz(ten przy dużym łożysku)uszkodzić.

co to za problem 5 śrub od koła(1 przecież już nie ma),bęben zdejmujesz wkręcając 4 śruby ósemki,i powoli schodzi,chyba że masz bęben ze środkiem blaszanym,ale ten tak nie trzyma.

 

mówicie żeby zostawił-może on dużo ładuje,szpilki blisko i czasami żeby se więcej zachodu nie narobił,a może przegląd-to bez szpilki nie przejdzie,a przede wszystkim święty spokój.

panowie na czym polega to wkręcanie śrub 8 żeby zszedł bęben , pytam bo mam zamiar naprawiać hamulce a nie wiem jak go zdjąc, po odkreceniu koła beben jest zabezpieczony takimi dwiema srubami jakby na śrubokręt, pomóżcie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    291

Odkręcasz te śruby na śrubokręt i bęben schodzi Ci z piasty.Przy montażu jest łatwiej ustawić szczęki jak zakłada się bęben z piastą.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    203

 

Napisany 16 marzec 2011 - 19:14

ja bym wymienił-bobra godzinka i szpilka siedzi.

piasty z kołem nie radzę ze względu na ciężar,i można uszczelniacz(ten przy dużym łożysku)uszkodzić.

co to za problem 5 śrub od koła(1 przecież już nie ma),bęben zdejmujesz wkręcając 4 śruby ósemki,i powoli schodzi,chyba że masz bęben ze środkiem blaszanym,ale ten tak nie trzyma.

 

mówicie żeby zostawił-może on dużo ładuje,szpilki blisko i czasami żeby se więcej zachodu nie narobił,a może przegląd-to bez szpilki nie przejdzie,a przede wszystkim święty spokój.

panowie na czym polega to wkręcanie śrub 8 żeby zszedł bęben , pytam bo mam zamiar naprawiać hamulce a nie wiem jak go zdjąc, po odkreceniu koła beben jest zabezpieczony takimi dwiema srubami jakby na śrubokręt, pomóżcie

Jesteś mistrzem wykopalisk.

Podejrzewam że przez 3-lata urwały się jeszcze 5 szpilek i wymienił wszystkie.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Hinco
      Czy teraz można zarejestrować jednoosiówke SAM do traktora? Bo kiedyś ojciec zrobił do samochodu i problemu nie było, a jakby sie dało traktorową rejestrnąć byłoby miło..
    • Przez Papina
      Czy te przyczepy dobrze zdają wam egzamin ? Jak sprawa wygląda z ramą ? siłownikami ? Nie ciekną ? Blacha czy jest dobrze zabezpieczona przed eksploatacją ? Czy ceny są dość przystępne ?
    • Przez elektrotech
      czy ktos podjął się budowy czegos takiego?? gdzie zakupić tłok teleskopowy
       
      ps
      mam zamiar zrobić cos takiego ale z dołożeniem 2 osi -blizniak koła 16 z Żuka... u mnie tłoków w domu duzo ale jak sie okazuje koniecznie jest obnizenie na max wysokości oraz zastosowanie tz kipra na tył ale tu problem skąd wziąc teleskopa-tłok..i ile taki ma max wysięgnik??
    • Przez sinyou135
      Witam, czy ma ktoś foty takich przyczep, zachowały się jakieś egzemplarze? Na stronie autosana, jest zdjecie pewnie do folderu, z burtami tłoczonymi w koperty, ostrosłupy? Daję linka bo nie wiem jak to nazwać fachowo, widział ktoś z forumowiczów  takie poszycie? Trzeba na sam dół zjechać, 1957 rok produkować zaczeli. Następna strona to foty jej, w wersji wywrotki i też są takie burty dziwne.
      http://autosan.cba.pl/historia/historia05.html
      http://autosan.cba.pl/historia/historia06.html
    • Przez stiwi6
      Witam
       
      Zakupiłem przyczepe marki Pronar postawiłem w garażu i spuściłem hamulec zasadniczy. Teraz gdy chciałem ruszyć przyczepa ma zaciągnięte hamulce. Podłączyłem ciągnik nabiłem powietrze do przyczepy i hamulce niechcą puścić. Może ktoś z użytkowników miał taki problem i może mi podpowiedzieć co zrobić
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.