Skocz do zawartości
Ferdek07

Poziom oleju w skrzyni z wizjerem

Polecane posty

Ferdek07    63

Może głupie pytanie, ale jak sprawdzacie poziom oleju na tym wizjerze w skrzyni (dotyczy r3/agrofarm/explorer3 wszystkich 85tek) i nie wiem jakich tam jeszcze to poziom oleju ma być na zgaszonym odstanym ciągniku, czy zaraz po zgaszeniu, czy na pracującym ciągniku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pestus123    3

Ja słyszałem znowu, że tylko ma tam być widoczny olej na zimnym jak i na rozgrzanym, ile w tym prawdy... Serwisanci są różni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    63

heh ciekawe, jak na pracującym ma być cały oleju to ja pierdziu, najpierw to chyba pod poziomice trzeba by ciągnik ustawiać ;) w sumie to jest różnica około 3-4l jak na zgaszonym cały wizjer, to na zapalonym po zakałataniu tylko widać olej zresztą dolać można ;)

Pytanko olej 10w30 i olej universal akrosa czy to się miesza?

i co w końcu fabrycznie mogło być zalane czy byłby to jakis 10w30? bo na przeglądzie pierwszym to chyba universal dolewali heh

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Ferdek07    63

Dobra ale jaki poziom macie poziom na wizjerze na zgaszonym czy na zapalonym?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lamboEVO100    175

ciągnik musi być zgaszony przez conajmniej 5 minut, podnośnik ma być opuszczony i ciągnik ma stać na równym podłożu - tak mam w instrukcji ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    63

ciągnik musi być zgaszony przez conajmniej 5 minut, podnośnik ma być opuszczony i ciągnik ma stać na równym podłożu - tak mam w instrukcji ;)

w secie to masz bagnecik a nie wizjer, heh to na zgaszonym macie połowę tak oki spox, to po co mi na pierszym przeglądzie doburbonili ze 3l jeszcze że na zapalonym miałem na wizjerze ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    63

wszyscy macie tak na poziomie tej szybki, bo 5 min po zgaszeniu jest niski poziom a jak odstoi cały dzień to jeszcze rośnie z 1 cm także trudno okrelić, 2ga sprawa dokładnie na równym stać musi ciągnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez zacx18
      Witam  mam problem z rozłączaniem się rewersu elektrohydraulicznego   w ciągniku DF Agroplus 100  (skrzynia bez półbiegów). Rewers rozłącza się gdy obroty silnika spadną poniżej 800 obrotów powyżej 800 działa i nie ma  znaczenia czy olej jest ciepły czy zimny    . Gdy rozłączy  się rewers  wyrzuca błąd   w postaci migającej lampki  (jedno błyśnięcie długie , cztery krótkie )
      Czy może być to wina pompy hydraulicznej ? czy coś innego ?
    • Przez dominikl95
      witam mam problem z Deutzem 7206 gdyz jadę sb to cos mi zaczyna trzesc w tylnim moście ale to jeszcze jest tez również uzależnione od ustawienia Tylniego TUZ ,ja mam pytanie co to moze robic i co ma podnośnik do tylniego mostu
    • Przez Halun125
      Witam. Jak w temacie mam problem z hydrauliką ciągnika. Objawy to słabe podnoszenie na rozgrzanym oleju maszyn na tylnym bądź przednim TUZ, bądź też słabe kiprowanie przyczepy np z gnojem. Po prostu trzeba go wkręcać na 1300-1400 obr/min żeby np. kosiarkę która waży 600 kg jako tako podniósł. Jak olej jest zimny wszystko jest ok a problem pojawia się po rozgrzaniu. Błędów nie ma, jak coś podniesie to nie opuszcza więc rozdzielacz chyba sprawny. Po spuszczeniu oleju z hydrauliki (wersja B więc ma oddzielny zbiornik) na dnie kasterki znajdowały się opiłki chyba miedziane bo magnes ich nie przyciągał, a że olej muszę często spuszczać bo zbiornik się rozwarstwia tak ostatnim razem pierwszy raz natknąłem się na te opiłki. 
      Czy jest to być może wina pompy? Ciągnik jest z 2012 r i ma 2800 z hakiem przejechane. 
    • Przez JurekPa
      Lamborghini lampo 60 uchodziły za trwałe, szczególnie jeśli chodzi o silniki.
      Tymczasem traktor już co prawda niemłody, ale dopiero przekroczył 3 tys mth i zaczęła świecić lampka ciśnienia oleju po rozgrzaniu. Zmierzone ciśnienie na zimno przekracza 4 bary, po rozgrzaniu spada poniżej 2 i lampka świeci. Olej wymieniany regularnie na zalecany przez producenta.
      Czyżby to już  czas na wymianę/naprawę wału korbowego i panewek?
      A może problem leży w innym miejscu (jakiś przeciek, pompa oleju itp)?
      Miał ktoś taki przypadek?
    • Przez dasas12345
      Witam. Ostatnio pojawił się błąd w traktorze T15 i 17 odpowiedzialne za czujnik obecności operatora na siedzeniu. Moje pytanie brzmi czy da się go usunąć na dobre z fotela GRAMMER tak by nie wyskakiwały mi te błędy, czy raczej nie obejdzie się bez kupna nowego ????
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.