Ferdek07

Poziom oleju w skrzyni z wizjerem

Polecane posty

Ferdek07    64

Może głupie pytanie, ale jak sprawdzacie poziom oleju na tym wizjerze w skrzyni (dotyczy r3/agrofarm/explorer3 wszystkich 85tek) i nie wiem jakich tam jeszcze to poziom oleju ma być na zgaszonym odstanym ciągniku, czy zaraz po zgaszeniu, czy na pracującym ciągniku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pestus123    3

Ja słyszałem znowu, że tylko ma tam być widoczny olej na zimnym jak i na rozgrzanym, ile w tym prawdy... Serwisanci są różni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    64

heh ciekawe, jak na pracującym ma być cały oleju to ja pierdziu, najpierw to chyba pod poziomice trzeba by ciągnik ustawiać ;) w sumie to jest różnica około 3-4l jak na zgaszonym cały wizjer, to na zapalonym po zakałataniu tylko widać olej zresztą dolać można ;)

Pytanko olej 10w30 i olej universal akrosa czy to się miesza?

i co w końcu fabrycznie mogło być zalane czy byłby to jakis 10w30? bo na przeglądzie pierwszym to chyba universal dolewali heh

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

lamboEVO100    175

ciągnik musi być zgaszony przez conajmniej 5 minut, podnośnik ma być opuszczony i ciągnik ma stać na równym podłożu - tak mam w instrukcji ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    64

ciągnik musi być zgaszony przez conajmniej 5 minut, podnośnik ma być opuszczony i ciągnik ma stać na równym podłożu - tak mam w instrukcji ;)

w secie to masz bagnecik a nie wizjer, heh to na zgaszonym macie połowę tak oki spox, to po co mi na pierszym przeglądzie doburbonili ze 3l jeszcze że na zapalonym miałem na wizjerze ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    64

wszyscy macie tak na poziomie tej szybki, bo 5 min po zgaszeniu jest niski poziom a jak odstoi cały dzień to jeszcze rośnie z 1 cm także trudno okrelić, 2ga sprawa dokładnie na równym stać musi ciągnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez NABUCH
      Witajcie od jakiegoś czasu przymierzam się do kupna używanego ciągnika. Waham  się pomiędzy kilkoma modelami. Zauważyłem że dosyć sporo trafia się 2-5 letnich Df 310 /410. Na agrofoto brak jakichs większych opini o tym sprzęcie. Ktos moze cos podpowiedzieć? Interesuje mnie także niezawodność i ceny części w stosunku do starszych modeli do których części były jednymi z droższych na rynku. Pozdrawiam W. 
    • Przez szymczak
      Witam.
      Proszę o pomoc w następującej sprawie. Mam problem z przednim napędem przy ciągniku SAME SILVER 110 2006r. Nie mogę wyłączyć przedniego napędu. Podobne tematy były już zakładane o Deutzach, ale nie mam pewności, że działanie układu jest takie samo. Opiszę po kolei "historię" awarii. Podczas jazdy bez przedniego napędu zaczęła mrugać kontrolka na włączniku (który nie był wciśnięty). Do tego co chwilę było słychać charakterystyczny dźwięk rozłączania przedniego napędu (takie trzaśnięcie). Po powrocie do domu kontrolka świeciła już światłem ciągłym, a przedni napęd od tego czasu jest już ciągle uruchomiony. Sam włącznik sprawdziłem przy pomocy probówki i prostownika i moim zdaniem działa prawidłowo. Podejrzane jest tylko napięcie na pinach dochodzących do włącznika (1 pin ma około 12V a pozostałe 0,5-1,5V). Według mojej wiedzy cewka/elektrozawór odpowiedzialny za rozłączanie przedniego napędu jest z lewej strony ciągnika koło filtrów hydraulicznych. Ten układ działa w tej chwili w sposób następujący:
      1. przy odpalonym ciągniku tłoczek jest schowany
      2. podczas gaszenia ciągnika tłoczek wychodzi z cylindra
      3. przy ponownym uruchomieniu samego zapłonu (przekręceniu kluczyka) tłoczek znowu się chowa
      4. odpalenie ciągnika nie powoduje żadnej reakcji dopiero ponowne jego zgaszenie powoduje ruch tłoczka
      Zachowanie tej cewki/elektrozaworu jest takie samo bez znaczenia czy włącznik jest wciśnięty czy też nie. Domyślam się, że żeby przedni napęd został rozłączony tłoczek musi wyjść z cylindra. A skoro u mnie przy odpalonym ciągniku tak nie jest, jest to pewnie przyczyna nieprawidłowości w działaniu. Nie wiem oczywiście czy dobrze myślę, jeśli jestem w błędzie proszę o podpowiedź. Jakie są przyczyny takiej usterki? Czy ktoś miał coś podobnego?  Z góry dziękuję za odpowiedź:)
    • Przez AGEPOWER
      Witam,
      jestem nowy na forum. Zajmuję się od 11 lat silnikami DEUTZ. Chętnie pomogę wszystkim użytkownkom:-) Odpowiem na każde pytanie, doradzę, zdiagnozuję, naprawię.
      Zapraszam do zadawania pytań.

       
    • Przez DeutzFahrAgroplus85
      Pomocy.
       
      Posiadam od niedawna ciągnik Deutz Fahr Agroplus85 z rocznika 2000 typ D11S. 
      Problem polega na tym, że nie ma mocy i kopci na czarno. 
      Zrobione zostały wtryski, uszczelniony kolektor dolotowy i intercooler, a problem nie zniknął. Turbo Ok. 
      Spotkał się ktoś z was z takim problemem? Bądź ma jakiś pomysł? 
    • Przez mateusz7745
      witam mam problem z deutz fahrem agrotronem 4.95 . Ciągnik postoi kilka godzin i paliwo całkowicie cofa się do zbiornika. sprawdziłem przewody wszystkie są szczelne założyłem przy zbiorniku zawór zwrotny po założeniu odpala dobrze ale po kilku dniach zawór zwrotny ulega uszkodzeniu i w czasie jazdy potrafi zawiesić się. Co może być przyczyną cofania się paliwa 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.