Skocz do zawartości
zbyszek359

JD 6200 uszkodzona chłodnica oleju

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
zbyszek359    0

Witam

W zimie kupiłem JD 6200 w którym był lekki wyciek z chłodnicy oleju hydraulicznego. Wymontowałem tę chłodnicę zawiozłem do pospawania i wszystko było ok. jednak jak traktor poszedł w lekką pracę leje się jeszcze bardziej. I teraz moje pytanie. Czy można pracować bez chłodnicy, ewentualnie może by się dało jakoś zaślepić cztery dolne rurki. Za wszystkie odpowiedzi będę bardzo wdzięczny, a może się ktoś orientuje ile by kosztowała taka chłodnica.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    145

pompa jest raczej niezbędna


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Sadek    513

Jeżeli jest to powinna być, zaślepienie kilku rurek nie powinno nić zmienić w działaniu, pracować można by było ale jak będzie używana dużo hydraulika to olej może się zagotować.

 

Ta chłodnica jest aluminiowa czy miedziana, a może stalowa??

 

Jeżeli jest aluminiowa to z pospawaniem może być problem ale może się udać http://allegro.pl/listing.php/search?string=ch%C5%82odnic+naprawa&category=0&sg=0 , jak miedziana czy stalowa to zmień wykonawcę naprawy (miedzianą kiedyś naprawiałem nie wyjmując z maszyny).

 

W sklepach motoryzacyjnych są dostępne specjalne kleje do chłodnic (dwuskładnikowe 24 godziny się utwardzają, ja taki miałem).

 

Może coś takiego zastosować: http://allegro.pl/listing.php/search?string=klej+spawania&category=18903&sg=0

Edytowano przez Sadek

"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtas972    8

alej nie powinien sie w zagotowac przeciez tyle ciagnikow turbodoladowanych jest bez chlodnic i nic sie nie dzieje ale ta chlodnica zawsze cos daje te pare kucy wiecej wiec lepiej wymienic zawsze to lepiej dla silnika

a tak wogole to hydraulika tu chyba nie ma nic wspolnego bo chlodnica oleju chlodzi olej z silnika a nie hydrauliki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    513

Kolega napisał że chłodnica hydrauliczna, występuje nawet w MTZcie - poprawka MTZ ma chłodnicę oleju silnika - Ursus ma napewno hydraulicznego.

Edytowano przez Sadek

"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
unki    1

Tak jak kolega wyżej napisał musisz zakupić nową chłodnice oleju hydraulicznego bo nawet kolejne spawanie raczej tu nie pomoże a wręcz moze jeszcze zaszkodzić. I dla sprostowania John deere mało ze posiada wymiennik ciepla silnika to też hłodnice oleju hydraulicznego :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszek359    0

Witam

W zimie kupiłem JD 6200 w którym był lekki wyciek z chłodnicy oleju hydraulicznego. Wymontowałem tę chłodnicę zawiozłem do pospawania i wszystko było ok. jednak jak traktor poszedł w lekką pracę leje się jeszcze bardziej. I teraz moje pytanie. Czy można pracować bez chłodnicy, ewentualnie może by się dało jakoś zaślepić cztery dolne rurki. Za wszystkie odpowiedzi będę bardzo wdzięczny, a może się ktoś orientuje ile by kosztowała taka chłodnica.

Chłodnica jest aluminiowa, ale rurki doprowadzające są miedziane. Cieknie jednak z aluminium. Tak w ogóle to jest to takie dwa w jednym bo z jednej strony chłodzi olej a z drugiej jest klima. Może spróbuje z tym klejem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JanJD    0

miałem tę samą awarie przy ursusie 1222 kupiłem nową chłodnicę kosztowała 400 zł oczywiście do JD będzie trzy razy droższa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez roxor
      Witam panowie mam problem ze swoim jd 6900 mianowicie chodzi o to iż nie chce mi się rozłączyć przedni napęd. Sprawdziłem już bezpieczniki, ta cewke od przedniego napędu i wszystko działa dobrze. Sprawdziłem też ciśnienie w skrzyni biegów i na wolnych obrotach jest takie mocne 13 bar a przedni napęd nadal się nie chce rozłączyć ( dodam jeszcze ze niedawno wymienilem filtry i olej w skrzyni) wie może ktoś z was co to może być lub co jeszcze powinienem sprawdzić? proszę o podpowiedzi z waszej strony dziękuję i pzdr.
    • Przez minas
      Co myślicie o tych starszych modelach (lata produkcji 92-97), warto to jeszcze kupić? Wiadomo, że przebiegi mają już ok. 8 tyś mtg albo i więcej. Jak wygląda awaryjność, komfort, spalanie itd. Z góry dziękuje za wszystkie opinie.
    • Przez Karol123456
      Cześć,
      Zakupiłem ładowacz czołowy john deere 640a do mojego ciągnika 6200 i mam pytanie odnośnie poprawnego podłączenia hydrauliki. W ładowaczu zastosowany jest rozdzielacz z linią ls, tylko w ciągniku nie mam zamontowanego "bloku zaworowego PowerBeyond" czy jakoś tak. Dodatkowo w rozdzielaczu jedna z sekcji ciężko działa (ciężko przesuwa się suwak w rozdzielaczu) i nie wiem czy nie będzie taniej/lepiej kupić nowy rozdzielacz z joystickiem za ok 1000 zł i podłączyć go normalnie bez sterowania? Czy lepiej jednak kupić https://www.olx.pl/oferta/blok-zaworowy-dystans-john-deere-al161388-do-ladowacza-czolowego-CID757-IDrGBE5.html i poprawić/zregeneorwać rozdzielacz? A może ktoś ma do sprzedania ten PoweBeyond?
       
       
    • Przez Jaszczur88
      Witam wszystkich mam problem z predkosciomierzem nie dzislal wiec kupilem nowy czujnik bo stary byl wadliwy i po wymianie nic sie nie zmienilo podmienilem zegary od innego jaska i tez nic jaka moze byc przyczyna
    • Przez TraktortoZetor
      Mam problem z moim JD 6200. Mianowicie chodzi o to że potrzebuję wyciągnąć wałek łączący silnik ze skrzynią biegów. Odkręciłem wałek od skrzyni biegów i od silnika bodajże na 6 śrubach tłumik drgań. Teraz ten wałek nie chce wyjść. Pytanie jak wyciągnąć ten wałek? Muszę silnik wyciągnąć czy jak? 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.