KOTLET4

RENAULT 103 54 OLEJ HYDRAULICZNY

Polecane posty

KOTLET4    0

Witam!

Jestem posiadaczem renault 103 54. Muszę uzupełnic olej hydrauliczny, ale niestety nie wiem jaki jest wlany. Na przedniej szybie ciągnika jest naklejka z wymienionymi olejami do niniejszego modelu, ale niestety jest zamazana i nie mogę nic odczytać. Proszę o udzielenie informacji odnośnie zalecanych olejów do tego modelu Renówki. Z góry dziękuje i pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcinexix    0

Witam!

Jestem posiadaczem renault 103 54. Muszę uzupełnic olej hydrauliczny, ale niestety nie wiem jaki jest wlany. Na przedniej szybie ciągnika jest naklejka z wymienionymi olejami do niniejszego modelu, ale niestety jest zamazana i nie mogę nic odczytać. Proszę o udzielenie informacji odnośnie zalecanych olejów do tego modelu Renówki. Z góry dziękuje i pozdrawiam.

Wlej olej pól syntetyczny czyli "TITAN"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Dlaczego Agrol U to zabójstwo dla skrzyni?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcinexix    0

Ten olej dla skrzyni zabujstwo ,poniewaz to jest olej mineralny a w reni powinien byc wlany polsyntetyczny albo syntetyczny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Przecież tam jest skrzynia mechaniczna i od agrolu nie powinno się nic stać ale spoko to tylko moje zdanie :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcinexix    0

Ale jeszcze zalezy jaki miales przed dolaniem , bo jak miales pol syntetyczny albo syntetyczny a jak wlejeszcz agrol U to ti sie zrobi taka garaleta w skrzyni. A jak miales wlany minerlany to mozesz dolewac mineralny albo jakies inne . Z gorszego oleju na lepsze mozna ,ale z leepszego na gorszy nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misiek38    2

dobrym olejem jest też hl 64 sam go w reni i mam znajomych którzy do reni leją hl 64i nikt z nich nie narzeka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PawelWlkp    726

Syntetyczny, dobre. Jak tą renie konstruowali czyli pod koniec lat 70, na początku 80 może to chyba jeszcze nie słyszeli o syntetykach. Znam takiego klienta co do astry 1 leje syntetyka jest z siebie dumny, salonówka i wogóle. Więcej płaci za olej niż by za samochód dostał.Myśle że do tego modelu to mineralny wyłącznie. Jak nie chcesz calego zmieniać to upuść troche porządnie zamieszaj z tym co będziesz dolewał i jak się nic nie dzieje to będzie dobrze. Najlepiej całego zmień, a tego zużyj na dolewki.

A agrol-u czemu się nie nadaje też jestem ciekaw?

Edytowano przez PawelWlkp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

przeciez seria .54 byla produkowana od 90r. wiec syntetyk mile widziany


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj