Zaloguj się, aby obserwować  
spid

Dalej cieknie olej po wymianie symerigu! MF255

Polecane posty

spid    0

Witam. Mam problem z mf 255! Zmieniłem simering w silniku na wale od strony sprzęgła i po miesiącu dalej cieknie olej!

Czym to jest spowodowane? Jakie najlepiej simeringi byłoby założyć (jakiej firmy)?

z góry dzięki za odpowiedzi

 

 

spid

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
spid    0

Superol cc w karnistrach 5 l!

Edytowano przez spid

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja też tak miałem w U3512 wymieniłem simering na wale od sprzęgła wziołem angielski i po założeniu olej dalej się lał natępnie założyłem polski simering i już 2 lata był spokój ale teraz zaczynają się znowu pojawiać plamy oleju :unsure:

ja stosuje Turdus

Edytowano przez krzysiekfarmer5

red power

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    15357

Kiedyś w t25 tak miałem że mi kapało jak postoi to plama była i ciśnienie małe, już myślałem o remoncie, ale braciak przywiózł olej castrola z tirów i jak ręką odjoł nie cieknie i ciśnienie max trzyma. A kiedys superol lałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andzin    20

Te typy chyba tak mają, też wymieniany już kilka razy i ten angielski(niby) i też cieknie. A na oleju turdus cały czas.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
martinezo    41

trzeba zwrócić uwagę przy wymianie uszczelniacza, czy płaszczyzna wału w miejscu w którym styka się z uszczelniaczem nie jest czasami podtarta lub nierówna. Jeśli tak będzie to wymiana samego uszczelniacza da marny efekt.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samex69    34

Teoretycznie są trzy położenia tego uszczelniacza ale sztuką jest ustawić go prostopadle do osi wału.Dodatkową przyczyną, wg. mnie większą , tego przecieku jest uszczelnienie pomiędzy misą olejową a obudową uszczelniacza na wale i blokiem silnika (trochę zawiłe) ale jak ktoś to robił to wie o czym piszę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grodecki    0

Olej nic tu nie ma do rzeczy albo są wżery lub uszczelniacz się podwinoł.

Edytowano przez nasil90
Cytowanie posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    535

U mnie tez cieknie. Zmieniłem kilka symeringów ale nadal leci ;/


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agromatik    1029

Pierścień w którym jest uszczelniacz osadzony jest na dwóch kołkach usztywniających i przykręcony śrubami. Należy minimalnie powiększyć otwory na kołki, luźno osadzić pierścień z uszczelniaczem i dopiero wtedy ostrożnie przykręcić śruby. Walczyłem z tym wyciekiem kawał czasu, dopiero od jednego szlifierza dostałem ten sposób, wyciek opanowany :lol: .


"

EDYTORIAL

 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samczyk1991    83

Nam po kapitalce silnika po roku zaczął się pocić z tyłu silnika,a wał założyliśmy nowy. W ciągu roku trzeba dolać 2-3 litry oleju   ;[

Z przodu też zaczyna mi się pocić, po wiosennych pracach polowych wymienimy obydwa ,a jak dalej będzie ciekł to se odpuścimy i będziemy lać olej, superol tani to można  dolewać   :D

Edytowano przez samczyk1991

Wieczny kawaler ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fendos512c    0

Ja też miałem przeciek w 3512 dałem ciągnik do mechanika wymienił simering na wale a po dwóch dniach to samo dopiero inny mechanik powiedział mi że na dziesięć ciągników w dziewięciu przeciek jest spod miski a nie z simeringa zrobił mi to i jusz 5 lat spokój

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol0    3

Z racji tego że mam teraz trochę luźnego czasu odkopę troche temat, mianowicie mój 3512 już od jakiegoś czasu zostawia pokaźne plamy z pod uszczelniacza od strony sprzegła, niestety w ostatnim sezonie zwiększył też konsumpcie oleju (1l/25mth). W sumie to od nowości ten uszczelniacz nie był robiony (jakieś7500mth). Moje pytanie jest następujące czy próbować wymienić tylko uszczelnienie miski olejowej czy odrazu rozpaławiać ciągnik i wymieniać też simering?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samex69    34

Z wymianą uszczelnienia miski jest dużo mniej zabawy. Ja bym nie ruszał simeringa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Robert452
      Witam, czy roztaczał ktoś kiedyś kule od cięgła i czy się da to zrobić, albo czy wiecie czy są może kule które mają  w środku 52mm od kat.4 a na zewnątrz 64mm od kat.3.
    • Przez Michalekk
      Witam mam taki problem ponieważ mój MF 255 ciągle się zakleszcza gdy pociągnę za lewarek do góry kupiłem już sprężynę do lewarka ale nie wiem czy do jej wymiany muszę odkręcić całą pokrywę czy tylko sam lewarek 
    • Przez calverdu
      Witam. Posiadam traktor MF 5435 od nowości z 2010 roku. Problem zaczął się na wiosnę 2020, podczas siewów kukurydzy. Ciągnik podczas zimnych poranków nie chcę jeździć/zmieniać kierunku jazdy/w trakcie jazdy rozłącza się układ jezdny. Występowało to tylko rankami po czym przestawało i ciągnik całe dnie pracował bezawaryjnie. W lato problem w ogóle nie występował z racji wysokich temperatur w ciągu całego dnia. Przyszła jesień, zimne noce i poranki - problem powrócił. Traktor potrafi ruszyć po czym po chwili przestaje jechać i trzeba czekać... Czasami moment, czasem 5-10 minut i tak w kółko. Jest to bardzo uciążliwe, ponieważ ciągnik pracuje z turem... Wyświetlają się komunikaty na skrzyni biegów ( migająca 1 i 4). Może ktoś miał podobny problem i wie jak go rozwiązać ? 
    • Przez BenQ
      Witam . Oryginalne wspomaganie w mf 255 
      Jest straszny luz na kierownicy mimo tego że jest wymieniony nowy wałek w kolumnie z nowymi kulkami….dalej jest luz dość duży 
      wspomaganie jest na jakimś serwomechanizmie i też późno siłowniki reagują na ruch kierownicą . Na zaworze jest jakaś regulacja ? 

    • Przez Kerson
      Witam mam MF 5430 dyna4 2011r i mam problem tego typu że odpalę wszystko git pochodzi wyskakuje błąd na skrzyni świeci 1 plus miga 4 lub śweci 3 miga 1 stan oleju jest aczkolwiek zauważyłem że czasem pokazuje za mało dolalem raz chodziło dobrze wszystko dzień potem pokazywało że oleju za dużo według miarki z tyłu ktoś miał podobnie ?
      Może przycina jakie zawór albo nie wiem czujnik poziomu oleju?
       
      Dodatkowo zauważyłem ostatnia po przekręceniu kluczyka w miejscu gdzie pokazuje prędkość wyświetla się R8 znika i pokazuje prędkość potem 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj