Zaloguj się, aby obserwować  
fanbizon82

Mycie Silnika C-330m

Polecane posty

fanbizon82    0

WItam

CHcialem umyc Ciapka poniewaz zrobiła sie dziurka w zbiorniku paliwa i jakis czas tak sobie kapalo.do tego troche kurzu i gotowa warstwa brudu.CZy trzeba jakos szczególnie zabezpieczac ciagnik przed myciem? Mam zamiar zrobic to KARCHEREM.CZy wystarczy tylko odpiac od Akumulatora przewody?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetores    16

Nic nie trzeba, wystarczy tylko odjąć maskę i kupić jakiś środek do mycia silników w motoryzacyjnym


Zetor 7540
Zetor 5320
Ursus C330-M

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arturo    36

nie musisz odpinac aku ani nic zabezpieczac wiadomo wszystko z glowa sie robi a nie bezposrednio walisz dysza wirowa na zlaczki kabli ja jak myje 60tke wyjmuje tylko kluczyk ze stacyjki i ogien nawet w kabinie. Pozdro


Zabudowa ciężarówek specjalistycznych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pasiu66    18

Uważaj tylko na pompę wtryskową i alternator żeby się woda nie dostała.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak mówi Arturo wszystko z głowa bo raczej altka sie nie myje ale jak tam troche wody pojdzie to nic sie nie stanie :) No ja jak myje ciągnik to go zaraz nie zapalam by nie zrobić jakiegoś zwarcia. Musisz sobie kupić jakiś środek do czyszczenia silników. Ja kupiłem w sklepie lakierniczym :) A do pompy wtryskowej to nie wiem jak może się dostać woda. :) Pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pasiu66    18

To znaczy, że jeszcze mało wiesz :) Jak masz dobrego karchera takiego powyżej 100 stopni to bez żadnego płynu ci będzie razem z farbą zdzierał. Jeśli masz jakiegoś małego to kup sobie w sklepie motoryzacyjnym albo rolniczym płyn DIMER, najlepiej jakbys miał kompresor i taki pistolet do ropowania to wtedy wlewasz ten płyn spryskujesz, czekasz chwile i kartcher w ruch. Ciągnik jak nowy gwarantuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Groch    0

Ja kiedyś też kupiłem płyn do mycia silników, ale ma się on nijak do prawdziwej aktywnej piany, o której wspomniał pasiu66. :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arturo    36

kup sobie Arke K2 ok 10 zl spikasz na brud i olej i wystarczy woda z wiaderka polac i splywa a ja do swojego 140barowego nie potrzebuje zadnego plynu


Zabudowa ciężarówek specjalistycznych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

polecam kagera tylko nie zadużo bo zżera farbe na altka zakładam reklamówkę i na wlot od filtra powietrza i jeszcze worek na siedzenie karcher troche dalej od silnika i jak nówka wygląda

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursus328    2

ja calego c328 mylem kerherem dysza rotacyjna 4 razy w jeden dzien bo mial tyle syfu ze masakra nawet 1 cm grubosci a potem rozmalnie odplaił tylko regulator napiecia dostal zwarcia i pradnica sie kreciła :) rozkreciłem i odpalił od pierwszego ogien a nie jakies sranie sie z pompa nic sie nie stanie

mój ma 90-100 barów i daje spokojnie rade jak dojedziesz dysza to sie lakieru pozbywasz

Edytowano przez Ursus328

--- URSUS C-328 ---

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1993    459

Jak długo trzeba czekać ze spłukaniem po popsikaniu Dimerem brudu?


Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JUMIKO    62

Google, Google i jeszcze raz Google

 

http://sklep.parys.p...dimer_2kg.xhtml

 

Zalecenia:

W okresie letnim zaleca się stosowanie preparatu na powierzchnie schłodzone lub w miejscu zacienionym. Podczas stosowania unikać długotrwałego kontaktu produktu z częściami aluminiowymi i innymi stopami metali lekkich.

  1. Dokładnie wymieszać (aż do uzyskania jednolitej barwy)
     
  2. Rozcieńczyć wodą zgodnie z tabelą rozcieńczeń.
     
  3. Uzyskany roztwór rozpylić przy pomocy urządzenia ciśnieniowego lub pianotwórczego (4-7 atm - w zależności od dyszy) od dolnych partii nadwozia ku górnym.
     
  4. Odczekać ok. 30 sekund, a następnie obficie spłukać wodą.

Edytowano przez JUMIKO

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Uważać na filtr powietrza. Najlepiej osłonić reklamówką foliową wlot powietrza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Spryskajcie ropownicą z benzyną w środku to co chcecie umyć, poczekajcie kilka minut, ale nie więcej jak 10min i zwykłą myjką wszystko zejdzie, najtaniej i najszybciej, ja i tak wsio myje benzyną rozpuści wszystko co ropopochodne.


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmervip    78

ja jak malowałem swojego deutza to kupiłem z firmy moje auto środek o nazwie śilnik 1L kosztuje ok 20zł a działanie rewelacyjne nic mu sie nie oprze, Polecam!!


:) :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez lukman2
      witam chciałem sie dowiedziec jak sie podkreca pompe w C-330???? <_<
    • Gość
      Przez Gość
      witam
      Problem jest praktycznie od dawna ale to olewałem
      Ogólnie to ciagnik ciezko pali chmura białego dymu jak juz złapie to dopuki sie troche nie zagrzeje to na jeden gar szczególnie na niskich obrotach jak sie przegazuje to ok a im zimniej tym gorzej
      Remont kapitalny ok 6lat temu rocznie ok 200mth ale nie widział orki ani ciężkiej roboty zawory ok pompa ok a przyczyny nie widac w sumie mozna tak robic bo mi to nie przeszkadza ale czy to nie wykonczy silnika jest dosc mocny nie pluje olejem i go tez nie bierze
       
      A jeszcze napisze w temacie kupiłem zetora z UK 7045 nie wiem jaki ma przebieg ale oleju nie bierze i wcale nie kopci co mnie martwi bo za to ciezko zapala wydaje mi sie dostaje za mało paliwa albo zapłon żle ustawiony
      A drugi problem to ze w zakresie od 1300-1700obr silnik dostaje sporych drgan ale nic w nim nie puka pracuje cicho co to moze byc????????
      pozdr
    • Przez PolandOnion
      Mam do wymiany chłodnice, nowa to koszt 500 zł a opinie mają takie że po roku czy dwóch i tak będzie dziurawa. Orginal Ursus niby lepsza ale tam już 1000 PLN. Montował ktoś chłodne z jakiegoś samochodu/busa ? Tam nie ma problemu że po roku padnie a i cena niższa. Z czego może pasować ?
    • Przez Deutz537
      Witam
      Co sądzicie o tej panewce z silnika c360?


    • Przez v11
      Ma ktoś doświadczenie w wymianie pompy CR -jak ustawić synchronizację pompy w stosunku do momentu  wtrysku  wtryskiwaczy  -pompa dwusekcyjna silnik sisu 6 cylindrów brak a raczej brak chęci zdejmowania pokrywy rozrządu bo to demontaż całego przodu nie ma dojścia do koła zamachowego   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj