Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
fanbizon82

Mycie Silnika C-330m

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
C-330m
fanbizon82    0

WItam

CHcialem umyc Ciapka poniewaz zrobiła sie dziurka w zbiorniku paliwa i jakis czas tak sobie kapalo.do tego troche kurzu i gotowa warstwa brudu.CZy trzeba jakos szczególnie zabezpieczac ciagnik przed myciem? Mam zamiar zrobic to KARCHEREM.CZy wystarczy tylko odpiac od Akumulatora przewody?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetores    16

Nic nie trzeba, wystarczy tylko odjąć maskę i kupić jakiś środek do mycia silników w motoryzacyjnym


Zetor 7540
Zetor 5320
Ursus C330-M

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arturo    35

nie musisz odpinac aku ani nic zabezpieczac wiadomo wszystko z glowa sie robi a nie bezposrednio walisz dysza wirowa na zlaczki kabli ja jak myje 60tke wyjmuje tylko kluczyk ze stacyjki i ogien nawet w kabinie. Pozdro


Zabudowa ciężarówek specjalistycznych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Jak mówi Arturo wszystko z głowa bo raczej altka sie nie myje ale jak tam troche wody pojdzie to nic sie nie stanie :) No ja jak myje ciągnik to go zaraz nie zapalam by nie zrobić jakiegoś zwarcia. Musisz sobie kupić jakiś środek do czyszczenia silników. Ja kupiłem w sklepie lakierniczym :) A do pompy wtryskowej to nie wiem jak może się dostać woda. :) Pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pasiu66    17

To znaczy, że jeszcze mało wiesz :) Jak masz dobrego karchera takiego powyżej 100 stopni to bez żadnego płynu ci będzie razem z farbą zdzierał. Jeśli masz jakiegoś małego to kup sobie w sklepie motoryzacyjnym albo rolniczym płyn DIMER, najlepiej jakbys miał kompresor i taki pistolet do ropowania to wtedy wlewasz ten płyn spryskujesz, czekasz chwile i kartcher w ruch. Ciągnik jak nowy gwarantuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Groch    0

Ja kiedyś też kupiłem płyn do mycia silników, ale ma się on nijak do prawdziwej aktywnej piany, o której wspomniał pasiu66. :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arturo    35

kup sobie Arke K2 ok 10 zl spikasz na brud i olej i wystarczy woda z wiaderka polac i splywa a ja do swojego 140barowego nie potrzebuje zadnego plynu


Zabudowa ciężarówek specjalistycznych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

polecam kagera tylko nie zadużo bo zżera farbe na altka zakładam reklamówkę i na wlot od filtra powietrza i jeszcze worek na siedzenie karcher troche dalej od silnika i jak nówka wygląda

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursus328    2

ja calego c328 mylem kerherem dysza rotacyjna 4 razy w jeden dzien bo mial tyle syfu ze masakra nawet 1 cm grubosci a potem rozmalnie odplaił tylko regulator napiecia dostal zwarcia i pradnica sie kreciła :) rozkreciłem i odpalił od pierwszego ogien a nie jakies sranie sie z pompa nic sie nie stanie

mój ma 90-100 barów i daje spokojnie rade jak dojedziesz dysza to sie lakieru pozbywasz

Edytowano przez Ursus328

--- URSUS C-328 ---

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1993    358

Jak długo trzeba czekać ze spłukaniem po popsikaniu Dimerem brudu?


Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JUMIKO    61

Google, Google i jeszcze raz Google

 

http://sklep.parys.p...dimer_2kg.xhtml

 

Zalecenia:

W okresie letnim zaleca się stosowanie preparatu na powierzchnie schłodzone lub w miejscu zacienionym. Podczas stosowania unikać długotrwałego kontaktu produktu z częściami aluminiowymi i innymi stopami metali lekkich.

  1. Dokładnie wymieszać (aż do uzyskania jednolitej barwy)
     
  2. Rozcieńczyć wodą zgodnie z tabelą rozcieńczeń.
     
  3. Uzyskany roztwór rozpylić przy pomocy urządzenia ciśnieniowego lub pianotwórczego (4-7 atm - w zależności od dyszy) od dolnych partii nadwozia ku górnym.
     
  4. Odczekać ok. 30 sekund, a następnie obficie spłukać wodą.

Edytowano przez JUMIKO

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    72

Uważać na filtr powietrza. Najlepiej osłonić reklamówką foliową wlot powietrza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    160

Spryskajcie ropownicą z benzyną w środku to co chcecie umyć, poczekajcie kilka minut, ale nie więcej jak 10min i zwykłą myjką wszystko zejdzie, najtaniej i najszybciej, ja i tak wsio myje benzyną rozpuści wszystko co ropopochodne.


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmervip    78

ja jak malowałem swojego deutza to kupiłem z firmy moje auto środek o nazwie śilnik 1L kosztuje ok 20zł a działanie rewelacyjne nic mu sie nie oprze, Polecam!!


:) :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Zennek007
      Witam
      Pół roku temu robiłem remont silnika w moim ciapku. Założyłem nowe tuleje,tłoki, pierścienie, sworznie, panewki korbowodowe , wtryskiwacze i zregenerowałem głowice. Silnik przepracował ok 100 mth i wszystko było by w porządku gdyby nie taki walenie dochodzące z silnika, na zimnym można powiedzieć że da się tego nie słyszeć ale po rozgrzaniu jest coś strasznego. Najbardziej nasila się to pukanie gdy dołożę sporo gazu i puszcze. Wiem że silnik przed remontem był mocno zużytym progi w tulejach, wybite gniazda w głowicy i obrócone panewki na wale.
    • Przez Sadownikx2
      Witam posiadam wuzek widłowy z silnikiem c 330 i mam pytanie jak zmniejszyć mu dawke paliwa bo kocpi na czarno do przesady jak z parowozu.
    • Przez adhock
      Cześć wszystkim,
      Ściągnąłem dzisiaj głowicę w swoim ciapku do regeneracji i to co zobaczyłem lekko podcięło mi nogi.... w kanałach wodnych głowicy znalazłem kawałki drutu:

       
      sporo tego drutu jeszcze tam zostało ale nie mogę go wyciągnąć....  ten ciągnik jeździł tak ze 20 lat....
       
      Spotkaliście się z czymś takim ???
       
    • Przez Michu999
      Witam
      Drodzy Państwo,
      Proszę o odpowiedź czy sekcje pompy wtryskowej od URSUSA c-330 pasują do C-328. Pytam bo podczas remontu pompy  wtryskowej do C-328 okazało się że były założone sekcje z C-360. Chce aby pompa była zrobiona jak należy. 
      Pozdrawiam
    • Przez Gucio12
      Witam
      Mam pytanie: czy w tej części dolnej filtra powietrza (taka jakby miska) powinna byc jakas ciecz(woda/olej)??
      Prosze o odpowiedź
      pozdro Darecki
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.