piotrb14

Haki ramion TUZ belarus 1025

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
piotrb14    192

Witam. Czy możliwe jest zamienienie listw kulkowych na haki w tylnik tuzie w mtz-cie?? Jeśli tak to podajcie mi stronkę www z takimi częściami ( z hakami)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    192

oj to obawiam się że dalej się będę męczył z zaczepianiem bo sporo haki kosztują z tego co widzę...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    1285

U nas po 195 końcówki z JAJKAMI można kupić, grene ma wygórowaną cene


KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomcio87    8

Witam mam nastepujacy klopot...mam na oku plug obrotowy Fortschritta do mojego Mtz-ta 920.3 tylko ten plug ma belke zaczepowa kat.3 (tzn grubsze te bolce co sie zaczepia)

obdzwonilem wszystkie sklepy i okazalo sie ze nie produkuja koncowek ciegien kat.3 do mtz-ta.

moze ktos mial podobny problem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Kup haki CMB 3kat i wspawaj w miejsce kulek. I będziesz mógł podczepiać maszyny kat. III i II, wystarczy tylko dobrać kule ;)

<link>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ewentualnie końcówki przy pługu możesz stoczyć, ale to wiąże się z mniejszą wytrzymałością ów końcówek, mimo to myślę, że nie zamierzasz do MTZ 920 zapinać jakiś wielce ciężki pług. Więc końcówki bez problemu powinny wytrzymać obciążenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

a to pozniej pasuja kule kat.2?

 

Tak, kupuje się tulejkę redukującą albo kulę kat. III zewnątrz i II wewnątrz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomcio87    8

kris14 dzieki, dobrze wiedziec ze pasuja, ale jednak chyba stoczenie belki przy plugu bedzie najtansze ;)

ten plug chodzil z szostka bo to jest 3+1ale ja oczywiscie jakbym go kupil to odkrecilbym 4korpus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Odciąć kulki i wspawać haki, tylko spawy muszą być porządnie zrobione B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SZYMANOX    480

Po pierwsze to dział MTZ/Belarus

Po drugie nie masz co z kasą robić? Haki stosuje się do ciagników które współpracują z cieżkimi maszynami które ciężko jest podczepić na tradycyjne kule,więc po co ci to w tak małym ciągniku do którego maszyny można rękami przestawiać ?Według mnie to sie nie sprawdzi w tak małym ciągniku, wiecej zachodu będziesz miał tylko przy podczepianiu .

Edytowano przez SZYMANOX



Księga życzeń i zażaleń na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj