Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
adrian8220

Kontrolka filtra oleju MF 8220.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
adrian8220    0

witam mam taki problem podczas jazdy gdy rozgrzeje mi się dobrze olej w skrzyni w ciągniku massey ferguson 8220 zapala mi się kontrolka zapchanego filtru smarowania NR7. I dzieje mi się to tylko na wysokich obrotach a gdy puszcze gaz to gaśnie. jak postawie ciągnik i troche ostygnie to jest dobrze przez jakiś czs a po chwili jest to samo. Pomużcie z tym bo bardzo go potrzebuje a nie wiem czy na tym moge jeźdzć dodam że filtr jest jak nówka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukvodka    0

Witam

Ja również jestem posiadaczem modelu 8220 i mam chyba ten sam problem tyle że ja nie wiem w jakim stanie jest mój filtr.

Tak dla jasności czy to kontrolka w dolnym rzędzie czwarta od lewej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

witam mam taki problem podczas jazdy gdy rozgrzeje mi się dobrze olej w skrzyni w ciągniku massey ferguson 8220 zapala mi się kontrolka zapchanego filtru smarowania NR7. I dzieje mi się to tylko na wysokich obrotach a gdy puszcze gaz to gaśnie. jak postawie ciągnik i troche ostygnie to jest dobrze przez jakiś czs a po chwili jest to samo. Pomużcie z tym bo bardzo go potrzebuje a nie wiem czy na tym moge jeźdzć dodam że filtr jest jak nówka.

 

Filtr wyląda jak nowy, czy jest nowy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adrian8220    0

nie jest nowy ale wygląda jak nówka jest czysty nie ma żadnych opiłków w nim a problem mam nadal może to wina czujnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

nie jest nowy ale wygląda jak nówka jest czysty nie ma żadnych opiłków w nim a problem mam nadal może to wina czujnika

 

 

A nie pomyślałeś, że filtry po pewnym czasie mają mniejszą przepustowość, ponieważ papier zbija się?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez NABUCH
      Witam . Potrzebuję porady odnośnie kontroli wskaźnika temperatury w zetorze 5211. W ciągniku po krótkim czasie dochodzi do wzrostu temperatury do 120stC.  Realnie temperatura jest niższa. Dodatkowo dla pewności wyjęty został termostat. Zwierałem przewód czujnika do masy i wskazówka idzie do 120 St czyli maks wskaźnika.  Wygląda że zegar reaguje poprawnie.  Na wsuwce  od czujnika po przekręceniu kluczyka jest 5.4V . Czujnik pomierzyłem przy temperaturze ok 30 st i miał 230ohmów . Ktoś może podpowiedzieć czy taka wartość napięcia i rezystancji  jest poprawna   . Czujnik był niedawno wymieniany .  Podejrzewam czujnik  chociaż niedawno był zmieniony  .
    • Przez caros2
      Jak podłączyć przełącznik kierunkowskazów w 3512?Załączone zdjęcie.
    • Przez norbi222
      Czy rozrysuje ktoś mi taki jakiś schemat jak podłączyć dmuchawę 3 biegową do przełącznika a następnie do wtyczki od zapalniczki?
    • Przez Team_Deutz
      Witam, temat błahy, na wolną chwilę. Zatem, interesuje mnie zakup kogutów, tak wiem mnóstwo tego wszędzie, aczkolwiek interesują mnie koguty szybkoobrotowe w "normalnych" pieniądzach. Fajnie wyglądają na Massey'u Kamila5435 i podobne chciałbym mieć u siebie na Deutz'u. Ceny kogutów od Korbanka czy innych dealerów przekraczają kryteria cenowe. Stąd sprawa do was forumowiczów, elektroników i innych geniuszów internetu. Czy istnieje opcja zwiększenia szybkości obrotów koguta, a może widzieliście jakieś szybkoobrotowe w cenie do 150zł
       
      LINK DO FILMU 4:36 minuta 

      https://www.youtube.com/watch?v=yNZ5m7LUDzA 

      Jedna prośba, na spokojnie forumowicze
    • Przez bob124a
       
      witam mam problem z mf 3050 nie da sie wyłączyć przedniego napędu .Po skończonej robocie na polu próbowałem wyłączyć naped  ale sie nie dało wróciłem do domu zgasiłem ciągnik , zapłon a kontrolka od napędu cały czas swieci. wczoraj też robiłem w polu cały dzień i napęd  działa ale nadal nie da sie go wyłączyć zauważyłem też że nie da sie właczyć blokady i nie  świeci kontrolka od ciśnienia oleju a poza tym raczej wszystko działa .co może być? gdzie szukać usterki?  
      dzisiaj patrzyłem bezpieczniki sa wszystkie dobre, czujnik sprzęgła ok. stopu też jest dobry.włącznik napędu ok. byłem przy przełączniku to odpiołem komputer a ona nadal świeci. pod ciągnikiem niby wszyskie kable dobrze .Jeszcze tylko nie patrzyłem tych elektrozaworów bo nie wiem który to i nie wiem jak się za niego zabrać i czujnika ciśnienia oleju bo też nie wiem gdzie go szukać 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.